Σειρά Astra

Σειρά Astra
opelastra311007small

Αστραλογία: Το AUTO 24 συγκέντρωσε τα 7 διαφορετικά αμαξώματα του Opel Astra

Μαζί με το πεντάθυρο hatchback, το ευρύχωρο station wagon, το δυναμικό τρίθυρο GTC, το σπορ OPC και το TwinTop για όσους αγαπούν την οδήγηση με ανοιχτή οροφή, η γκάμα περιλαμβάνει επίσης το AstraVan (διατίθεται μόνο σε επιλεγμένες αγορές). Βασισμένο στο station wagon, αυτό το όχημα διανομών φέρει μεταλλικά πάνελ αντί πίσω πλαϊνά παράθυρα.



Yπάρχουν επτά βενζινοκινητήρες από 90 μέχρι 240 hp και έξι diesel από 90 μέχρι 150 hp. Αυτοί συνδυάζονται με πεντατάχυτα ή εξατάχυτο μηχανικά κιβώτια, πεντατάχυτα ή εξατάχυτα αυτοματοποιημένα μηχανικά κιβώτια Easytronic και τετρατάχυτα ή εξατάχυτα αυτόματα κιβώτια.



Επιπλέον των τριών επιπέδων εξοπλισμού και των ειδικών μοντέλων, οι αγοραστές του Astra μπορούν επίσης να επιλέγουν τεχνολογίες που μέχρι τώρα αποτελούσαν αποκλειστικότητα των μοντέλων υψηλότερων κατηγοριών.



Μεταξύ αυτών είναι το πλαίσιο IDSPlus με ηλεκτρονικό Σύστημα Συνεχούς Ελέγχου Απόσβεσης – Continuous Damping Control (CDC), φώτα στροφών AFL bi-xenon, Υποβοήθηση Εκκίνησης σε Ανηφόρα – Hill Start Assist (HSA) και Σύστημα Υποστήριξης Ευστάθειας Τρέιλερ – Trailer Stability Assist.



Από το 1991, έχουν κατασκευαστεί σχεδόν 10 εκατομμύρια Astra, από τα οποία 517.000 πουλήθηκαν σε όλη την Ευρώπη το 2006.




Astra 5-θυρο Hatchback

Φέρνει την υψηλή τεχνολογία και τη δυναμική συμπεριφορά στην κατηγορία των συμπαγών μοντέλων.



Το Astra φέρνει στην κατηγορία την προσαρμοζόμενη ανάρτηση IDSPlus με Συνεχή Έλεγχο Απόσβεσης – Continuous Damping Control (CDC), που μέχρι τώρα αποτελούσε αποκλειστικότητα των πολυτελών και ακριβών σπορ αυτοκινήτων.



Άλλα τεχνικά γνωρίσματα περιλαμβάνουν σύστημα προβολέων AFL (Adaptive Forward Lighting) συνδεδεμένο με το σύστημα διεύθυνσης με δυναμικό φωτισμό στροφών – μία ακόμα πρωτιά στην κατηγορία – νέα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και μία πλούσια γκάμα κινητήρων ECOTEC (80 – 200 hp).



Οι επιβάτες στο νέο πεντάθυρο Astra απολαμβάνουν περισσότερη ευρυχωρία από τα προηγούμενα μοντέλα, ενώ ο χώρος αποσκευών των 380 L το ανεβάζει στην κορυφή της κατηγορίας.




Astra Station Wagon

Με κομψή σχεδίαση, άκρως δυναμική συμπεριφορά και πλούσιο χώρο για επιβάτες και αποσκευές, το Astra station wagon συνεχίζει την επιτυχία της Opel στην κατηγορία των συμπαγών station wagon.



Χάρη στο μεταξόνιο μήκους 2.70-m, το νέο μοντέλο διαθέτει άφθονο χώρο στην περιοχή των ποδιών πίσω και μέχρι 1590 λίτρα χώρο φόρτωσης – 90 L παραπάνω από του προηγούμενου μοντέλου.



Πρακτικές λεπτομέρειες, όπως ο προαιρετικός συρόμενος πάγκος των πίσω καθισμάτων και το σύστημα FlexOrganizer για το χώρο φόρτωσης επιτρέπουν μέγιστη ευελιξία.




Astra GTC

Το τρίθυρο Astra GTC είναι μία συναρπαστική εκδοχή της τρέχουσας σχεδιαστικής γλώσσας της Opel.



Η εντυπωσιακή του σχεδίαση περιλαμβάνει σπορ αναλογίες, ένα λείο σχήμα με τοξοειδή οροφή και κοντούς εμπρός και πίσω προβόλους.



Το αμάξωμά του είναι 15 mm χαμηλότερο, προάγοντας τη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου, χωρίς δεν μοιράζεται σχεδόν καθόλου κοινά εξαρτήματα με το πεντάθυρο Astra, μόνο το καπό και το εμπρός φτερό είναι κοινά στοιχεία.



Η μοναδικότητα του GTC τονίζεται από ένα προαιρετικό, πανοραμικό παρμπρίζ, που προσφέρεται για πρώτη φορά με μοντέλο παραγωγής, το οποίο εκτείνεται από το καπό μέχρι την κολόνα Β και δημιουργεί μία εντελώς νέα αίσθηση χώρου και ορατότητας.




Astra OPC

Με το Astra OPC, η Opel μπαίνει δυνατά στο χώρο των καθιερωμένων σπορ αυτοκινήτων. Το προσθιοκίνητο, τύπου coupe τρίθυρο μοντέλο, αντλεί ισχύ από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.0-λίτρων, 240 hp, που επιταχύνει από μηδέν στα 100 km/h σε 6.4 δευτερόλεπτα, και έχει τελική ταχύτητα 244 km/h.



Η κατανάλωση καυσίμου των 9.2 lit. / 100 km υπογραμμίζει την αξιοσημείωτη απόδοση αυτού του κινητήρα, το οποίο συνδυάζεται με ένα σπορ, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.



Η σχεδίαση του αμαξώματος με την εμπρός ποδιά τραβηγμένη κάτω χαμηλά, τον κεντρικό αεραγωγό και τις μεγάλες ζάντες των 18-ιντσών σε χαρακτηριστική σχεδίαση έξι ακτίνων OPC (ελαστικά 225/40) δείχνει τις δυναμικές δυνατότητες του αυτοκινήτου, όπως και το πίσω τμήμα, με την κεντρικά τοποθετημένη τραπεζοειδή απόληξη εξαγωγής.



Στο εσωτερικό, σπορ καθίσματα Recaro, σπορ όργανα OPC και αλουμινένια πεντάλ συνθέτουν ένα προηγμένο σπορ περιβάλλον.



Ο χαρακτηρισμός ‘high-tech’ ισχύει επίσης για το πλαίσιο του Astra OPC. Αυτό περιλαμβάνει IDSPlus (Interactive Driving System) στάνταρ, με ηλεκτρονική δικτύωση και συντονισμό των συστημάτων δυναμικής οδήγησης όπως Electronic Stability Program ESPPlus, Traction Control TCPlus, και διάφορες λειτουργίες του υψηλής απόδοσης συστήματος πέδησης 17-ιντσών.



Ένα σημαντικό στοιχείο σ’ αυτό το δίκτυο είναι το ηλεκτρονικό CDC (Continuous Damping Control), που διασφαλίζει ότι τα χαρακτηριστικά απόσβεσης αυτόματα και συνεχώς προσαρμόζονται στις επικρατούσες οδικές συνθήκες, στις κινήσεις του οχήματος και στο ατομικό στυλ οδήγησης. Επιπρόσθετα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μία ακόμα πιο σπορ ρύθμιση, πιέζοντας το διακόπτη σπορ λειτουργίας (SportSwitch).




Astra TwinTop

Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Astra TwinTop είναι η έξυπνη κινηματική του πρωτοποριακού του συστήματος οροφής τριών τμημάτων, που αφήνει ελεύθερο ένα χώρο αποσκευών 440 λίτρων.



Στη διάταξη cabrio, πάνω από 200 λίτρα παραμένουν διαθέσιμα. Μία προηγμένη λειτουργία ‘Easy Load’ αυξάνει την πρακτικότητα, με το πάτημα ενός μπουτόν, τα οριζόντια τοποθετημένα τμήματα της οροφής στο πορτμπαγκάζ μπορούν να ανασηκώνονται για εύκολη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών.



Εκτός από το πλεονέκτημα στο χώρο αποσκευών, η πρωτοποριακή τεχνολογία οροφής επιτρέπει επίσης μία δυναμική, αρμονική σχεδίαση με συμμετρικές αναλογίες.



Με μήκος σχεδόν 4.5 m, το κομψό τετραθέσιο επιτυγχάνει διαστάσεις εφάμιλλες με ενός cabrio μεσαίας κατηγορίας.




AstraVan

Έχοντας μεταλλικά πάνελ αντί πίσω πλαϊνά παράθυρα, και προαιρετική πίσω πόρτα χωρίς παράθυρο, το AstraVan διατίθεται κυρίως στη Βρετανία.



Βασισμένο στο πάτωμα του Astra station wagon, το AstraVan διατηρεί τις δυναμικές αρετές, το στυλ και την άνεση του αυτοκινήτου, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη πρακτικότητα.



Ο πίσω άξονας έχει ανασχεδιαστεί για να επιτρέπει τη μετατόπιση του ρεζερβουάρ καυσίμου.



Έτσι κερδίζεται πρόσθετος χώρος φόρτωσης και επιτυγχάνεται ένα τελείως επίπεδο πάτωμα χωρίς να επηρεάζεται η δυναμική συμπεριφορά, ενώ ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας έχει προσαρμοστεί για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες βαρύτερων φορτίων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα