Οι 10 πιο φινετσάτες ιταλίδες

Tο AUTO 24 αναζήτησε, βρήκε και παρουσιάζει τις 10 πιο φινετσάτες ιταλίδες κυρίες (photos)
- 26 Ιουνίου 2008 23:40
Έτσι το
AUTO 24 αναζήτησε, βρήκε και παρουσιάζει τις 10 πιο φινετσάτες ιταλίδες κυρίες. Πάμε ή καλύτερα Andiamo…
10. Fiat Panda
Πρώην αυτοκίνητο της χρονιάς, το Panda έγινε επιτυχία χωρίς ιδιαίτερα πιστοποιητικά ποιότητας. Το 1980 ο Giugiaro σχεδίασε αυτό το εποχούμενο κουτί για να δώσει στον οδηγό την απόλυτη ελευθερία στις κινήσεις και τις μεταφορές. Με την ίδια άνεση που «έφευγε» μέσα στην πόλη, «έφευγε» και από τις εκθέσεις των αντιπροσώπων παρεμένοντας και μετά το 2003 που ξανασχεδιάστηκε ένα από τα μεγάλα bestseller της FIAT.
9. Maserati Bora
Όταν ο Joe Walsh τραγουδούσε για μια Bora και έλεγε ότι «όταν πιάνει τα 275 χ.α.ω, η χωή είναι ωραία», μπορεί να υπερέβαλλε αλλά όχι πολύ. Στην πραγματικότητα, μια από τις πιο όμορφες Maserati, η Bora, έπιανε τα 260 χ.α.ω και σήμερα μοιάζει με μια κλασάτη ιταλίδα κυρία. Θεωρείται από τα καλύτερα σχέδια του Giugiaro και ο θρύλος της συνάαγωνίσζεται ακόμα και αυτόν της Biturbo.
8. Ferrari 308 GTB/GTS
Όταν βγήκε στην παραγωγή ήταν η Ferrari του «φτωχού». Οι σκληροπυρηνικοί οπαδοί δεν της συγχώρεσα ποτέ ότι ο 8κιλυνδρος κινητήρας δεν άρμοζε σε μια πραγματική Ferrari. Αλλά κανείς δεν αρνείται ότι είχε τις σωστές γραμμές, έκανε το σωστό θόρυβο και προκαλούσε τα σωστά συναισθήματα σε όποιον καθόταν στη θέση του οδηγού. Και επειδή έδωσε περισσότερη χαρά σε περισσότερο κόσμο από ότι π.χ. μια Testarossa δικαιωματικά βρίσκεται σε αυτή τη δεκάδα.
7. Lancia Stratos
Τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα στο WRC είναι είτε δίπορτα hatchback είτε τετράπορτα sedan. H Lancia Stratos αντίθετα ήταν ένα τυπικό coupe με τον κινητήρα στο κέντρο. Και όμως δημιουργησε έναν αγωνιστικό θρύλο που κανένα αυτοκίνητο δεν έχει καταφέρει να ξεπεράσει έως και σήμερα κυρίως εξαιτίας της αεροδυναμικής του σχεδίασης και του κοντού μετατρόχιου.
6. Alfa Romeo Spider
Αλλή μια Ferrari του «φτωχού» αλλά σε αυτή την περίπτωση πρόκειται για έπαινο παρά για μομφή. Ένα κλασσικό όσο και αξεπέραστο σχέδιο του Pininfarina, ήταν ένα αποστομοτικό επιχειρημα στα χείλη των απανταχού Alfisti: Πολύ απλά πρόκειται για ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που είδαν ποτέ το φως της παραγωγής
5. Lamborghini Murciélago
Για δεκαετίες τα μοντέλα της Lamborghini ήταν δηλώσεις ύφους και επιδόσεων. Όταν το 2002 βγήκε στους δρόμους η Murciélago πρόσθεσε στην εξίσωση την οδηγική συμπεριφορά και την αξιοπιστία. Με κίνηση στους τέσσερις τροχούς, δωδεκακύλινδρο κινητήρα ήταν πλέον μια Lamborghini που απαιτούσε την πλήρη προσήλωση του οδηγού αλλά χωρίς το φόβο μην χρειαστεί σέρβις μετά από μια βόλτα.
4. Ferrari 250 GTO
Εντυπωσιακή εμφάνιση, τρομακτικές επιδόσεις, αγωνιστική επιτυχία και σχετικά πολιτισμένος χαρακτήρας στο δρόμο ήταν τα βασικά μυστικά του θρύλου που ακούει στο όνομα Ferrari 250 GTO. Με μόνο 36 μοντέλα να έχουν δει το φώς της παραγωγής δεν είναι να απορεί κανείς γιατί 20 εκατομύρια δολάρια θεωρούνται τιμή εκκίνησης στην σπάνια περίπτωση που μια 250 GTO βγαίνει σε δημοπρασία.
3. Fiat 500
Κάθε χώρα έχει το δικό της αυτοκίνητο του λαού. Στην Αγγλία ήταν το Austin Mini, στη Γαλλία το Citroen 2CV και φυσικά στη Γερμανία και σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο που δεν κατασκευάζει τα αυτοκίνητα ο θρυλικός σκαραβαίος. Για τους ιταλούς λοιπόν, το αυτοκίνητο του λαού ήταν, είναι και θα είναι το Cinquecento. To 500αράκι λοιπόν, όχι μόνο απέκτησε τη δικό του κοινο στις δεκαετίες που πέρασαν αλλά σήμερα πιο όμορφο από ποτέ είναι έτοιμο να κατακτήσει τις καρδιές του λαού στις υπόλοιπες ευρωπαικές χώρες.
2. Lamborghini Countach
Κάποια αυτοκίνητα απλώς δεν δαμάζονται. Το καλύτερο που μπορείς να περιμένεις είναι μια απλή συνύπαρξη. Και αν κάποιο αυτοκίνητο ενσωματονει καλύτερα αυτή τη σχέση με τον οδηγό του είναι η Lamborghini Countach. Μπορεί άλλα υπεραυτοκίνητα να είχαν αντίστοιχες επιδόσεις, άλλα να απαιτούσαν λιγότερες οδηγικές ικανότητες για να μείνουν στο δρόμο αλλά κανένα δεν προσέφερε την οδηγική εμπειρία μιας Countach.
1. Ferrari Enzo
Πολλοί κατασκευαστές ισχυρίζονται ότι μεταφέρουν την αγωνιστική τους εμπειρία στο δρόμο αλλά το παραδειγμα της Ferrari Enzo δεν έχει προηγούμενο. Οι ιταλοί δεν έκαναν κανένα συμβιμβασμό στην κατασκευή του και πήραν ότλη την τεχνολογία της Φόρμουλα Ένα της εποχής 2000-2004 και την έβγαλα στους δρόμους. Είναι το απολυτο αυτοκίνητο όλων των εποχών.