Πρωτιά για Ρέιντζερς

Οι ομάδα της Ρέιντζερςκατάφερε να φύγει με την 1η θέση και το έπαθλο των 100.000 ευρώ από το Ντόνινγκτον Παρκ. Άτυχος ο ΟΣΦΠ
- 02 Αυγούστου 2009 20:03
1ος αγώνας
Η ομάδα της Βασιλείας με τον πιλότο της, τον Μαξ Βίσελ, δεν επέτρεψε στην Κορίνθιανς να συνεχίσει να βρίσκεται στην 1η θέση καθώς ήταν πιο γρήγορη, ενώ η Ρέιτζερς έστειλε το μήνυμα της από νωρίς τερματίζοντας στη 2η θέση, αφήνοντας την βραζιλιάνικη ομάδα στην 3η θέση.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. 10 Βασιλεία M. Βίσελ 45:15.840 31 laps
2. 17 Ρέιντζερς Τ. Μάρτινς 45:18.020 2.180
3. 14 Κορίνθιανς Α. Πιτσόνια 45:18.961 3.121
4. 3 Μίλαν Τ. Παγκάνο 45:19.793 3.953
5. 19 Τότεναμ Κ. Ντόλμπι 45:27.330 11.490
6. 21 Λίβερπουλ A. Βαλές 45:28.422 12.582
7. 22 Ρόμα Τ. Κίναρντ 45:32.255 16.415
8. 16 Πόρτο T. Κομέντι 45:32.693 16.853
9. 15 Ατλέντικο Μαδρίτης H. P. Τανγκ 45:39.373 23.533
10. 24 Μίτιλαντ K. Άντερσεν 45:40.327 24.487
11. 18 Σεβίλλη E. Γκερέρι 45:41.679 25.839
12. 2 Σπόρτινγκ Π. Πετίζ 46:21.063 1:05.223
13. 4 Γαλατασαράι Σ. Μανσέλ 45:17.559 1 lap
14. 69 Λυών N. Παντσιατίτσι 45:24.269 1 lap
15. 5 Αιντχόφεν Ν. Μιούερμανς 45:31.924 1 lap
16. 8 Άντερλεχτ Γ. Μπιούρμαν 13:03.937 24 laps
17. 9 Oλυμπιακός Ν. Ριγκόν 6:03.415 28 laps
18. 7 Φλαμένγκο E. Μπερνολντί
2ος αγώνας
Η Πόρτο στον 2ο αγώνα πανηγύρισε την 1η φετινή της νίκη με τον πιλότο της, Τριστάν Κομεντί, να δηλώνει πως: ”
Το να παίρνεις ξανά νίκη για την Πόρτο και μάλιστα την 1η της χρονιάς είναι φανταστικό. Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό. Του έδωσα το 100% και αυτό σε εμένα”.
Η έταιρη πορτογαλική ομάδα, η Σπόρτινγκ, ακολούθησε στη σειρά δίνοντας στον 2ο αγώνα ένα καθαρά ιβηρικό “άρωμα”.
Ενώ η Βασιλεία πλασαρίστηκε στην 3η θέση ελπίζοντας σε κάτι καλύτερο στο τελικό. Ο Ολυμπιακός, λόγω του προβλήματος στη μηχανή, ξεκίνησε από το pit- lane αλλά αποσύρθηκε νωρίς, όπως και η Άντερλεχτ λόγω προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων. Τον δρόμο της εγκατάλειψης ακολούθησε και η Φλαμένγκο.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1 16 Πόρτο T. Κομέντι 45:36.002 30 laps
2 2 Σπόρτινγκ Π. Πετίζ 45:40.693 4.691
3 10 Βασιλεία M. Βίσελ 45:42.625 6.623
4 19 Τότεναμ Κ. Ντόλμπι 45:43.778 7.776
5 24 Μίτιλαντ K. Άντερσεν 45:46.189 10.187
6 2 Λίβερπουλ A. Βαλέ 45:47.542 11.540
7 15 Ατλέντικο Μαδρίτης H. P. Τανγκ 45:53.470 17.468
8 14 Κορίνθιανς Α. Πιτσόνια 45:53.470 17.907
9 69 Λυών N. Παντσιατίτσι 45:53.909 40.632
10 22 Ρόμα Τ. Κίναρντ 46:16.364 41.002
11 5 Αιντχόφεν Ν. Μιούερμανς 46:17.004 54.946
12 4 Γαλατασαράι Σ. Μανσέλ 46:30.948 56.634
|13 18 Σεβίλλη E. Γκερέρι 46:32.636 20 laps
14 7 Φλαμένγκο E. Μπερνολντί 18:23.142 21 laps
15 9 Oλυμπιακός Ν. Ριγκόν 17:02.665 27 laps
16 17 Ρέιτζερς Τ. Μάρτινς 5:22.601 29 laps
17 3 Μίλαν Τ. Παγκάνο 1:41.393 –
18 8 Άντερλεχτ Γ. Μπιούρμαν – –
Ο τελικός
Η Βασιλεία, ξεκινώντας από την pole position, έδειχνε ικανή να πάρει τη μεγάλη νίκη. Η ελβετική ομάδα ήταν εκείνη που οδηγούσε την κούρσα, το πρόβλημα όμως που προέκυψε στο κιβώτιο ταχυτήτων βρήκε έτοιμη την Ρέιντζερς, η οποία εκμεταλλεύτηκε την ατυχία των Ελβετών και κράτησε την πρωτιά μέχρι το τέλος. Η Τότεναμ διακαιώθηκε από την καλή της παρουσία με την 2η θέση, ενώ η Βασιλεία σίγουρα θα μπορούσε να έχει φύγει από το πιο ψηλό σκαλί του βάθρου και το έπαθλο των 100.000 ευρώ.
Ο Τζον Μάρτινς, ο μεγάλος πρωταγωνιστής στην πίστα του Ντόνινγκτον, μετά από την επιτυχία του χαρακτήρισε αυτή τη νίκη του ”
πολύ γλυκιά“, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην ομάδα του, αναγνωρίζοντας ότι ”
έκαναν πολύ καλή δουλειά μετά από το ατύχημα μου στο 2ο αγώνα. Το αυτοκίνητο δεν ήταν τέλειο, αλλά ήταν αρκετά καλό για να νικήσει”.
Η τελική κατάταξη:
1 17 Ρέιντζερς Τ. Μάρτινς 6:43.077 5 laps
2 19 Τότεναμ Κ. Ντόλμπι 6:46.827 3.750
3 10 Βασιλεία M. Βίσελ 6:49.287 6.210
4 14 Κορίνθιανς Α. Πιτσόνια 6:50.920 7.843
5 16 Πόρτο T. Κομέντι 7:14.710 31.633
6 2 Σπόρτινγκ Π. Πετίζ