Σίλβερστοουν

Σίλβερστοουν
New Image

Ο 9oς σταθμός στο πρωτάθλημα, με τη ιστορική πίστα του Σίλβερστοουν να είναι "οικοδέσποινα"

Η μάχη ανάμεσα σε ΜcLaren και Ferrari κορυφώνεται, ειδικότερα μετά τον θρίαμβο της “σκουντερία” στο Grand Prix του Μάνι Κούρ και ο αγώνας στη Βρετανική πίστα αναμένεται συναρπαστικός. Τόσο τα δοκιμαστικά, όσο και ο αγώνας θα μεταδοθούν ζωντανά απο το κανάλι του ALPHA, το Σάββατο και την Κυριακή στις 14:30.








Λίγες ημέρες πέρασαν απο το 1-2 της Ferrari στη πίστα του Μάνι Κούρ και ο αγώνας στο Σίλβερστοουν πλησιάζει και μας αφήνει υποσχέσεις για νέα μεγάλη κόντρα. ΜcLaren και Ferrari θέλουν η καθέμια για διαφορετικούς λόγους τη νίκη στη Βρετανία και η μάχη προβλέπεται “καυτή”.




Νίκη στην έδρα της θέλει η McLaren



Οι πάντες στην ΜcLaren, θέλουν να επιστρέψουν στις επιτυχίες στη Αγγλική πίστα τόσο για να απαντήσουν στο 1-2 της Ferrari, όσο και για να πανηγυρίσουν μπροστά στο κοινό της χώρας τους. Ιδιαίτερα ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Λιούις Χάμιλτον, ζητάει διακαώς τη νίκη μπροστά στους συμπατριώτες του που περιμένουν πως και πως να τον απολαύσουν απο κοντά.




Να επαναλάβει το θρίαμβο του Μάνι Κουρ η Ferrari



Τα χαμόγελα επέστρεψαν στις τάξεις της Ferrari μετά το 1-2 στο Μάνι Κουρ, όμως δε κράτησαν για πολύ, καθώς σε διάστημα λίγων ημερών έρχεται ο αγώνας στο Σίλβερστοουν. Παρά τη νίκη του στην Γαλλία το πρόβλημα του Κίμι Ραΐκόνεν στην δεξιά εξάτμιση που του στέρησε τη νίκη έφερε προβληματισμό. Ας μην ξεχνάμε πως δεν είναι η πρώτη αστοχία σε μονοθέσιο της Ferrari στο φετινό πρωτάθλημα.









H πίστα



Καλώς ήλθατε στην πίστα που έγινε ο πρώτος αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Από το 1992 και μετά προστέθηκαν μερικές στροφές στο Σίλβερστόουν ώστε να μειωθούν οι ταχύτητες, που είχαν φτάσει σε υπερβολικά νούμερα, αλλά αυτή παραμένει ακόμα αρκετά γρήγορη.



Από την πλευρά των πιλότων η 5.1 χιλιομέτρων πίστα του Σίλβερστόουν είναι η καλύτερα σχεδιασμένη πίστα στο καλεντάρι και σε αυτό έχουν βοηθήσει οι πολλές αλλαγές. Όπως οι περισσότερες πίστες στην Βρετανία αρχικά το Σίλβερστόουν αρχικά ήταν ένα αεροδρόμιο του B’ ΠΠ.



Το σιρκουί μήκους 5.141km του Σίλβερστόουν κατασκευάστηκε φιλοξένησε τον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος το 1950, επτά χρόνια πριν η Toyota κάνει τα πρώτα της βήματα στο χώρο του διεθνούς μηχανοκίνητου αθλητισμού. Την εποχή εκείνη, ο ταχύτερος γύρος καταγράφηκε σε ένα μέσο όρο 151.3km/h, αλλά σήμερα οι ταχύτητες πλησιάζουν τα 230km/h, κάνοντας το Σίλβερστόουν – με τις γρήγορες καμπές Beckett και τη μεγάλη ευθεία Hangar – μία από τις ταχύτερες πίστες του ημερολογίου.








Οι τελευταίες αλλαγές αφορούν τα καινούργια πιτς και τη διαδρομή, έτσι ώστε να δίνει περισσότερο θέαμα στους θεατές. Για να επικρατήσει ένας οδηγός στην Αγγλία θα πρέπει να διαθέτει αρκετό θάρρος και πολύ καλή φυσική κατάσταση σε μία πίστα που χαρακτηρίζεται από την ταχύτητά της.



Το κύριο χαρακτηριστικό είναι η πολύ υψηλή μέση ταχύτητα, καθώς και οι ρέουσες στροφές στο πρώτο τμήμα του γύρου, που ενέχουν πολλές προκλήσεις, όντας παράλληλα απολαυστικές. Η Becketts είναι μία ιδιαίτερα απαιτητική αλληλουχία στροφών, επειδή χρειάζεται να βρεις τη σωστή αγωνιστική γραμμή. Το μοναδικό πιο αργό κομμάτι στο Σίλβερστόουν είναι το τελευταίο σύμπλεγμα όπου υπάρχουν ένα ζεύγος στροφών με δεύτερη σχέση. Τα υπόλοιπα κομμάτια είναι υψηλών ταχυτήτων.



Το Σίλβερστόουν είναι ένα από τα γρήγορα σιρκουί, που σημαίνει ότι πιθανόν είναι το πιο σκληρό για τα ελαστικά, λόγω στροφών υψηλών ταχυτήτων. Οι ομάδες θα χρησιμοποιήσουν τις σκληρότερες γόμες των ελαστικών Bridgestone Potenza για το λόγο αυτό. Είναι ένα σιρκουί μεσαίας-υψηλής αεροδυναμικής πίεσης, που καταπονεί πολύ λίγο τα φρένα. Αυτό συμβαίνει επειδή η μέση ταχύτητα είναι υψηλή, έτσι υπάρχει καλή ψύξη, ενώ υπάρχουν λίγες στροφές χαμηλών ταχυτήτων, επομένως η ενέργεια πέδησης είναι χαμηλή.



Τέλος, ο καιρός είναι πάντα ένα ερωτηματικό στο Σίλβερστόουν όπως και σε όλη την Αγγλία, δεδομένο που θα παίξει σημαντικό ρόλο το Σαββατοκύριακο.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα