Πωλήσεις GM 2007

Πωλήσεις GM 2007
gmsales151106_b

Η GM σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή αγορά, για το 2007

To μερίδιο αγοράς του 9,5% αντιπροσωπεύει μία αύξηση 0,3 της ποσοστιαίας μονάδας. Είναι το υψηλότερο μερίδιο αγοράς για το γκρουπ από το 1999. Το τέταρτο τρίμηνο του 2007, η GM πούλησε 528.723 αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV) στην Ευρώπη – αριθμό ρεκόρ – που μεταφράζεται σε 53.900 οχήματα ή 11,3% παραπάνω από την αντίστοιχη περίοδο του 2006.




Δηλώσεις



«
Η GM γιορτάζει ένα ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών στην Ευρώπη, σαν αποτέλεσμα επιτυχημένης ομαδικής δουλειάς. Η multi-brand στρατηγική μας αρχίζει να αποδίδει καρπούς, καθώς συνίσταται μία επιθετική στρατηγική ανάπτυξης στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη. Το σημαντικότερο είναι ότι αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν πόσο γρήγορα η GM έχει αναπτυχθεί στις νέες Ευρωπαϊκές αγορές», δήλωσε ο Carl-Peter Forster, Πρόεδρος της GM Europe.



«
Η πρώτη θέση στην αύξηση πωλήσεων μεταξύ των κατασκευαστών αποτελεί καταξίωση για όλους τους Διανομείς της GM της Ευρώπης. Διαθέτουμε ένα ελκυστικό χαρτοφυλάκιο επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων και έχουμε ομάδες σε όλη την Ευρώπη που γνωρίζουν πώς να αξιοποιούν στο έπακρο τις ευκαιρίες ανάπτυξης» δήλωσε ο Jonathan Browning, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της GM Europe.



Η GM πέτυχε την υψηλότερη αύξηση πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή βιομηχανία, ξεπερνώντας όλους τους ανταγωνιστές της με 179.000 μονάδες περισσότερες από το 2006. Η Βρετανία, Ρωσία, Ιταλία, Ουκρανία και Ελλάδα ήταν οι κύριοι συντελεστές της αύξησης της GM το 2007.




Η GM διπλασίασε τις πωλήσεις της στη Ρωσία



Οι πωλήσεις της GM στη Ρωσία αυξήθηκαν κατά 95,2% το 2007, ξεπερνώντας κατά πολύ την αύξηση της βιομηχανίας στη χώρα (33,5%). Οι πωλήσεις της GM ανήλθαν στις 258.835 μονάδες. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά 3,0 μονάδες, στο 9,6%.



«
Οι ισχυρές επιδόσεις της GM στη Ρωσία αντανακλούν το ισχυρό χαρτοφυλάκιο των μαρκών μας, με την Opel και τη Chevrolet να παρουσιάζουν μεγάλη πρόοδο, και παράλληλα ένα πολύ επαγγελματικό και αυξανόμενο δίκτυο διανομέων» δήλωσε ο Browning.




Οι πωλήσεις Opel/Vauxhall αυξήθηκαν κατά 4.3%



Η έξοχη πορεία του νέου Corsa και των Astra, Meriva και Zafira οδήγησαν τις πωλήσεις της Opel/Vauxhall σε μία αύξηση 4,3% το 2007. Οι πωλήσεις του Corsa αυξήθηκαν κατά 45% στις 454.047 μονάδες. Το Meriva ήταν το Νο 1 μοντέλο στην κατηγορία monocab στην Ευρώπη και, μαζί με το Zafira, ήταν πρώτα στο σύνολο της κατηγορίας ενός όγκου.



Η Opel σημείωσε έξοχες επιδόσεις στη Ρωσία, με πωλήσεις αυξημένες μέχρι και 232% και μερίδιο αγοράς που ανήλθε από 1,5 στο 2,5%. Στη Γερμανία, το Corsa καθιερώθηκε στην πρώτη θέση στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων.




Στη χώρα μας



Η Opel στην Ελλάδα έκλεισε το 2007 στη 2η θέση της αγοράς, με +1,5% ποσοστιαίων μονάδων έναντι του προηγούμενου έτους και μια αύξηση της τάξης του 22% στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων. Το Corsa, στην κορυφή της αγοράς από τότε που λανσαρίστηκε, παραμένει το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις στην αγορά. Το Astra αύξησε το μερίδιο αγοράς του στην κατηγορία του έναντι του προηγούμενου έτους κατά 0,7 ποσοστιαίες μονάδες. Επίσης, στην κατηγορία επαγγελματικών οχημάτων η Opel στην Ελλάδα αύξησε τον όγκο πωλήσεών της κατά 6,2%.




Μ. Βρετανία



Η Vauxhall πούλησε 384.387 επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά (LCV) στη Βρετανία το 2007, αύξηση 10%, που ανέβασε το μερίδιο αγοράς σε 13,7%. Το Δεκέμβριο, τα Vectra και Zafira ήταν bestseller στις αντίστοιχες κατηγορίες τους.




Η Chevrolet γίνεται σημαντικός παίκτης στην Ευρώπη



Με πωλήσεις 457.224 αυτοκινήτων το 2007, αύξηση 33,6%, η Chevrolet πέτυχε μερίδιο αγοράς ρεκόρ, 2% από 0,4 της ποσοστιαίας μονάδας.



«
Η Chevrolet διατήρησε την εκπληκτική της ανάπτυξη με εξαιρετικές επιδόσεις για όλα τα μοντέλα της. Τα νέα Captiva και Epica, αλλά και η προσθήκη κινητήρων diesel στο Lacetti και το Nubira έτυχαν εξαιρετικής υποδοχής από τους πελάτες. Η μάρκα έδειξε τη δύναμή της, σημειώνοντας σημαντική ανάπτυξη στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, αλλά πέτυχε και μία αύξηση σχεδόν 10% στη Δυτική Ευρώπη. Η Chevrolet είναι η Νο 1 εισαγόμενη μάρκα στη Ρωσία. Τα αποτελέσματα αυτά επιβεβαιώνουν ότι η Chevrolet είναι σημαντικός παίκτης και η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη», δήλωσε ο Browning.




Η Saab είναι η κορυφαία Ευρωπαϊκή μάρκα σε αυτοκίνητα E-85



Η Saab πούλησε 84.930 αυτοκίνητα το 2007, διατηρώντας το μερίδιο αγοράς του 0,4%.

Αν και σημείωσε ελαφρά μείωση στις συνολικές πωλήσεις, η μάρκα αναπτύσσεται στη Νότια Ευρώπη καθώς και στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Με την επέκταση του BioPower στη σειρά 9-3, η Saab είναι η Νο 1 Ευρωπαϊκή μάρκα σε οχήματα E-85.




Αύξηση των πωλήσεων της Cadillac κατά 31%



Οι πωλήσεις της Cadillac αυξήθηκαν κατά 31% το 2007 φτάνοντας στις 4.508 μονάδες, με ισχυρή άνοδο σε Ρωσία, Βρετανία, Αυστρία, Δανία, Ισπανία και Ιταλία. Η Corvette πούλησε 1.257 αυτοκίνητα, ενώ οι πωλήσεις HUMMER αυξήθηκαν κατά 18% φτάνοντας στα 2.292 οχήματα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα