Peugeot 308 CC

H Peugeot με το ολοκαίνουριο 308 CC θεωρεί ότι θα κερδίσει και τους πλέον δύσπιστους
- 24 Ιουλίου 2008 00:04
H γαλλική εταιρεία θα παρουσιάσει το 308 CC τον ερχόμενο Οκτώβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι και αναμένεται να το διαθέσει στην ευρωπαϊκή αγορά στις αρχές του 2009.
Στην Peugeot με γνώμονα τη βελτίωση συνέχισαν την παράδοση που… έχτισαν τα τελευταία χρόνια τα 206 και 307 στην κατηγορία CC, αφού βάση των πωλήσεών τους κατάλαβαν ότι η επιτυχία μόνο τυχαία δεν ήταν. Πιο συγκεκριμένα μέχρι το Μάιο του 2008 το εργοστάσιο της Peugeot είχε ρίξει στην παραγωγή περίπου 632.000 CC με το 206 να κυριαρχεί με 457.500 κομμάτια και το 307 να ακολουθεί με 174.500.
Επειδή κάναμε λόγο για βελτίωση τα αφεντικά της Peugeot με το ολοκαίνουριο 308 CC θεωρούν ότι θα κερδίσουν και τους πλέον δύσπιστους που τα περασμένα χρόνια επισκέφτηκαν τη γαλλική αντιπροσωπεία, αλλά τελικά δεν… ψώνισαν CC.
Εξωτερικά το νέο μοντέλο της Peugeot είναι εντυπωσιακό με δυναμικό, σπορ στιλ που κατά μεγάλο ποσοστό συνδυάζει και την κομψότητα με τις… πινελιές χρωμίου. Το μπροστινό… μυτερό μέρος μοιάζει με «βέλος», ενώ στην πίσω πλευρά τα εντυπωσιακά φώτα τύπου LED τραβάνε τα βλέμματα.
Οι σχεδιαστές της Peugeot λειτούργησαν με στόχο να εξασφαλίσουν περισσότερη άνεση στους 4 επιβάτες, κάτι που τόσο στο 206, όσο και στο 307 αποτελούσε μειονέκτημα. Έτσι, το 308 είναι το μεγαλύτερο CC που έχει βγάλει σε παραγωγή η γαλλική εταιρεία και έχει πλέον στο… λεξιλόγιό του την… καθημερινή άνεση.
Το ενισχυμένο αμάξωμα εξασφαλίζει ακαμψία, τη στιγμή που οι μηχανικοί της γαλλικής φίρμας δούλεψαν και στον τομέα της αεροδυναμικής προκειμένου να μειώσουν στο ελάχιστο τους θορύβους.
Η μεταλλική οροφή του 308 CC με το πάτημα ενός κουμπιού χρειάζεται 20 δευτερόλεπτα για να… κρυφτεί μέσα στο πορτμπαγκάζ, ενώ η συγκεκριμένη διαδικασία προβάλλεται και στην κεντρική οθόνη πληροφόρησης. Για την ασφάλεια των επιβατών στον βασικό εξοπλισμό θα βρίσκονται και τα εκτίνασσόμενα roll bar, τα οποία σε περίπτωση που ανατραπεί το όχημα (και βρίσκεται σε … κατάσταση Cabrio) λειτουργούν άμεσα και αποτελεσματικά.
Σχετικά με τον χώρο αποσκευών λόγω της μεταλλικής οροφής είναι κι αυτός… μετατρέψιμος, αλλά έχει αυξηθεί σε σχέση με το 307CC. Από τη στιγμή που το 308 θα μετατραπεί από Coupe σε Cabrio, τότε ο χώρος του πορτμπαγκάζ από 465 λίτρα θα μειωθεί σε 266 αντίστοιχα.
Μηχανικά η Peugeot είναι αποφασισμένη να εξοπλίσει το 308 CC με κινητήρες για όλα τα γούστα και ετοιμάζει… εκπλήξεις. Σύμφωνα με τις πρώτες ανακοινώσεις ο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1,600 λίτρων που αποδίδει 150 άλογα μαζί με τον 2λιτρο τούρμπο diesel 140 ίππων θα είναι τα δύο πρώτα μοτέρ που θα μπουν κάτω από το καπό του 308.
Στη συνέχεια το νέο CC αναμένεται να κυκλοφορήσει με ατμοσφαιρικό κινητήρα 120 ίππων, ενώ οι Γάλλοι σκέφτονται και τη δημιουργία υβριδικού diesel κινητήρα για πιο οικονομικές βόλτες. Όλα τα μηχανικά σύνολα θα είναι διαθέσιμα με με χειροκίνητο σασμάν έξι ταχυτήτων (θα προσφέρεται και αυτόματο κιβώτιο), ενώ στον εξοπλισμό υπάρχει και το πιο εξελιγμένο σύστημα ευστάθειας (ESP).
Με το που ανοίγεις την πόρτα του 308CC καταλαβαίνεις ότι οι άνθρωποι της Peugeot προσπάθησαν και απ’ ότι φαίνεται τα κατάφεραν να «παντρέψουν» την πολυτέλεια με τη σπορ διάθεση που οφείλει να έχει ένα Coupe-Cabrio όχημα. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι… πρώτης ποιότητας και άκρως ελκυστικά.
Στα πανέμορφα μπάκετ καθίσματα έχουν ενσωματωθεί αερόσακοι για την προστασία του κεφαλιού, ενώ στα μπροστινά προσκέφαλα εντύπωση προκαλεί το σύστημα Airware, το οποίο διοχετεύει είτε ζεστό, είτε κρύο αέρα για ατελείωτες ανοικτές βόλτες. Με το συγκεκριμένο σύστημα η Peugeot θέλει να δώσει τη δυνατότητα στους επιβάτες της να ανοίγουν τη μεταλλική οροφή ακόμη και όταν ο ήλιος έχει βγάλει… δόντια και η θερμοκρασία είναι χαμηλή.
Τέλος, στο 308 CC η ηλεκτρονική τεχνολογία της εποχής μας είναι έντονη, αφού η Peugeot διαθέτει ηχοσύστημα Mp3 με USB Box, hand free kit με Bluetooth, ενώ άκρως εντυπωσιακή είναι και η κεντρική Navi οθόνη.