SLR 722 GT

To RML Group δημιούργησε μια πλήρως αγωνιστική έκδοση της McLaren SLR 722 (680 hp)!!!
- 10 Δεκεμβρίου 2007 21:14
Η SLR 722 GT θα συμμετάσχει στους αγώνες του SLR CLUB Trophy που διεξάγεται στην Ευρώπη.
400 νέα εξαρτήματα
Το βελτιωμένο supercar της βρετανικής RML διαφέρει κατά πολύ από την «πολιτική» έκδοση του μοντέλου.
Περισσότερα από 400 νέα εξαρτήματα έχουν χρησιμοποιηθεί για την αναβάθμιση της 722 GT, ενώ οι κυριότερες αλλαγές εντοπίζονται στην ανάρτηση, στο σύστημα πέδησης, στα αεροδυναμικά βοηθήματα, στην καμπίνα επιβατών και στο σύστημα της εξάτμισης.
Η μέγιστη ισχύς του αυτοκινήτου αγγίζει τους 680 ίππους με τον δείκτη του turbo στα 1.75 bar και η μέγιστη ροπή ξεπερνά τα 828 Nm!!! Όπως αντιλαμβάνεστε τα συγκεκριμένα νούμερα είναι απολύτως σεβαστά σε αγωνιστικό επίπεδο.
Αεροδυναμικό πακέτο
Η εντυπωσιακή όψη της στάνταρ SLR δε θα μπορούσε με τίποτα να συγκριθεί με την πλήρως μάχιμη εμφάνιση της SLR 722 GT.
Τα μεγαλύτερα φτερά, τα αεροδυναμικά πλαϊνά μαρσπιέ, ο νέος αεροδυναμικός διαχύτης, το ανασχεδιασμένο εμπρός σπόιλερ και η πίσω αεροτομή που «βγάζει μάτι», συνθέτουν τη νέα εικόνα.
Όλο το αεροδυναμικό πακέτο έχει εξελιχθεί πλήρως από το RML Group.
Κινητήρας
Κάτω από το ανασχεδιασμένο καπό βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας 5.5 λίτρων της AMG.
Ύστερα από τις παρεμβάσεις της RML ο κινητήρας έφτασε του 680 ίππους, δηλαδή 30 παραπάνω από τους αντίστοιχους της «νορμάλ» McLaren SLR 722.
Βασικό ρόλο στην αύξηση της απόδοσης έπαιξε και ο συνδυασμός του νέου συστήματος εξάτμισης με το αγωνιστικό φίλτρο που τοποθετήθηκε στο μηχανικό σύνολο.
Τα 1.389 κιλά του αυτοκινήτου κινούνται με χαρακτηριστική άνεση από το βελτιωμένο μοτέρ, αρκεί να σας αναφέρουμε ότι για τα πρώτα 100 χ.α.ώ. από στάση απαιτούνται μόλις 3.3 δευτερόλεπτα, ενώ τελική η ταχύτητα περιορίζεται στα 313 χ.α.ώ.
Για να στρίβει…
Η βελτιωμένη ανάρτηση με το ρυθμιζόμενο camber των τροχών έχει βοηθήσει αισθητά την 722 GT να ρίξει τους χρόνους της μέσα στην πίστα.
Ακόμη και οι ζάντες με διάμετρο 18 ιντσών που χρησιμοποιούνται, έχουν ένα κεντρικό μπουλόνι για γρήγορα pit stop.
Οι δύναμη του κινητήρα περνά στους τροχούς μέσω του σειριακό κιβωτίου πέντε σχέσεων, το οποίο έχει ρυθμιστεί για αγωνιστική χρήση.
Το μπλοκέ διαφορικό είναι αυτό που επιτρέπει στην αγωνιστική Mercedes McLaren να περνά με ασφάλεια από τις στροφές χωρίς να χάνεται η δύναμη.
Τα φρένα του αυτοκινήτου είναι ρυθμιζόμενα και εναρμονίζονται πλήρως με τους κανονισμούς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIA GT.
Καμπίνα επιβατών
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου «κινείται» στους ίδιους αγωνιστικούς ρυθμούς.
Το αγωνιστικό τιμόνι, ο κλωβός ασφαλείας, τα διαφοροποιημένα όργανα και τα μπάκετ καθίσματα με τις ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, μιλούν από μόνα τους.
Πόσα;
Η SLR 722 GT έχει βελτιωθεί εξολοκλήρου από το RML Group και όπως δήλωσαν οι υπεύθυνοι θα κατασκευαστούν μόλις 21 μοντέλα με τα συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Όλοι όσοι έχουν παραγγείλει την αγωνιστική έκδοση της SLR είναι μέλη του SLR CLUB και κάτοχοι αγωνιστικού διπλώματος.
Στα μέλη του SLR CLUB συγκαταλέγονται και οι David Coulthard, Klaus Ludwig, Jochen Mass, Chris Goodwin και Christina Surer.