Peugeot @ IAA 2007

H Peugeot περνά στην αντεπίθεση παρουσιάζοντας αρκετά νέα μοντέλα στη Φρανκφούρτη
- 20 Σεπτεμβρίου 2007 18:52
Ο συγκεκριμένος εκθεσιακός χώρος χαρακτηρίζεται από τα υλικά υψηλής ποιότητος, τη την φρεσκάδα του υγρού στοιχείου και την ηρεμία του πράσινου.
Δίπλα στα 27 αυτοκίνητα που παρουσιάζονται φέτος, θα υπάρχουν πέντε πρωτότυπα αυτοκίνητα, τρία εκ των οποίων προέρχονται από το 308 και ένα από αυτά υβριδικό, επιδεικνύοντας την δημιουργικότητα των ομάδων που εργάζονται στο Κέντρο Σχεδιασμού της Peugeot και στο Τμήμα «Έρευνας και Ανάπτυξης».
Peugeot 308 – Γνήσια Απόλαυση
Tο 308, το πρώτο Peugeot της γενιάς «8», κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του. Επικεντρώνεται στην αρχιτεκτονική του, αλλά το 308 πηγαίνει ακόμα πιο μακριά, βελτιώνοντας κάθε μία από τις αναγνωρισμένες αρετές του προκατόχου του, από το οποίο έχουν πουληθεί περισσότερα από 3.000.000 αυτοκίνητα.
Το 308 αποδεικνύει επίσης την δέσμευση της Ρeugeot για την μείωση των καυσαερίων που είναι υπεύθυνα για το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Τα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου, όπως η εξαιρετική αεροδυναμική, οι βενζινοκινητήρες που έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με τον Όμιλο BMW, οι κινητήρες HDi, δύο από τους οποίους θα έχουν εκπομπές ρύπων της τάξεως των 120 g CO2 ανά χιλιόμετρο στον συνδυασμένο κύκλο, το φίλτρο σωματιδίων (FAP) και τα ελαστικά Energy Saver της Michelin, συμβάλλουν στην οικολογική συμπεριφορά.
Το νέο 308 αναμένεται στη χώρα μας στα τέλη του έτους.
308RC Z και 308 SW Prologue, δύο πρωτότυπα αυτοκίνητα βασισμένα στο 308
Με την ευκαιρία της πρώτης παγκόσμιας παρουσίασης του 308, η Peugeot άφησε στους σχεδιαστές της την ελευθερία να εκφραστούν πάνω σε δημιουργικές λύσεις, που θα μπορούσαν να περιλαμβάνονται στη γκάμα μελλοντικά.
Αυτά τα μοναδικά οχήματα αποτελούν ένα είδος οδηγού για το μέλλον της εταιρείας, καθορίζοντας δύο δρόμους, ο ένας που ανήκει περισσότερο στον τομέα του φανταστικού, ενώ ο δεύτερος βαίνει περισσότερο προς την αναγγελία των προσεχών εκδόσεων της γκάμας του 308.
Το 308 RC Z, δημιουργός ονείρων και αισθημάτων
Το πρωτότυπο 308 RC Z, είναι η μετενσάρκωση της οδηγικής ευχαρίστησης σύμφωνα με την Peugeot, που είναι ικανή να δημιουργήσει όνειρα και αισθήματα, χάρη στην αποτελεσματικότητα και στον σεβασμό για το περιβάλλον.
Το 308 RC Z είναι ένα coupe 2+2, με σύγχρονο σχεδιασμό, πρωτότυπο και πολύ ισορροπημένο, με κινητήρα 1,6 lt THP που έχει προκύψει από την συνεργασία μεταξύ της PSA και του Ομίλου BMW, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 160 kW (218 hp) και μέγιστη ροπή 280 Nm (300Nm με την χρήση του overboost).
Ο κινητήρας συνοδεύεται από ένα ολοκαίνουργιο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.
Tο 308 SW Prologue, ένα αυτοκίνητο του αύριο… σήμερα!
Το αμάξωμα του SW που θα παρουσιαστεί σε μερικούς μήνες, συνδυάζει έναν αριθμό από προτερήματα, όπως η ευχαρίστηση της οδήγησης, με μεγαλύτερη άνεση στο εσωτερικό και αυξημένο χώρο αποσκευών.
Ο εξεζητημένος και πολύ τολμηρός σχεδιασμός του πίσω μέρους του αυτοκινήτου βασίζεται στην ιδέα του μονοκόμματου πανοραμικού πίσω κρυστάλλου. Συνδυάζεται με τα κρύσταλλα των πίσω φώτων σε ζωηρό κόκκινο «ρουμπινί» χρώμα, που δίνουν στο αυτοκίνητο μία ιδιαίτερα ξεχωριστή προσωπικότητα, καθώς και μία γενικότερη εντύπωση δυναμισμού, μεγέθους και αίσθησης του μοντέρνου.
Ανανεωμένη γκάμα
27 μοντέλα που αντιπροσωπεύουν αυτή την ανανεωμένη γκάμα παρουσιάζονται στο περίπτερο της Peugeot στην Φρανκφούρτη, εκ των οποίων δύο εκδόσεις 107, και μία έκδοση 1007.
Η γκάμα του 207 αντιπροσωπεύεται από οκτώ διαφορετικές εκδόσεις, και η Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης θα είναι η πρώτη παγκόσμια πρεμιέρα για τα 207 SW Outdoor και 207 SW RC
Η γκάμα του νέου 308 έχει έξι εκπροσώπους, ενώ θα υπάρχουν τέσσερα 407 σε τρία αμαξώματα, δύο 4007, ένα 607 και ένα 807.
Η γκάμα του Expert αντιπροσωπεύεται από ένα Expert Tepee Premium, και μία νέα ειδική έκδοση που θα κυκλοφορήσει το 2008 : το Expert Tepee Vagabond.
Τομέας «Περιβάλλον»
Στην περιοχή αυτή, τέσσερα οχήματα επιδεικνύουν την τεχνολογία που θα είναι σύντομα διαθέσιμη, ενώ η Peugeot υπενθυμίζει στους επισκέπτες την κίνηση για την αναδάσωση που έχει αναλάβει στον Αμαζόνιο, της οποίας ηγείται από το 1998.
Tο 308 Hybrid HDi, το μέλλον, σχεδόν στο κατώφλι του σπιτιού μας
Το 308 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Peugeot με υβριδική τεχνολογία HDi, που θα τεθεί στην αγορά πριν το τέλος της δεκαετίας. Το αυτοκίνητο έχει ενσωματωμένη την πιο αποδοτική παράλληλη υβριδική αρχιτεκτονική μέχρι σήμερα, σε συνδυασμό με 6τάχυτο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Ο κινητήρας diesel 1.6 HDi FAP των 80 kW (110 hp), συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 16 kW (22 hp) με συνολική ισχύ 96 kW, που μπορεί να συγκριθεί με τον 2λιτρο κινητήρα diesel HDi FAP 100kW (136 hp) του 308.
Η κατανάλωση καυσίμου στον μικτό κύκλο είναι 3,4 λίτρα/100 χλμ, και οι εκπομπές CO2 είναι 90g/χλμ., κέρδος 38 % σε σύγκριση με το αντίστοιχο 308 HDi.
308 2.0 l BioFlex
To 308 BioFlex θα λανσαριστεί το 2008 σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, με κινητήρα βενζίνης 2.0 λίτρων.
Για να μειωθεί η χρήση του ορυκτού πετρελαίου, ένας καινούργιος τύπος καυσίμου –η σούπερ αιθανόλη (E85) – ένα μίγμα που αποτελείται κατά 15% από αμόλυβδη βενζίνη και κατά 85% από αιθανόλη γεωργικής προελεύσεως, έχει αρχίσει να διατίθεται σταδιακά σε σταθμούς ανεφοδιασμού καυσίμων στην Γαλλία.
Παρά το τεχνικό κόστος της τεχνικής προσαρμογής, η Peugeot έχει δεσμευτεί να προωθήσει αυτή την τεχνολογία.
308 Biodiesel
Πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι όλα τα μοντέλα diesel HDi μπορούν να λειτουργήσουν με ανάμειξη 30% βιοκαυσίμου στο πετρέλαιο κίνησης, χωρίς να χρειάζεται μετατροπή ο κινητήρας. Όταν χρησιμοποιεί το μείγμα με 30% Biodiesel, οι εκπομπές CO2 μειώνεται κατά 18%.
308 120 g
Σύντομα θα υπάρξει ένα 308 εφοδιασμένο με κινητήρα HDi 1.6 lt (110 hp), σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό κιβώτιο (BMP6) 6 σχέσεων, το οποίο εκπέμπει μόνο 120 g CO2 ανά χιλιόμετρο, και κατανάλωση καυσίμου 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Τα οφέλη του 308 είναι πολλαπλά από την εξαίρετη θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα diesel HDi, σε συνδυασμό με το φίλτρο σωματιδίων (FAP) και του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων. Η χρήση αυτού του κιβωτίου στο αυτόματο, παρέχει μείωση στην κατανάλωση καυσίμου της τάξεως του 5%.
FLUX, το αυτοκίνητο των ακροτήτων
Το Flux παρουσιάστηκε στην τελευταία Έκθεση της Γενεύης σαν άσκηση σχεδιασμού, ενός 20χρονου νεαρού σχεδιαστή από την Ρουμανία. Στην Φρανκφούρτη γίνεται μία διπλή παρουσίαση: «ζωντανό» πρωτότυπο σε κλίμακα 1:1, που εκτίθεται στο περίπτερο της Peugeot, και «ψηφιακό» σε μία καινούργια έκδοση του παιχνιδιού PGR4 για την παιχνιδομηχανή Xbox 360. Αυτές οι δύο εξελίξεις αποτελούσαν μέρος του βραβείου προς τον νικητή του 4ου Διαγωνισμού Σχεδιασμού της Peugeot.