Panamera

Το νέο Grand Turismo της Porsche με ιδιαίτερη αποδοτικότητα στην κατανάλωση καυσίμου
- 08 Ιανουαρίου 2008 20:54
H Dr. Ing. h.c.F. Porsche AG θα προχωρήσει στην παραγωγή και μιας υβριδικής έκδοσης της νέας Panamera.
Το συγκεκριμένο τετραθέσιο Gran Turismo με τα σπορ δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης που χαρακτηρίζουν τόσο έντονα την Porsche θα διαθέτει τα δοκιμασμένα μέρη του υβριδικού Cayenne που θα παρουσιαστεί στην αγορά στα τέλη της δεκαετίας.
Και χάρη στο νέο πλήρως παράλληλο υβριδικό σύστημα κίνησης, το σπορ τετραθέσιο της εταιρείας θα προσφέρει μέση κατανάλωση καυσίμου κάτω από 9 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
Η νέα Porsche Panamera θα είναι το πρώτο τετραθέσιο σπορ μοντέλο που θα διαθέτει πλήρως παράλληλη υβριδική τεχνολογία, η οποία εξασφαλίζει ιδιαίτερα μεγάλη αποδοτικότητα στην κατανάλωση καυσίμου.
Πως λειτουργεί!
Τα βασικά μέρη του νέου πλήρως παράλληλου υβριδικού συστήματος θα είναι η μπαταρία στο χώρο αποσκευών, τα ηλεκτρονικά κυκλώματα ισχύος και η υβριδική μονάδα ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων που περιλαμβάνει έναν πρόσθετο συμπλέκτη και τον ηλεκτροκινητήρα.
Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, η υβριδική μονάδα θα μπορεί να αποσυνδέει είτε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε τον ηλεκτροκινητήρα, ή ακόμα και να συνδυάζει και τις δύο μονάδες σε κοινή λειτουργία.
Έτσι, η Panamera θα μπορεί να κινηθεί με διάφορους τρόπους, είτε δηλαδή αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα ώστε οι εκπομπές ρύπων να είναι μηδενικές, είτε με τον σπορ τρόπο που χαρακτηρίζει τόσο έντονα κάθε Porsche.
Η γκάμα διευρύνεται
Η τέταρτη σειρά μοντέλων της Porsche έχει να επιδείξει και μια σειρά από άλλα χαρακτηριστικά, όπως το φαρδύ και χαμηλωμένο αμάξωμα που προσφέρει δυναμικές αναλογίες και “μυώδη” σχεδιασμό, προσδίδοντας έτσι μια εξαιρετικά σπορ αλλά ταυτόχρονα και συμπαγή εμφάνιση.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου χαρίζει μια εντελώς νέα εμπειρία ευρυχωρίας. Τα δύο σπορ και άνετα ξεχωριστά καθίσματα πίσω επιτρέπουν σε ενήλικες να χαλαρώνουν με αναπάντεχα μεγάλο ύψος για το κεφάλι, με απόλυτη άνεση και, εάν θέλουν, με τις επιδόσεις και την ταχύτητα ενός γνήσιου Gran Turismo.
Εσωτερικό
Στο κομψό και μοντέρνο κόκπιτ με τα υλικά υψηλής ποιότητας, ο οδηγός θα απολαμβάνει όλα τα σπορ και αναμφισβήτητα δυναμικά χαρακτηριστικά της οδήγησης που υπάρχουν τόσο έντονα σε κάθε Porsche.
Πότε
Η νέα Panamera Gran Turismo θα πραγματοποιήσει το παγκόσμιο ντεμπούτο της το 2009 και θα παρουσιαστεί αρχικά με τους γνωστούς κινητήρες της εταιρείας. Η υβριδική έκδοση θα ακολουθήσει αργότερα, ανάλογα με τις απαιτήσεις της αγοράς.
Υβριδικό Cayenne
Επίσης, λίγο πριν το Panamera, οι μηχανικοί στο Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης της Porsche στο Weissach, εξέλιξαν την ίδια ακριβώς τεχνολογική λύση, δημιουργώντας ένα μελλοντικό όχημα υψηλής τεχνολογίας, το υβριδικό Cayenne, ένα μοναδικό όχημα που συνδυάζει την εξαιρετική αποδοτικότητα με αντίστοιχα εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.
Το Πλήρως Παράλληλο Υβριδικό Σύστημα που ανέπτυξε η Porsche συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά δύο τεχνολογιών τόσο αποτελεσματικά, ώστε το μοντέλο παραγωγής να καταναλώνει λιγότερα από 9 λίτρα ανά 100 χλμ.
Μια εξίσου σημαντική παράμετρος ήταν η διατήρηση και στο υβριδικό μοντέλο των γνωστών και φιλόδοξων προδιαγραφών της Porsche όσον αφορά στο βάρος και τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης του οχήματος.
Και ίσως η καλύτερη από όλες τις ειδήσεις είναι το ότι η Porsche θα παρουσιάσει αυτό το πολύ οικονομικό SUV πριν τα τέλη αυτής της δεκαετίας.
Το υβριδικό Cayenne είχε πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στη Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, στις 16 Νοεμβρίου 2007.