Opel Insignia 2.0λ. Τ 4X4

Opel Insignia 2.0λ. Τ 4X4
opel_insignia_sd

Το AUTO 24 οδηγά το κορυφαίο μοντέλο της Opel και μεταφέρει τις εντυπώσεις του (pics)

Η αλήθεια είναι, πως μέχρι τα μέσα του Ιούλη δεν είχα καταφέρει να οδηγήσω καμία από τις εκδόσεις του Opel Insignia. Έτσι, όταν βρέθηκα να παραλαμβάνω το λευκού χρώματος μοντέλο της φίρμας και βγήκα στον δρόμο, είπα από μέσα μου, «
είναι το αυτοκίνητο που θα σύστηνα σε όσους αναζητούν πολλά, χωρίς όμως να τρέχουν τα ευρώ από τα μπατζάκια τους».








Και γιατί αυτός ο ενθουσιασμός; Επειδή το πρώτο Insignia , πίσω από το τιμόνι του οποίου βρέθηκα, είναι και ένα από τα κορυφαία μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας που έχω οδηγήσει. Αφού πρόκειται για την έκδοση turbo των 2.0 λ. με τα 220 άλογα και τετρακίνηση. Και όλα αυτά, σε μια τιμή (29.700 ευρώ) την οποία ο ανταγωνισμός την βλέπει, αλλά δεν μπορεί να την αγγίξει.



Εν αρχή είναι η εμφάνιση. Και στο συγκεκριμένο τομέα, η Opel έδωσε … ρέστα, παρουσιάζοντας ότι ομορφότερο έχει βγάλει ποτέ στην παραγωγή , σε ότι αφορά οικογενειακό μοντέλο.



Η εξωτερική εμφάνιση λοιπόν, είναι το πρώτο που σε προκαλεί, με τις μυώδεις επιφάνειες, τις δυναμικές γραμμές , τις πλούσιες καμπύλες και τον εν γένει έντονο σπορτιβ χαρακτήρα που αποπνέει. Το μεγάλο πλάτος του εμπρός τμήματος υπογραμμίζεται από τις κομψά ενσωματωμένες προεκτάσεις θόλων τροχών. Το λείο προφίλ, που συγχωνεύεται με τα συγκροτήματα φώτων, τους προβολείς ομίχλης και τη μάσκα προδίδει επίσης την προσπάθεια που έγινε για μείωση της αντίστασης αλλά και του θορύβου του αέρα.



Η “coupe” καμπύλη οροφής ρέει ομαλά στο υπερυψωμένο επάνω τμήμα του καλύμματος του χώρου αποσκευών. Η δυναμική ροή του Insignia είναι διάχυτη σε κάθε οπτική γωνία. Η σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα συντελεί στην άριστη αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Το χαρακτηριστικό σχήμα “φτερού”, που υπάρχει ανάγλυφο στα πίσω φώτα και η μπάρα χρωμίου, τονίζουν την αυτοπεποίθηση του αυτοκινήτου. Το πίσω τμήμα του Insignia χαρακτηρίζεται από τονισμένα πλευρικά που αναδεικνύονται περαιτέρω από τα ενσωματωμένα πίσω φώτα. Η γραμμή των μαρσπιέ, που αγκαλιάζει το αμάξωμα προεκτείνεται και ενσωματώνει τις δύο οβάλ απολήξεις εξαγωγής.









Ποιότητα και πολυτέλεια



Το επόμενο … σοκ έρχεται όταν βρεθείς στην καμπίνα. Ποιοτικά υλικά, hi tech σχεδιασμός, άψογο φινίρισμα πλούσιοι χώροι συμβαδίζουν αρμονικά δημιουργώντας ένα εξαιρετικό σύνολο, που θα το απολαύσουν οδηγός και επιβάτες. Ανεξάρτητα από τον προορισμό, ή την απόσταση, η άνεση καθισμάτων είναι απαραίτητη. Το νέο, πλήρως ορθοπεδικό εργονομικό σπορ κάθισμα έχει ρύθμιση 8 κατευθύνσεων, με οσφυϊκή υποστήριξη 4 κατευθύνσεων. Το ρυθμιζόμενο μαξιλάρι, που αποτελεί προέκταση του καθίσματος, ξεκουράζει τους μηρούς σας. Στις ανώτερες εκδόσεις, δερμάτινα καθίσματα με θέρμανση και εξαερισμό, ηλεκτρική λειτουργία και θέσεις μνήμης κατατάσσουν το Opel Insignia στην κορυφή της πολυτελούς κατηγορίας.




More power



Το όλο πακέτο συμπληρώνεται με τον τούρμπο κινητήρα των 2.0 λ. που αποδίδει 220 άλογα παρουσιάζοντας εξαίρετα αποθέματα ροπής και μάλιστα από χαμηλά (35.7 Kgm από τις 2.000 έως τις 4.000 σαλ). Αποτέλεσμα είναι οι εντυπωσιακές επιδόσεις του αυτοκινήτου στο δρόμο, αφού τα πρώτα 100 χλμ. / ώρα από θέσης στάσης έρχονται μετά από 7,7’’ ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 240 χλμ. / ώρα. Κι όλα αυτά, με την κατανάλωση να είναι σε άκρως ικανοποιητικά επίπεδα, αφού δεν ξεπερνάει τα 7,7 λίτρα σε μικτή χρήση, στα 100 χλμ.




Hi –Tec



Το Insignia υιοθετεί προηγμένη τεχνολογία τετρακίνησης, η οποία χρησιμοποιεί Ηλεκτρονικό Μηχανισμό Μεταφοράς Ροπής, ο οποίος σε περιπτώσεις όπως η έντονη επιτάχυνση, ή οι δρόμοι με στροφές, κατανέμει την ισχύ έξυπνα πχ 70% πίσω και 30% εμπρός (σε απότομες στροφές) μεγιστοποιώντας έτσι τη σταθερότητα του οχήματος. Το Flex Ride φέρει επίσης ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Limited Slip Differential – eLSD), το οποίο κατανέμει τη ροπή στον πίσω τροχό που τη χρειάζεται περισσότερο. Αυτό σημαίνει ότι σε συνθήκες έντονης επιτάχυνσης, ή σε αλλαγές λωρίδας κυκλοφορίας με υψηλή ταχύτητα, το Insignia παραμένει σταθερά και υπό έλεγχο. Το αποτέλεσμα είναι αυξημένη οδηγική ασφάλεια και ακόμα μεγαλύτερη ικανοποίηση για τον οδηγό.




Κολλάει στο δρόμο



Και φθάνουμε στο ζουμί. Την συμπεριφορά που έχει το Insignia 2.0 λ. 4Χ4 στο δρόμο. Με μια κουβέντα; Κορυφαία. Το αυτοκίνητο κινείται λες και βρίσκεται επάνω σε ράγες. Ο οδηγός νιώθει απόλυτος κυρίαρχος, αφού η απόκριση του κινητήρα στο –ακόμη και ελαφρύ- πάτημα του γκαζιού είναι άμεση. Κάτι για το οποίο το συγκεκριμένο Opel ξεχωρίζει από την πρώτη στιγμή, είναι η ποιότητα κύλισης και η άνεση υψηλού επιπέδου που, δεν μας έφερε ποτέ σε δύσκολη θέση, παρά την κακή ελληνική άσφαλτο και τα 20άρια ελαστικά με το 35άρι προφίλ. Εν τέλει, το Insignia είναι ευκολοδήγητο, άνετο, ήσυχο, εργονομικό και ασφαλές. Η αίσθηση που αποκομίζεις οδηγώντας το Insignia είναι πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με υψηλά επίπεδα άνεσης, πολυτέλειας και αξιοπιστίας.




Εν κατακλείδι



Με τιμή 29.700 ευρώ (έκδοση Sport), το Insignia αποτελεί best value for money δεδομένου πως ο στάνταρ εξοπλισμός είναι κάτι παραπάνω από πλούσιος, αφού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηλεκτρικές ευκολίες, ABS, ESP, οχτώ αερόσακους, προβολείς ομίχλης, ηχοσύστημα με εφτά ηχεία, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, cruise control και ηλεκτρονικό κλιματισμό




Στα συν



Δυνατός κινητήρας

Εντυπωσιακές επιδόσεις

Σύστημα τετρακίνησης

Δυνατά φρένα

Εξαιρετική συμπεριφορά στο δρόμο

Ποιότητα κύλισης

Εξοπλισμός




Στα μείον



Τσιμπημένη κατανάλωση στην πόλη



Opel Insignia 2.0λ. Τ 4X4




ΤΙΜΗ: 29.700 €




ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ




Μήκος: 4.830 mm


Πλάτος: 1.856 mm


Ύψος: 1.498 mm


Κινητήρας: Τετρακύλινδρος , με turbo 1998 κ.εκ.


Ιπποδύναμη: 220 ίπποι


Μέγιστη ροπή: 35.7 Kgm


Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων


Μετάδοση κίνησης: Σε όλους τους τροχούς


Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 7,7 δευτερόλεπτα *


Τελική ταχύτητα: 240 χλμ./ώρα *


Κατανάλωση: 7,7 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτό κύκλο *



* Εργοστασιακές μετρήσεις




ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ



Αερόσακοι οδηγού – συνοδηγού

Πλευρικοί αερόσακοι

Αερόσακοι γονάτων

ESP

ΑΒS

TCS

Ηλεκτρονικός κλιματισμός

Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες

Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός

Αυτόματο κλείδωμα θυρών

Ραδιο-CD

Ρυθμιζόμενο τιμόνι

Ζάντες αλουμινίου

Προβολείς ομίχλης

Cruise control

Trip computer

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα