Nissan Land Glider concept

Nissan Land Glider concept
Nissan_Land_Glider_sd

Στο AUTO 24 το διθέσιο ηλεκτρικό μοντέλο της Nissan, το Land Glider concept (vid, pics)

Τι είναι αυτό που έχει δύο θέση, με τον οδηγό εμπρός και τον επιβάτη πίσω του, σχήμα αυτοκινήτου, είναι ηλεκτρικό, στρίβει όπως μια μοτοσικλέτα και χώνεται παντού;



Όσο και να …στύψετε το μυαλό σας είναι δύσκολο να βρείτε την απάντηση. Αφού πρόκειται για το ηλεκτρικό , διθέσιο Nissan Land Glider concept που κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.



Συνηθίζουμε στις διάφορες μεγάλες εκθέσεις ανά τον κόσμο να βλέπουμε εντυπωσιακά concept cars. Μερικά από αυτά κοντά στην παραγωγή, μερικά όχι, λίγη σημασία έχει. Όμως, με το Nissan Land Glider concept τα πράγματα είναι διαφορετικά. Και αυτό επειδή η γιαπωνέζικη φίρμα δείχνει με το εν λόγω μοντέλο το πώς θα (μπορούσε να) είναι τα οχήματα ατομικής μετακίνησης στην πόλη, στα επόμενα χρόνια.



Οι συμπαγείς διαστάσεις του αυτοκινήτου , του οποίου το μήκος είναι στα 3,1 μ. και το πλάτος μόλις 1,1 μ. εξασφαλίζουν εξαιρετική ευελιξία τόσο στις μετακινήσεις στην πόλη, όσο και στο παρκάρισμα. Κάτι εξαιρετικά σημαντικό στις μεγαλουπόλεις, δεδομένων των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν σήμερα οι οδηγοί όταν αναζητούν μια θέση παρκαρίσματος.



Κάποιοι, με δεδομένη την διάταξη των θέσεων, μιλούν για μια μοτοσικλέτα με τέσσερις τροχούς. Και, όσοι δουν το αυτοκίνητο στο δρόμο, έχουν κάθε λόγο να υποστηρίζουν με θέρμη μια τέτοια άποψη, δεδομένου πως για να εξασφαλισθεί η ασφαλής οδική συμπεριφορά του οχήματος οι τροχοί του μπορούν να πάρουν κλίση μέχρι 17 μοίρες την στιγμή που αυτοκίνητο στρίβει. Έτσι λοιπόν, βλέποντας το όχημα σε μια στροφή, διαπιστώνεις πως παίρνει κλίση ανάλογη με αυτήν που συναντούμε στις μοτοσικλέτες.



Το όχημα είναι εφοδιασμένο με αισθητήρες οι οποίοι καταγράφουν κάθε στιγμή την ταχύτητα με την οποία κινείται το όχημα αλλά και την πορεία που θέλει να ακολουθήσει ο οδηγός μέσω των εντολών που δίνει στο σύστημα διεύθυνσης. Αυτές λοιπόν οι παράμετροι δίνουν τις απαραίτητες εντολές ώστε το αμάξωμα να πάρει την ανάλογη κλίση ώστε το όχημα να στρίψει με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.



Η κίνηση στο πρωτότυπο μοντέλο παρέχεται από δύο ηλεκτροκινητήρες που είναι τοποθετημένοι στον πίσω άξονα. Η τροφοδοσία τους γίνεται από μπαταρίες ιόντων λιθίου και προς το παρόν τουλάχιστον δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για την αυτονομία που έχει το αυτοκίνητο.



Στο εσωτερικό τώρα, τα πράγματα είναι αρκετά φουτουριστικά. Στο κοκπιτ ξεχωρίζει ο ηλεκτρονικός υπολογιστής ενσωματωμένος στο τιμόνι που θυμίζει joystick παιχνιδομηχανής.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα