Renault Megane Hatch 1.6 16v CONFORT

Renault Megane Hatch 1.6 16v CONFORT
Renault Megane Hatch 1.6 16v CONFORT sd

Το AUTO 24 οδηγεί το νέο Renault Megane Hatch 1.6 και σας μεταφέρει τις εντυπώσεις του

Ο σχεδιασμός του Megane σηματοδοτεί τον ξεχωριστό του χαρακτήρα. Το εμπρός και πλευρικό τμήμα με τις κομψές γραμμές αποπνέει μια αίσθηση δυναμισμού. Καλοσχεδιασμένοι προβολείς εμπρός, γραμμές ρευστές και δυναμικές ισορροπημένες αναλογίες… προϊδεάζουν για τα εξαιρετικά προσόντα του κατά την οδήγηση….



Η ξεχωριστή εμφάνιση συμβαδίζει με τα υψηλά στάνταρ ασφάλειας. Η γαλλική εταιρία έχει δώσει μεγάλη σημασία στον συγκεκριμένο τομέα και το καινούργιο Megane κέρδισε πρόσφατα τα πέντε αστέρια στα κρας τεστ του EuroNCAP .

Παράλληλα, το Megane είναι στιβαρό και πατάει γερά στο δρόμο. Η εικόνα του αποκαλύπτει το δυναμικό του ταμπεραμέντο.








Το νέο Megane καταπλήσσει με την άψογη ισορροπία της γραμμής του και το εξαιρετικής ποιότητας φινίρισμά του. Θα αποτελούσε παράλειψη αν δεν σημειώναμε πως το καινούργιο Megane είναι το πρώτο μοντέλο της γαλλικής φίρμας το οποίο σχεδιάσθηκε και εξελίχθηκε μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών, μέσω ενός προγράμματος που ανέπτυξε η Renault γι΄ αυτό ανριβώς τον σκοπό.

Αν και η έκδοση hatch διαθέτει σαφώς οικογενειακό χαρακτήρα εν τούτοις ο σχεδιασμός που έχει υιοθετηθεί στο πίσω μέρος είναι τέτοιος που ταιριάζει …γάντι με το σπορτίβ και επιθετικό μπροστινό μέρος .



Ανοίγοντας την πόρτα του Megane, οι όμορφες εξωτερικές γραμμές συνεχίζονται και στην σχεδίαση του σαλονιού. Με μήκος 4.295 mm, πλάτος 1.808 mm και ύψος 1.471 mm, το Megane είναι ανοίγει τις πόρτες του για να φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες σε ένα ποιοτικό σαλόνι, που διαθέτει υψηλό δείκτη άνεσης.








Καλοσχεδιασμένα και αναπαυτικά καθίσματα, σωστή θέση οδήγησης, πλήρες ταμπλό και καλή ποιότητα κατασκευής, χαρακτηρίζουν το αυτοκίνητο. Η άνεση, είναι κάτι που θα … απολαύσουν στις μεγάλες διαδρομές και οι επιβάτες των πίσω θέσεων.




Ικανοποιητικές επιδόσεις κινητήρα



Ο κινητήρας που κινεί το Megane είναι ένα ατμοσφαιρικό ,16βάλβιδο σύνολο 1.600 κ.ε. που αποδίδει 110 ίππους. Τιμή, που είναι υποδεέστερη σε σχέση με τα τουμπάτα γερμανικά μοτέρ της VW, αλλά και από τα αντίστοιχου κυβισμού μοτέρ των επίσης γαλλικών Peugeot και Citroen.



Το μοτέρ του Megane διαθέτει δύναμη από τις χαμηλές στροφές, αλλά δεν διαθέτει την γραμμική λειτουργία που συναντάμε στα τουρμπάτα μοτέρ της VW και του γκρουπ PSA.








Παρ΄ όλα αυτά όμως, καταφέρνει να κινεί αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο των 1200 κιλών , προσφέροντας αρκετή δύναμη σε μεγάλο εύρος στροφών.



Στην πόλη ο οδηγός δεν θα αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα. Και ούτε θα γίνουν αντιληπτές οι όποιες αδυναμίες του κινητήρα. Όταν όμως βρεθείς στην εθνική οδό, τότε θα πρέπει να εκμεταλλευτείς και την τελευταία …ικμάδα δύναμης ώστε να μπορέσεις να κινηθείς σβέλτα.



Οι επιδόσεις του κινητήρα είναι ικανοποιητικές (τελική 195 χλμ. /ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ. / ώρα σε 10,5’’) όμως, αυτό που πραγματικά θα ενθουσιάσει τον κάτοχο του γαλλικού μοντέλου είναι η χαμηλή κατανάλωση, που φθάνει μόλις τα 6,9 λίτρα στα 100 χλμ.




Γαλλική άνεση – υψηλή ασφάλεια



Οι Γάλλοι έχουν δημιουργήσει την δική τους σχολή σε ότι αφορά την άνεση που προσφέρουν τα μοντέλα τους στον δρόμο. Και αυτό το υψηλό επίπεδο άνεσης αποτελεί σήμα κατατεθέν της Renault. Έτσι, και στο καινούργιο Megane τα πράγματα δεν θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά.








Το καλοστημένο αμάξωμα, με τα γόνατα Μακ Φέρσον εμπρός και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω απορροφά σχεδόν όλες τις ανωμαλίες ων δρόμων και δεν τις αφήνει να φθάσουν στην καμπίνα και να γίνουν ενοχλητικές για τον οδηγό και τους επιβάτες.



Παράλληλα, η σωστή κατανομή βάρους, συνδυαζόμενη με τις καλές αναρτήσεις εξασφαλίζουν οδική συμπεριφορά που σπάνια θα προβληματίσει τον μέσο οδηγό. Το αυτοκίνητο διαθέτει καλή κατευθυντικότητα και ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές. Είναι γενικά ένα μοντέλο με υψηλό δείκτη ενεργητικής ασφάλειας, που χαίρεσαι να το οδηγείς.




Κάρτα Renault



Η Renault έχει καταργεί το κλειδί και στο Megane, όπως και σε άλλα μοντέλα της. Μία κάρτα, με διαστάσεις αντίστοιχες των πιστωτικών αλλά λίγο πιό παχιά, αποτελεί την … καρδιά του γαλλικού μοντέλου. Δικαιολογημένα, οι κατασκευαστές της έχουν δώσει την ονομασία “Ελεύθερα χέρια”:

Η κάρτα Renault επιτρέπει:



– Το αυτόματο ξεκλείδωμα των θυρών με την ανίχνευση της κάρτας Renault σε μία απόσταση 1,2 μέτρων από το αυτοκίνητο.

– Την εκκίνηση του κινητήρα χωρίς κλειδί: με ένα απλό πάτημα στο πλήκτρο Start/Stop ξεκλειδώνει η κολώνα του τιμονιού και τίθεται σε λειτουργία ο κινητήρας.

– Το αυτόματο κλείδωμα όλων των θυρών και του ρεζερβουάρ καυσίμου με απλό πάτημα στο πλήκτρο των εξωτερικών χειρολαβών, εφ’ όσον η κάρτα Renault βρίσκεται έξω από το αυτοκίνητο και σε απόσταση 1,2 μέτρων .




Στα συν



Καλή οδική συμπεριφορά

Ποιότητα κατασκευής

Καλό κιβώτιο ταχυτήτων

Εργονομία

Υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας

Στάνταρ εξοπλισμός

Καλή τιμή αγοράς




Μείον



Απόδοση κινητήρα στις ψηλές στροφές.

Ηχομόνωση




Renault Megane Hacht 1.6 16v CONFORT

ΤΙΜΗ: 15.876 € (Μετά την μείωση του ΕΤΤ)




ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ




Μήκος: 4.295 mm


Πλάτος: 1.808 mm


Ύψος: 1.471 mm


Κινητήρας: 1.598 κ.εκ., τετρακύλινδρος 16βάλβιδος


Ιπποδύναμη: 110 ίπποι στις 6000 σαλ


Μέγιστη ροπή: 151 Nm στις 4.250 σαλ.


Κιβώτιο: Μηχανικό έξι σχέσεων


Μετάδοση κίνησης: Στους εμπρός τροχούς


Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 10,5 δευτερόλεπτα *


Τελική ταχύτητα: 195 χλμ./ώρα *


Κατανάλωση: 6,9 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτό κύκλο *

* Εργοστασιακές μετρήσεις




ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ



ABS με EBV και AFU

Αερόσακος προσαρμοζόμενος οδηγού

Αερόσακος προσαρμοζόμενος συνοδηγού

Αερόσακοι πλευρικοί εμπρός

Air Condition

Υποβοήθηση στο τιμόνι

Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέφτες

Αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω με μηχανισμό κατά της παγίδευσης Κάρτα Renault

Αυτόματο κλείδωμα θυρών εν κινήσει STD

Ραδιο-CD Radio Sat Classic με MP3 σύστημα επικοινωνίας Bluetooth

Υπολογιστής ταξιδίου

Ρυθμιζόμενο τιμόνι (καθ΄ ύψος και απόσταση)

Τρία προσκέφαλα πίσω

Διαιρούμενα καθίσματα πίσω 1/3-2/3 STD

Ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος κάθισμα οδηγού

Προβολείς ομίχλης

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα