Ράλι Ακρρόπολις-3η ημέρα

Ράλι Ακρρόπολις-3η ημέρα
loebmesawrc

Ο Loeb ήταν ο νικητής του σκληρού 55ου Ράλι Ακρόπολις. Καλύτερος Έλληνας ο Αθανασούλας

Με τη νίκη του αυτή, ο Loeb πέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος οδηγών, ένα βαθμό μπροστά από τον Hirvonen.



Νικητής στην υπερειδική ήταν ο Ισπανός Sordo με χρόνο 3.33.0, ακολουθούμενος από τον Hirvonen (3:33.2). Καλύτερος Έλληνας στη γενική κατάταξη ήταν ο Λάμπρος Αθανασούλας με Subaru, ο οποίος τερμάτισε με συνολικό χρόνο 4ωρ.45:02.7. Ακολούθησαν ο Δημήτρης Νασούλας (29ος στη γενική) και ο Γρηγόρης Νιώρας (31ος).



Ο φετινός αγώνας ήταν ιδιαίτερα σκληρός, όπως δήλωσαν και οι οδηγοί μετά το τέλος. Οι ειδικές ήταν δύσκολες αλλά κανένα πλήρωμα δεν δήλωσε πως δεν ευχαριστήθηκε το Ράλι Ακρόπολις.



Ο Γάλλος, μετά τη διαφορά που δημιούργησε τις δύο πρώτες ημέρες του αγώνα, σήμερα κινήθηκε με μοναδικό στόχο να επιστρέψει στον τερματισμό, σημειώνοντας την 5η φετινή του νίκη, σε επτά αγώνες. Τον τέσσερις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή ακολούθησε στη γενική κατάταξη ο Petter Solberg, στην πρώτη εμφάνιση του ολοκαίνουργιου Subaru Impreza WRC2008.



Ο Νορβηγός απέφυγε τα ρίσκα και έτσι ο ίδιος αλλά και η ομάδα του συνδύασαν το ντεμπούτο του πολυαναμενόμενου νέου αυτοκινήτου με τερματισμό και μάλιστα στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για το μέλλον.



Τρίτος ακολούθησε ο Mikko Hirvonen με το εργοστασιακό Ford Focus WRC, ο οποίος σήμερα κινήθηκε πολύ γρήγορα και για πρώτη μέρα στον αγώνα δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα.



Για να κατακτήσει την 3η θέση ο Φινλανδός χρειάστηκε να εκμεταλλευτεί το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο Henning Solberg με τον κινητήρα του Focus του. Ο τελευταίος, αν και ξεκίνησε την ημέρα από την τρίτη θέση, τελικά τερμάτισε στην 8η θέση της γενικής.



Αξίζει να σημειώσουμε πως, εκτός από τους νικητές του αγώνα, ο Ιταλός Gigi Galli, αν και απών από την απονομή λόγω εγκατάλειψης, βραβεύθηκε με το τιμητικό κύπελλο Colin McRae, για την επίτευξη της υψηλότερης Μ.Ω.Τ. σε ειδική διαδρομή του αγώνα. Η κορυφαία επίδοση σημειώθηκε στην ΕΔ Ασσωπία 2, την οποία ο Galli κέρδισε με Μ.Ω.Τ. 100, 8 χλμ.




Η τελευταία ημέρα



Tο 3ο σκέλος του αγώνα ξεκίνησε με τον Chris Atkinson να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας (9:09.6). Η ειδική χαρακτηρίστηκε από την υπερβολική σκόνη. Ο Sebastien Loeb αύξησε τη διαφορά του από τον Petter Solberg (+54 δλ.), αλλά και από τον Henning Solberg (+1:34.9).



Στη συνέχεια ήταν η σειρά του Jari Matti Latvala να πραγματοποιήσει τον ταχύτερο χρόνο (11:39.9). Η κατάσταση στη γενική κατάταξη παρέμεινε αμετάβλητη, με τον Sebastien Loeb να αυξάνει τη διαφορά του από τον δεύτερο Petter Solberg (+1:10.5), αλλά και τον Henning Solberg που συμπληρώνει την πρώτη τριάδα (+1:41.0).



Ο Giggi Galli κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο (9:48.7), τέσσερις ειδικές πριν την ολοκλήρωση του αγώνα. Ο Sebastien Loeb παραμένει στην πρώτη θέση της γενικής, με τον Petter Solberg να μειώνει τη μεταξύ τους διαφορά (+1:07.2). Παράλληλα, ο Dani Sordo πέρασε τον Matthew Wilson και πλέον φιγουράρει στην 6η θέση της γενικής.



Σημαντικές αλλαγές στην γενική κατάταξη τρεις ειδικές πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, με τον Henning Solberg να έχει πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Focus, με αποτέλεσμα να σβήνει ο κινητήρας του. Έτσι, ο Sebastien Loeb παραμένει στην κορυφή της γενικής κατάταξης, με τον Petter Solberg να ακολουθεί (+1:11.7), την ώρα που στην 3η θέση της γενικής φιγουράρει πλέον ο Mikko Hirvonen (+1:27.7).



Ο Jari Matti Latvala κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στην προτελευταία ειδική (11:26.6), ενώ ο Sebastien Loeb εξακολουθεί να προηγείται δύο ειδικές πριν από το τέλος στην γενική κατάταξη. Ακολουθεί ο Petter Solber (+1:18.8) και ο Mikko Hirvonen (+2:17.5), την ώρα που ο Jari Matti Latvala πέρασε στην 7η θέση, μπροστά από τον Henning Solberg.



Για δεύτερη συνεχόμενη φορά, ο Jari Matti Latvala κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο (9:52.2), ακολουθούμενος από τον Urmo Aava. Στη γενική κατάταξη, ο Loeb εξακολουθεί να προηγείται την ώρα που τα πληρώματα οδεύουν πλέον προς το Τατόι για την τελευταία, υπερειδική, του αγώνα. Εκεί νικητής ήταν ο Ισπανός Sordo με χρόνο 3.33.0, ακολουθούμενος από τον Hirvonen (3:33.2).







Rally acropolis 2008







Δηλώσεις πρωταγωνιστών:




3 HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo


Ήταν πάρα πολύ σκληρός αγώνας, με πολλά προβλήματα. Είμαι χαρούμενος που είμαστε στην 3η θέση. Ήταν το πιο σκληρό Ακρόπολις που έχω αγωνιστεί“.




1 LOEB Sebastien – ELENA Daniel


Είμαι χαρούμενος που καταφέραμε να κερδίσουμε. Ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολος και σκληρός. Τώρα θα δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια του Πρωταθλήματος. Ο φετινός αγώνας ήταν πιο σκληρός από πέρυσι. Έπρεπε να προφυλάξουμε τα ελαστικά μας και σε κάποια σημεία σήμερα πήγαμε αργά“.




4 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka


Η ταχύτητα μας ήταν καλή, αλλά το αποτέλεσμα όχι αυτό που ανέμενα στην αρχή του αγώνα. Αντιμετωπίσαμε προβλήματα την Παρασκευή, αλλά και εχθές, και έκανα ένα λάθος στο shakedown. Ήταν σκληρός ο αγώνας. Γενικά μου αρέσει το Ακρόπολις, αλλά φέτος ήταν ιδιαίτερα δύσκολο“.




2 SORDO Dani – MARTI Marc


Ήταν πολύ καλός αγώνας, αλλά πολύ σκληρός για τα ελαστικά. Το αυτοκίνητο ήταν καλό. Σήμερα ήταν καλύτερα για εμάς, αλλά η κακή μας τύχη, μας έριξε στην 6η θέση. Έτσι είναι η ζωή“.




8 SOLBERG Henning – MENKERUD Cato


Είμαι πολύ απογοητευμένος με το αποτέλεσμα. Ο κινητήρας δεν επισκευάστηκε μέχρι το τέλος. Σε γενικές γραμμές ο αγώνας ήταν καλός και μου αρέσει αυτό το στυλ“.




5 SOLBERG Petter – MILLS Philip


Το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει καθόλου προβλήματα. Έχει πολλές δυνατότητες που βέβαια ακόμα δεν έχουμε εκμεταλλευτεί. Η 2η θέση είναι ένα πραγματικό δώρο. Όλη η ομάδα δούλεψε σκληρά και σίγουρα πρέπει να είναι υπερήφανη. Ήταν πολύ δύσκολος αγώνας“.




9 VILLAGRA Federico -PEREZ COMPANC Jorge


Ο αγώνας ήταν ωραίος αλλά δύσκολος. Είναι αντίστοιχος με τα τελευταία χρόνια. Σε σχέση με πέρσι, ήταν θετικό ότι η μεγάλη ειδική κόπηκε στα δύο. Είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα αφού είχαμε καλή απόδοση από την αφετηρία μέχρι τον τερματισμό και είχαμε ωραία μάχη με τον Andersson“.




16 WILSON Matthew – MARTIN Scott


Ήταν πολύ πιο σκληρός αγώνας σε σχέση με πέρσι. Πολύ δύσκολος για τα αυτοκίνητα. Για εμάς όλα πήγαν καλά, δεν αντιμετωπίσαμε μεγάλα προβλήματα. Είμαι ικανοποιημένος που επιβιώσαμε σε αυτόν τον αγώνα. Είναι η πρώτη φορά που τερματίζω στους βαθμούς στην Ελλάδα και είμαι πολύ χαρούμενος“.




18 RAUTENBACH Conrad – SENIOR David


Ο αγώνας δεν ήταν καλός για εμάς. Κάναμε κάποια λάθη, ενώ είχαμε και μικρά προβλήματα. Θα αλλάξουμε κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο για τους επόμενους αγώνες“.




11 GARDEMEISTER Toni – TUOMINEN Tomi


Ο αγώνας ήταν πολύ σκληρός. Αντιμετωπίσαμε κάποια μικρά προβλήματα, αλλά καταφέραμε να τερματίσουμε και αυτό είναι καλό. Το αυτοκίνητο δεν έχει φτάσει ακόμα στο επίπεδο που θα έπρεπε, αλλά είμαι ικανοποιημένος που η νέα έκδοσή του θα παρουσιαστεί στην Φιλανδία. Έχουμε πολύ δουλειά ακόμα“.




14 AL QASSIMI Khalid – ORR Michael


Ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολος για τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα. Δεν ήταν εύκολος. Εχθές ήταν καλά, αλλά σε σκληρές επιφάνειες. Για τα επόμενα χρόνια, πιστεύω ότι κάποιες ειδικές πρέπει να αλλάξουν. Η μεγάλη ειδική δεν ήταν καλή. Όλες πρέπει να είναι σαν αυτή του Αυλώνα. Προσωπικά μαθαίνω και προσπαθώ να αλλάξω το οδηγικό μου στυλ, σύμφωνα με τις ανάγκες του αυτοκινήτου. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την απόδοση μας σήμερα“.




12 ANDERSSON Per-Gunnar – ANDERSSON Jonas


Θα μπορούσαμε να είχαμε σημειώσει κάποιο καλό αποτέλεσμα αν δεν είχαμε προβλήματα εχθές. Όμως, όλοι αντιμετώπισαν προβλήματα. Οι ειδικές ήταν σκληρές, ειδικά οι χθεσινές. Το αυτοκίνητο ήταν καλό, αλλά δεν το πιέσαμε στο όριο του. Η απόδοση του κινητήρα βελτιώθηκε σήμερα“.




15 AAVA Urmo – SIKK Kuldar


Είμαι πολύ χαρούμενος. Επιτέλους αρχίζουμε να μαθαίνουμε το αυτοκίνητο καλύτερα. Η Citroen Sport μας βοήθησε πάρα πολύ στο στήσιμο και τώρα έχουμε ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Περιμένω με ανυπομονησία την Τουρκία, που έχει αντίστοιχο χαρακτήρα, αν και πιο αργό“.




17 OSTBERG Mads – UNNERUD Ole Kristian


Ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Είναι αγώνας που χρειάζεται εμπειρία. Σίγουρα απαιτείται ταχύτητα, αλλά για να κερδίσεις πρέπει να οδηγείς έξυπνα. Νομίζω ότι αν κάνουμε και δεύτερη φορά τον αγώνα θα είναι καλύτερα για εμάς. Μαθαίνουμε και προετοιμαζόμαστε για το υπόλοιπο της σεζόν και ίσως για το επόμενο Ακρόπολις“.




Η βαθμολογούμενη οκτάδα στο Ράλι Ακρόπολις:



1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία/Σιτροέν) 3:19:43.6

2. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία/Σουμπαρού) +1:09.5

3. Μίκο Χίρβονεν (Φινλανδία/Φορντ) +1:56.1

4. Ούρμο Ααβα (Εσθονία/Σιτροέν) +4:20.0

5. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Σιτροέν) +4:52.0

6. Μάθιου Γουίλσον (Βρετανία/Φορντ) +6:11.4

7. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Φινλανδία/Φορντ) +6:48.2

8. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία/Φορντ) +9:14.0




ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία) 50 βαθμοί

1. Μίκο Χίρβονεν (Φινλανδία) 49

3. Κρις Άτκινσον (Αυστραλία) 31

4. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Φινλανδία) 26

5. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία) 25

6. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) 17

. Τζίτζι Γκάλι (Ιταλία) 17

8. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) 12

9. Μάθιου Γουίλσον (Βρετανία) 10

10. Φεντερίκο Βιγιάγκρα (Αργεντινή) 8

11. Ούρμο Ααβα (Εσθονία) 6

12. Φρανσουά Ντιβάλ (Βέλγιο) 5

. Κόνραντ Ράουτενμπαχ (Ζιμπάμπουε) 5

14. Αντρέας Μίκελσεν (Νορβηγία) 4

15. Τόνι Γκαρντεμάιστερ (Φινλανδία) 2

. Ζαν-Μαρί Κουόκ (Γαλλία) 2

17. Περ-Γκούναρ Άντερσον (Σουηδία) 1

. Γιούχο Χάνινεν (Φινλανδία) 1

. Αντρέας Άϊγκνερ (Αυστρία) 1

. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία) 1




ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Ford 81 βαθμοί

2. Citroen 79

3. Subaru 50

4. Stobart Ford 37

5. Munchi΄s Ford 16

6. Suzuki 10

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα