PIAGGIO MP3 400 i.e.

PIAGGIO MP3 400 i.e.
piaggio_sd_2009_7_1_11_45_15

Tο Piaggio MP3 αυξάνεται σε κυβισμό με τον καινούργιο δυναμικό κινητήρα των 400 κ.εκ. (pics)

Διασκεδαστικό, ευκίνητο και γρήγορο το Piaggio MP3 400 i.e. αντιμετωπίζει τις στροφές και τις προκλήσεις του δρόμου με εξαιρετική ασφάλεια και απίστευτο κράτημα που μόνο το MP3 μπορεί να προσφέρει, εξασφαλίζοντας επίσης την ισχύ και τη δυνατότητα χρήσης ενός maxi scooter GT.



Το Piaggio MP3 αυξάνει το κυβισμό για να προσφέρει ακόμα πιο μεγάλες επιδόσεις, με σήμα την ασφάλεια και την ευχάριστη οδήγηση.



Ο νέος κινητήρας Master 400 4χρονος, 4βαλβιδος, υγρόψυκτος και με ηλεκτρονικό ψεκασμό, εξασφαλίζει μία ισχύ που δίνει 34 ίππους στις 7.500 στροφές και μία ροπή 38 χλγμ στις 5.500 στροφές.



Επιδόσεις που μεταφράζονται σε μία πλήρη και ρευστή κατανομή σε όλες τις στροφές, σπριντ και επαναφορά στην κορυφή της κατηγορίας, τηρώντας πλήρως τους κανονισμούς Euro3. Αυτό επιτρέπει στο Piaggio MP3 400 i.e. να αντιμετωπίζει όλους τους τύπους διαδρομής, από την κυκλοφορία μέσα στην πόλη μέχρι τις πιο απαιτητικές διαδρομές εκτός πόλης, σε συνθήκες μέγιστης άνεσης και ασφάλειας ακόμα και με συνεπιβάτη και πλήρες φορτίο. Μία μεγαλύτερη ισχύς και μία αυξημένη ροπή, ήδη διαθέσιμες από τις χαμηλές στροφές περιστροφής, είναι οι καλύτεροι σύμμαχοι σε κρίσιμες στιγμές όπως μία προσπέραση, όπου το σπριντ και η ετοιμότητα στην απόκριση του γκαζιού του Master 400, μαζί με την εξαιρετική σταθερότητα που παρέχεται από την μπροστινή ανάρτηση στους δύο τροχούς, επιτρέπουν την αποσύμπλεξη με τον καλύτερο τρόπο και με πλήρη ασφάλεια.



Μαζί με τα τεχνικά πλεονεκτήματα που χαρίζει ο κινητήρας Master 400, υπογραμμίζονται μερικά που είναι τα πιο σημαντικά για το χρήστη:



– Ισχύς στο όριο των 25 Kw (34 ίπποι) και συνεπώς μπορεί να το οδηγήσει κάποιος από τα 18 του χρόνια με άδεια κυκλοφορίας A



– Μία εξοικονόμηση χρημάτων κατά 40% σε σχέση με τα μεγαλύτερα κυβικά.



– Μειωμένη κατανάλωση σε σχέση με τα μεγαλύτερα κυβικά αλλά με επιδόσεις στο ‘’μάξιμουμ’’.



Το Piaggio MP3 400 i.e. παρουσιάζεται ως το “ολοκληρωμένο” σκούτερ. Στην οδήγηση μέσα στην πόλη το Piaggio MP3 400 i.e. “καταπίνει” τα πλακόστρωτα, τις ράγες και όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος με καταπληκτική ευκολία, πάντα σταθερό και ασφαλές ακόμα και σε βρεγμένο δρόμο, ενώ η σημαντική χωρητικότητά του κάτω από τη σέλα (χωράει εύκολα 2 κράνη full-face), η προστασία που προσφέρει η μεγάλη μάσκα και η άριστη ταχύτητα της σταυρωτής διάταξης που επιτρέπεται από τον καινούργιο κινητήρα, καθιστούν το σκούτερ το ιδανικό μέσο τόσο για τις σύντομες διαδρομές όσο και για τις πιο απαιτητικές διαδρομές.



Ο καινούργιος κινητήρας 400 κ.εκ. έχει δώσει σημαντικά πλεονεκτήματα ακόμα και στο πεδίο των τεχνικών χαρακτηριστικών: με την εφαρμογή του καινούργιου κινητήρα και ενός οπίσθιου τροχού των 14” με ένα ελαστικό 140/70, στο Piaggio MP3 400 i.e. το μεταξόνιο αυξάνεται κατά 65 χλστ σε σχέση με την έκδοση των 250 κ.εκ.



Το αποτέλεσμα είναι σταθερότητα στις στροφές και στο φρενάρισμα, που φτάνει σε επίπεδα απόλυτης υπεροχής, τα οποία επιτυγχάνονται χάρει στη συνεργασία μεταξύ του πίσω μέρους του σκούτερ που είναι πιο μακρύ, της αύξησης της επιφάνειας πρόσφυσης του πίσω ελαστικού και του εξαιρετικού κρατήματος που προσφέρει η πρωτοποριακή μπροστινή ανάρτηση με τετραπλή άρθρωση, ένας αυθεντικός σχεδιασμός της Piaggio, ο μηχανισμός του οποίου αποτελείται από τέσσερα χωνευτά μπράτσα αλουμινίου, τα οποία συνδέονται με αρθρωτές συνδέσεις στον κεντρικό άξονα, και από δύο πλευρικούς άξονες που συνδέονται στα μπράτσα με πείρους και ένσφαιρα ρουλεμάν.



Το πλαίσιο του Piaggio MP3 400, με ατσάλινους σωλήνες υψηλής αντοχής, είναι καρπός ενός σχεδιασμού που χρησιμοποιεί τις καλύτερες τεχνολογικές λύσεις CAD και FEM (Finite Element Method) με ηλεκτρονική ανάλυση. Στοιχεία όπως η δομική ανθεκτικότητα και το βάρος έχουν καθοριστεί και ελεγχθεί ήδη από τις πρώτες φάσεις του σχεδιασμού, επιβεβαιώνοντας σε κάθε βήμα την αξιοπιστία των εφαρμοζόμενων λύσεων.



Άνετο, πρωτοποριακό και ευπαρουσίαστο όσο ποτέ, το Piaggio MP3 400 i.e. είναι έτοιμο να γοητεύσει τους αρχάριους εφόσον συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τη διασκέδαση και την ευκολία στη χρήση, πάντα με τη μεγαλύτερη ασφάλεια.




Αξεσουάρ



Η σειρά των αξεσουάρ αποτελείται από ένα αριθμό αντικειμένων που προσθέτουν λειτουργικότητα στο Piaggio MP3:



• Topscreen “Comfort”. Μία πρωτοποριακή ζελατίνη τελείως διάφανη με μεγάλες διαστάσεις, που διαθέτει προστατευτικά για τα χέρια, η οποία επεκτείνεται μέχρι τη συνηθισμένη θέση του κράνους.



• Θερμαινόμενο κάλυμμα ποδιών, χάρει σε μία μονάδα που έχει εισαχθεί στο εσωτερικό, τροφοδοτείται με ειδική μπαταρία και επαναφορτίζεται με μετασχηματιστή και κοινή πρίζα ρεύματος.



• Κιτ συστήματος πλοήγησης TOM TOM Rider.



• Πίσω βαλιτσάκι 48 λίτρων με ανατρεπόμενη σχάρα ώστε να ανοίγει εύκολα του πίσω πορτάκι του MP3.



• Ανεμοθώρακας “Style”, ένας κλασικός ανεμοθώρακας με μεσαίες διαστάσεις.



• Ηλεκτρονικός συναγερμός.



• Πλάτη καθίσματος συνοδηγού.



• Κουκούλα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα