Οι κατατακτήριες στην Κίνα

Οι κατατακτήριες στην Κίνα
Φέτελ Κίνα

Ένας εξαιρετικός Φέτελ πήρε την pole positon στην Κίνα με απίστευτη άνεση. 2ος ο Αλόνσο...

Ο Φερνάντο Αλόνσο επέστρεψε στις καλές εμφανίσεις παίρνοντας την δεύτερη θέση και θα εκκινήσει από την πρώτη σειρά την Κυριακή, σε αντίθεση με τις Brawn GP που δεν κατάφεραν να συνεχίσουν τις εκπληκτικές επιδόσεις των δύο πρώτων αγώνα.



Αξίζει να επισημανθεί ότι στην πενταετή παρουσία της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, η Red Bull, παίρνει για πρώτη φορά την pole position. Ο νικητής των δύο προηγούμενων αγώνων, Τζένσον Μπάτον θα εκκινήσει από την 5η θέση, ενώ ο έτερος οδηγός της Brawn GP, Ρούμπενς Μπαρικέλο από την τέταρτη.



Ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής, Λιούις Χάμιλτον θα εκκινήσει από την 9η θέση, ενώ από την 8η ο Κίμι Ραϊκόνεν.



Οι… μεγάλοι απογοήτευσαν και πάλι δείχνοντας πως δεν μπορούν να είναι ανταγωνιστικοί. Ο Φελίπε Μάσα έμεινε εκτός τελικού με πρόβλημα στο μονοθέσιο, όπως και ο Κοβαλάινεν που μπορεί να μην είχε μηχανικό πρόβλημα αλλά είναι σαφές πως δεν έχει την δυνατότητα να οδηγήσει στο όριο την McLaren του.



Οι Ραϊκόνεν και Χάμιλτον πέρασαν μεν στον τελικό αλλά η συμμετοχή τους ήταν όπως και στα προηγούμενα GP “διακοσμητική”, χωρίς να μπορούν να φτάσουν ούτε κατά διάνυα στις πρώτες θέσεις.



Η Renault και η Ferrari εμφανίστηκαν για πρώτη φορά φέτος χωρίς το σύστημα KERS. Ο Αλόνσο κατάφερε να πάρει την 2η θέση αλλά οι Πικέ, Μάσα και Ραϊκόνεν συνέχισαν να έχουν προβλήματα..



* Ποινή 5 θέσεων θα έχει ο Τίμο Γκλοκ καθώς αναγκάστηκε να αλλάξει κιβώτιο ταχυτήτων.




Η σειρά εκκίνησης:




1. Σεμπάστιαν Φέτελ
2. Φερνάντο Αλόνσο


3. Μαρκ Γουέμπερ
4. Ρούμπενς Μπαρικέλο


5. Τσένσον Μπάτον
6. Γιάρνο Τρούλι


7. Νίκο Ρόσμπεργκ
8. Κίμι Ραϊκόνεν


9. Λιούις Χάμιλτον
10. Σεμπάστιαν Μπουέμι


11. Νικ Χάιντφιλντ
12. Χέικι Κοβλάινεν


13. Φελίπε Μάσα
14. Καζούκι Νακατζίμα


15. Σεμπαστιάν Μπουρντέ
16. Νέλσον Πικέ


17. Ρόμπερτ Κούμπιτσα
18. Άντριαν Σούτιλ


19. Τίμο Γκλολ
20. Τζιανκάρλο Φιζικέλα




Πρώτη περίοδος

Ο καιρός στην Κίνα ήταν εξαιρετικός σε αντίθεση με το τελευταίο Grand Prix και οι ομάδες είχα να ανησυχούν μόνος για τον δυνατό μεταβαλλόμενο αέρα και τα μονοθέσιά τους. Η διαδικασία ξεκίνησε με την BMW να δείχνει από την αρχή πως δεν είχε καταφέρει να λύσει το πρόβλημα που έχει από την Παρασκευή



Αντίθετα οι Ρόσμπεργκ, Γουέμπερ και οι δύο Brawn GP επιβεβαίωσαν τους χρόνους που είχαν στα ελεύθερα δοκιμαστικά κάνοντας γρήγορους γύρους από την αρχή της διαδικασίας. Μπορεί η ομάδα έκπληξη (Brawn GP) να μην ήταν τόσο δυνατή όσο στα δύο πρώτα GP αλλά έδειχνε ικανή να παλέψει μέχρι το τέλος, την ώρα που Ferrari και McLaren βελτιώθηκαν χωρίς όμως να φτάσουν σε ικανά πρωταγωνιστικά επίπεδα.



Τα προβλήματα της BMW δεν επέτρεψαν στον Κούμπιτσα να περάσει από την πρώτη φάση της διαδικασίας κάνοντας την μεγάλη έκπληξη. Μαζί με τον Πολωνό εκτός συνέχειας έμειναν ως συνήθως οι δύο Force India (Σούτιλ Φιζικέλα), ο Σεμπαστιάν Μπουρντέ και ο Νέλσον Πικέ.

Περισσότερα σε λίγο…




Δεύτερη περίοδος

Ο ημιτελικός ξεκίνησε με τον Κίμι Ραϊκόνεν να κινείται πολύ αργά στην πίστα δείχνοντας πως έχει κάποιο πρόβλημα με το μονοθέσιο, το οποίο όμως ξεπέρασε πολύ γρήγορα. Ο Γουέμπερ άρχισε να κάνει αρκετά γρήγορους γύρους κάνοντας σαφές πως έχει την δυνατότητα για την pole. Ο Γερμανός όμως δεν ήταν μόνος τους καθώς οι Μπαρικέλο και Μπάτον ακολουθούσαν με… άγριες διαθέσεις.



Η Brawn GP μπορεί να μην είχε την ταχύτητα και την ανωτερότητα που έδειξε να έχει τα προηγούμενα GP αλλά τα μονοθέσιά της συνέχισαν να είναι άκρως ανταγωνιστικά σε αντίθεση με τα αντίστοιχα της Ferrari και της McLaren.



Οι δύο μεγάλες ομάδες του πρωταθλήματος σίγουρα θα ήθελαν να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις αλλά ήταν εμφανές πως δεν μπορούσαν να το πετύχουν. Τα άσχημα νέα όμως για τους Ιταλούς δεν ήταν μόνο αυτά καθώς ο Φελίπε Μάσα δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του στην δεύτερη διαδικασία (από κάποιο μηχανικό πρόβλημα) και έμεινε εκτός τελικού, όπως και ο Χέικι Κοβαλάινεν που βρίσκεται σε πολύ κακή κατάσταση φέτος.



Στο τέλος της δεύτερης περιόδου ο Σεμπαστιάν Φέτελ παρέμενε στα pit και όλοι νόμιζαν πως ο… μικρός είχε πρόβλημα με την Red Bull. Ο “Baby Schumi” όμως τους διέψευσε καθώς χρειαζόταν μόλις μία “βόλτα” στην πίστα για να “σπάσει” τα χρονόμετρα κάνοντας τον ταχύτερο γύρο.



Εκτός τελικού έμειναν οι Νακατζίμα, Γκλοκ, Μάσα, Κοβαλάινεν και Χάιντφιλντ. Μία Ferrari και μία McLaren εκτός διeκδίκησης της pole. Να σημειωθεί πως o Γκλοκ έχει ποινή 5 θέσεων όποτε θα ξεκινήσει την Κυριακή από την 19η θέση.




Τρίτη περίοδος

Στην τρίτη περίοδο φαινόταν πως η μάχη για την pole θα κρινόταν μεταξύ των Γουέμπερ, Μπάτον και Μπαρικέλο. Ο πρώτος είχε δείξει καθ όλη την διάρκεια της ημέρας πως έχει την ταχύτητα για την πρώτη pole της καριέρας του ενώ οι πιλότοι της Brawn GP είναι πάντα πολύ υψηλά. Αναφορά στους Ραϊκόνεν και Χάμιλτον φυσικά και δεν χρειάζεται να γίνει καθώς αμφότεροι δεν έχουν την δυνατότητα να κάνουν κάτι παραπάνω από όσα έχουν δείξει μέχρι τώρα εκτός από την διαφήμιση των χορηγών τους.



Η διαδικασία έφτανε στο τέλος της και όλοι περίμεναν για τον… καλό τους γύρο με τα μαλακά ελαστικά και τα καύσιμα του αγώνα στο ρεζερβουάρ τους. Ο Μπαρικέλο έκανε πρώτος την κίνησή του και με έναν πολύ καλό χρόνο ανέβηκε στην πρώτη θέση, αλλά δεν έμεινε για πολύ εκεί.



Οι Γουέμπερ και Μπάτον που ακολουθούσαν έδειχναν ικανοί να σπάσουν τον χρόνο του Βραζιλιάνου και όταν πέρασαν την γραμμή εκκίνησης τερματισμού τα χρονόμετρα το επιβεβαίωσαν. Ο Βρετανός τη Brawn GP πήγαινε για την τρίτη σερί pole κάνοντας το απόλυτο αλλά υπολόγιζε χωρίς τις εκπλήξεις.



Ο Φέτελ περίμενε υπομονετικά στα pits όπως ο άνθρωπος με τον οποίο τον παρομοιάζουν, ο Μίκαελ Σουμάχερ, αλλά η διαφορά τους είναι πως ο ένας ήταν πρωταθλητής και οδηγούσε Ferrari και ο άλλος είναι νέος και οδηγεί Red Bull.



Αυτό όμως δεν εμπόδισε τον Φέτελ που βγήκε με… αέρα πρωταθλητή στο τέλος της διαδικασίας για να κάνει μόλις ένα γύρο και να πάρει την pole position αφήνοντας όλο τον κόσμο με ανοιχτό το στόμα. Αυτό που μένει για να γίνει ακόμα μεγαλύτερη η επιτυχία είναι να μάθουμε το φορτίο καυσίμου του… μικρού μάγου.




Η Live εξέλιξη των κατατακτήριων:




Τρίτη περίοδος – Η μάχη για την pole positon

Πίσω από τον Γερμανό οι Αλόνσο, Γουέμπερ Μπαρικελο, Μπάτον, Τρούλι, Ρόσμπεργκ, Ραϊκόνεν Χάμιλτο και Μπουέμι.



Ο Σεμπαστιάν Φέτελ πήρε την pole κάνοντας πάλι τον γύρο του στο τέλος!!! Εκστασιασμένος ο μικρός φωνάζει “Τα καταφέραμε”.



Φουντώνει η μάχη με τους Γουεμπερ, Μπάτον, και Μπαρικέλο να προσπαθούν για την Pole.



Πέντε λεπτά απομένουν με τον Μπαρικέλο να έχει την πρώτη θέση.



Ξεκίνησε η τρίτη και τελευταία διαδικασία.



Με τον Φέτελ να δείχνει τα δόντια του στο τέλος, τον Ρόσμπεργκ που είναι γρήγορος στην Κίνα όπως και ο Γουέμπερ ξεκινά η μάχη για την pole, όπου ο Μπάτον θα προσπαθήσει να κάνει το 3 στα 3.




Δεύτερη περίοδος

Εκτός τελικού έμειναν οι Νακατζίμα, Γκλοκ, Μάσα, Κοβαλάινεν και Χάιντφιλντ. Μία Ferrari και μία McLaren εκτός διeκδίκησης της pole. Να σημειωθεί πως o Γκλοκ έχει ποινή 5 θέσεων όποτε θα ξεκινήσει την Κυριακή από την 19η θέση.



ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ο Σεμπαστιάν Φέτελ που βγήκε για μόλις ένα γύρο στην πίστα με τα χρονόμετρα μηδενισμένα και έκανε τον καλύτερο χρόνο.



Η διαδικασία τελείωσε και ο Φελίπε Μάσα έμεινε και πάλι εκτός τελικού!



Δύο λεπτά για το τέλος της δεύτερης περιόδου και η δράση αρχίζει με τα περισσότερα μονοθέσια στην πίστα για την πρόκριση στον τελικό.



Επτά λεπτά πριν το τέλος ο Γουέμπερ είναι στην πρώτη θέση με τους Φέτελ, Κοβαλάινεν, Χάιντφιλντ, Μπουέμι και Νακατζίμα να είναι εκτός συνέχειας αυτή τη στιγμή.



Ταχύτερος γύρος από τον Μπαρικέλο 9.30 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας.



Αρκετά μονοθέσια στην πίστα με τον Ραϊκόνεν να αντιμετωπίζει ένα μικρό πρόβλημα και να μην ολοκληρώνει την προσπάθειά του για έναν καλό γύρο.



Ξεκίνησε η δεύτερη περίοδος…



Όλα έτοιμα για τον ημιτελικό όπου συμμετέχουν 15 μονοθέσια και στο τέλος του θα αποκλειστούν οι πέντε τελευταίοι.




Πρώτη περίοδος

Τελείωσε η πρώτη περίοδος με τους Φιζικέλα, Σούτιλ, Κουμπίτσα, Πικέ και Μπουρντέ να μένουν εκτός συνέχεια των κατατακτήριων δοκιμών. Δύο Force India, μία BMW, μία Reanult και μία Toro Rosso αποκλείστηκαν στην πρώτη περίοδο.



Σχεδόν όλα τα μονοθέσια στην πίστα για τον τελευταίο γύρο.



Την πρώτη θέση έχει ο Ρόσμπεργκ, ενώ σε 2 λεπτά τελειώνει η πρώτη περίοδος.



Βγήκε στην πίστα ο Κοβαλάινεν και πήρε την 8η θέση με 4 λεπτά να απομένουν.



Οκτώ λεπτά για το τέλος της περιόδου με τον Μπαρικέλο στην πρώτη θέση. Εκτός συνέχειας αυτή τη στιγμή είναι οι Κοβαλάινεν, Φιζικέλα, Κούμπιτσα, Σούτιλ και Πικέ.



Κατεβαίνουν πολύ γρήγορα οι χρόνοι με τον μικρό Γερμανό να γίνεται όλο και καλύτερος με 1.36.633, αλλά ο Χάμιλτον απαντά με 1.36.381 είναι ο πιο γρήγορος στην πίστα με δέκα λεπτά να απομένουν για το τέλος της πρώτης περιόδου.



Ο Φέτελ έδωσε την άμεση απάντησή του και με 1.37.351 έχει τον καλύτερο χρόνο.



Ο Νίκο Ρόσμπεργκ που ήταν ταχύτερος το πρωί έκανε τον καλύτερο γύρο μέχρι στιγμής με 1.37.646.



Ξεκίνησε η διαδικασία με τον Τζιανκάρλο Φιζικέλα να παίρνει πρώτος χρόνο στην Κίνα.



*** Ποινή 5 θέσεων θα έχει ο Τίμο Γκλοκ καθώς αναγκάστηκε να αλλάξει κιβώτιο ταχυτήτων.



*** Χωρίς KERS θα εμφανιστούν για πρώτη φορά φέτος η Ferrari και η Reanault.



*** Η θερμοκρασία της πίστας είναι στους 36 βαθμούς κελσίου, ενώ αυτή του αέρα στους 23. Η ταχύτητά του είναι στα 3,7mps με 54% υγρασία στην ατμόσφαιρα. Με απλά λόγια οι συνθήκες είναι πολύ καλές για ένα Grand Prix.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα