Ράλι San Remo

Ράλι San Remo
peugeot21007s

Στο Ράλι San Remo, στην πρώτη και τρίτη θέση ανέβηκαν τα Peugeot 207 Super 2000 των Rossetti και Vouilloz

Μετά από μια καλοκαιρινή περίοδο, ο κακός καιρός ήταν εμφανής την Πέμπτη στην περιοχή του San Remo. Tα 128 πληρώματα περίμεναν μέχρι την τελευταία στιγμή για να κάνουν την επιλογή των ελαστικών τους για τις τρεις πρώτες ειδικές διαδρομές του απογεύματος. Οι ειδικές 1 και 3 ήταν με βρεγμένο έδαφος, ενώ η 2 ήταν εντελώς στεγνή. Παίζοντας κορώνα – γράμματα ο Gilles Panizzi, με Peugeot 207 Super 2000 της Peugeot Ιταλίας, που ξεκίνησε με «βρόχινα» ελαστικά, ήταν ο μεγάλος χαμένος, και έχασε 30 δευτερόλεπτα από τους υπόλοιπους που είχαν επιλέξει ελαστικά μεικτής χρήσης.



Μετά από μία στάση στο service park, οι αγωνιζόμενοι ξεκίνησαν ξανά για μία νυχτερινή διαδρομή που ακολούθησε τις ίδιες ειδικές διαδρομές. H επιλογή των ελαστικών ήταν πιο εύκολη, και από την αρχή ο Luca Rossetti τέθηκε επικεφαλής, 12sec6 μπροστά από το Fiat Abarth του Basso. Ήταν σε αυτήν την ειδική διαδρομή που ο Tirabassi (207 Super 2000 – BSA) βγήκε από το δρόμο, και στη συνέχεια χτυπήθηκε από το αυτοκίνητο που ακολουθούσε, το 207 Super 2000 του Bruno Magalhaes (Peugeot Πορτογαλίας) ο οποίος δεν είχε χρόνο για να αποφύγει τη σύγκρουση. Τα δύο αυτοκίνητα εγκατέλειψαν τον αγώνα.



Το δεύτερο μέρος του αγώνα συνεχίστηκε το πρωί της Παρασκευής κάτω από έναν καυτό ήλιο, με δύο σύντομες ειδικές διαδρομές. Ο Rossetti συνέχισε να προηγείται με 16sec 4 από τον Basso, 18sec 8 από τον Andreucci (Mitsubishi), 49sec 7 από τον Nicolas Vouilloz (207 Super 2000 – Peugeot Ισπανίας) και 1mn17sec5 από τον Gilles Panizzi.



Την επόμενη ημέρα, 87 αυτοκίνητα ξεκίνησαν για 4 ειδικές διαδρομές μήκους 108km. O Luca Rossetti έκανε τον πρώτο χρόνο στην πρώτη ειδική, ενώ ο Nicolas Vouilloz ανέβηκε στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης αφού πέτυχε τους καλύτερους χρόνους στις δύο επόμενες ειδικές διαδρομές. Στην προτελευταία ειδική, ο Gilles Panizzi είχε πρόβλημα με την ντίζα γκαζιού, που βγήκε να επιδιορθώσει στο δρόμο μεταξύ των δύο ειδικών διαδρομών, αλλά καθυστέρησε στον έλεγχο, με αποτέλεσμα να χρεωθεί ποινή 50 δευτερολέπτων και να πέσει από την 4η στην 8η θέση.



Στον τερματισμό του Ράλι San Remo, στην πρώτη και τρίτη θέση ανέβηκαν τα Peugeot 207 Super 2000 των Rossetti και Vouilloz. Με το αποτέλεσμα αυτό η Peugeot διατήρησε την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ενώ παράλληλα η 6η θέση του Ojeda τον διατήρησε στην 1η θέση του πρωταθλήματος οδηγών.



Για την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος IRC απομένουν δύο αγώνες, ο πρώτος στην Ελβετία στις 25-27 Οκτωβρίου, και ο άλλος στην Κίνα στις 9-11 Νοεμβρίου.




Κατάταξη του Ράλι San Remo :

1. Rossetti-Chiarcossi Peugeot 207 Super 2000 2h 31mn 32s

2. Basso-Dotta Fiat Abarth + 8s 7

3. Vouilloz-Klinger Peugeot 207 Super 2000 + 29s 8

4. Scandola-D’Amore Fiat Abarth + 1mn 26s 4

5. Andreucci-Andreussi Mitsubishi + 1mn 52s 2

6. Ojeda-Costa Peugeot 207 Super 2000 + 1mn 58s 1

7. Longhi-Imerito Subaru + 2mn 12s 3

8. Panizzi-Panseri Peugeot 207 Super 2000 + 2mn 16s 4




Κατάταξη Κατασκευαστών IRC :

1. Peugeot 96 βαθμοί

2. Fiat Abarth 77 βαθμοί

3. Mitsubishi 47 βαθμοί




Κατάταξη Οδηγών IRC :

1. Ojeda 39 βαθμοί

2. Navarra 32 βαθμοί

Vouilloz 32 βαθμοί

4. Rossetti 20 βαθμοί

5. Basso 18 βαθμοί

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα