Νέο PIAGGIO XEvo

Η Piaggio παρουσιάζει το νέο XEvo, που το χαρακτηρίζει η άνεση και η επιθετικότητα ενός σκούτερ GT
- 14 Ιουλίου 2009 11:11
Οι κομψές γραμμές του Piaggio XEvo και οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες κάνουν το δίτροχο να ξεχωρίζει και του χαρίζουν έναν αέρα κύρους. Το βολικό και εργονομικό κάθισμα και η αεροδυναμική προστασία προσφέρουν άνεση κατά την οδήγηση αντάξια ναυαρχίδας.
Η αισθητική του Piaggio XEvo είναι εκλεπτυσμένη και ξεχωρίζει για το family feeling των μεγάλων σκούτερ GT της οικογένειας Piaggio.
Το Xevo είναι ένα δίτροχο με γνήσια γοητεία ακόμη και η παραμικρή λεπτομέρεια είναι προσεγμένη και αναδεικνύεται από τα αξιόπιστα υλικά επιπέδου. Το φανάρι αποτελείται από διπλούς προβολείς και έχει επενδυθεί με πλαστικό φιμέ. Τα φλας διαθέτουν λειτουργία αλαρμ και περιβάλλονται από πλαϊνά επιχρωμιωμένα διακοσμητικά στο κέντρο των χειρολαβών έχει προστεθεί ανάγλυφο υλικό για την ασφάλεια του συνεπιβάτη ενώ επεκτείνονται προς το πίσω μέρος για να δημιουργήσουν μια άνετη πλάτη.
Οι καθρέφτες, που συνδέονται με το μπροστινό σώμα του δίτροχου στην περιοχή του μεγάλου και προστατευτικού ανεμοθώρακα, έχουν το ίδιο χρώμα με το σκούτερ, για να αναδείξουν περισσότερο την πολυτέλεια του XEvo.
Η λειτουργικότητα και η ευχρηστία του σχεδιασμού του XEvo επιβεβαιώνονται από τους διαθέσιμους χώρους για οδηγό και συνεπιβάτη αλλά και από την εντυπωσιακή χωρητικότητα κάτω από τη σέλα 56 λίτρων (χωράει δύο κράνη full-face και αντικείμενα με μήκος μέχρι 80 εκ.). Ο χώρος είναι προσβάσιμος και από το πορτμπαγκάζ. Η σέλα και το πορτμπαγκάζ ανοίγουν με το τηλεχειριστήριο του στάνταρ εξοπλισμού.
Τα όργανα, σε αυτοκινητιστικό στυλ, είναι πολυτελή και περιλαμβάνουν, εκτός από το ταχύμετρο και το στροφόμετρο, μία εξαιρετικά πλήρη σειρά λυχνιών καθώς και τον υπολογιστή ταξιδιού “trip computer” για να βρίσκεται πάντα υπό έλεγχο κάθε λειτουργία του Piaggio XEvo.
Η απόλυτη καινοτομία είναι η ενσωμάτωση του μπροστινού προφυλακτήρα στη μάσκα: ψηλό και σταθερό, το φτερό βελτιώνει την αεροδυναμική του σκούτερ.
Ο εξοπλισμός του XEvo το τοποθετεί στην κατηγορία των οχημάτων “Business Class” μεταξύ των σκούτερ GT: η μεγάλη και άνετη σέλα διαθέτει πλάτη για το συνοδηγό.
Πλαίσιο
Μέσα από τις καλύτερες τεχνολογίες CAD, το τμήμα σχεδιασμού της Piaggio δημιούργησε ένα σκούτερ που δεν φοβάται τον ανταγωνισμό: ένα πλαίσιο από ατσάλινους σωλήνες με άριστες παραμέτρους τόσο ως προς το βάρος όσο και ως προς τη δομική ανθεκτικότητα. Στο μπροστινό μέρος του XEvo έχει μονταριστεί ένα πιρούνι με άξονες 35 χλστ. Στο πίσω μέρος η ανάρτηση έχει δύο υδραυλικά αμορτισέρ με διπλή λειτουργία και με προφόρτιση που ρυθμίζεται σε 4 θέσεις. Ισχυρό και αξιόπιστο είναι το σύστημα πέδησης: όλες οι εκδόσεις διαθέτουν ένα δισκόφρενο 240 χλστ στον πίσω τροχό όμως, το μπροστινό δισκόφρενο είναι 260 χλστ για τις εκδόσεις 125 cc και 250 cc, ενώ δύο δισκόφρενα των 240 χλστ εξασφαλίζουν το φρενάρισμα στην έκδοση 400 cc.
Ο μπροστινός τροχός είναι σε όλες τις εκδόσεις 14” και δίνει το προνόμιο της σταθερότητας και του κρατήματος στο δρόμο. Στον πίσω τροχό η ζάντα είναι 12” στις εκδόσεις 125 και 250, με γενναιοδωρία στα ελαστικά (130/70), και μεγαλώνει στην έκδοση 400 (14” με ελαστικό 140/70) για να εξασφαλίσει ένα εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο.
Κινητήρες
Το Piaggio XEvo διατίθεται με τρεις κινητήρες, όλοι χαρακτηρίζονται από επιδόσεις που τους φέρνουν στην
κορυφή της κατηγορίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό και ανταποκρίνονται
στις αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro3.
Piaggio XEvo 400 ie. Κινητήρας 4χρονος, 4βαλβιδος, υγρόψυκτος , με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Έχει ισχύ 33,3 ίππους και διακρίνεται επίσης για τη μειωμένη κατανάλωση (περισσότερο από 37 χλμ/λίτρο με 60 χλμ/ώρα).
Piaggio XEvo 250 ie. Ο κινητήρας Quasar που εξοπλίζει τη ‘’μεσαία’’ έκδοση του XEvo βρίσκεται μεταξύ των πιο μοντέρνων και τεχνολογικά προηγμένων κινητήρων: 4 βαλβιδος, υγρόψυκτος, με ηλεκτρονικό ψεκασμό και με μέγιστη ισχύ 22 ίππους.
Piaggio XEvo 125. Ο 4βαλβιδος κινητήρας των 125 cc, με τους 15 ίππους δίνει το μέγιστο επίπεδο ισχύος που επιτρέπεται από τον κανονισμό για οδήγηση μόνο με απλή άδεια οδήγησης (Ιταλία).
Αξεσουάρ
– Ανεμοθώρακας: ψηλός ανεμοθώρακας από 4 mm μεθακρυλικού εστέρα με κομψό σύστημα στήριξης και χούφτες για άριστη προστασία από τη βροχή και τον αέρα.
– Βαλιτσάκι WAGON: η Piaggio δημιούργησε το νέο βαλιτσάκι Wagon για το X-EVO θέλοντας να δώσει περισσότερη άνεση στην καθημερινή μετακίνηση. Δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στη χωρητικότητα, το Wagon έχει τη δυνατότητα αποθήκευσης δυο 2 full-face κρανών.
– Προστασία ποδιών: πρωτοποριακή και κομψή, από αδιάβροχο υλικό υψηλής ποιότητας με νέο σύστημα στήριξης.
– Κουκούλα: με ειδικά ανοίγματα για τα αξεσουάρ. Σε γκρι χρώμα με ανακλαστήρες, διαφανή κάλυμμα πινακίδας και ειδικό άνοιγμα για την αλυσίδα.
– Ηλεκτρονικό αντικλεπτικό: Ηλεκτρονικό αντικλεπτικό E-LUX για X-EVO 250/400cc.