Spider J6 by Autodelta

Η Autodelta προίκισε την Alfa Romeo Spider J6 3.2C με 348 ασυγκράτητους ίππους!!!
- 05 Νοεμβρίου 2007 21:37
Οι επισκέπτες της έκθεσης MPH07 στο Λονδίνο (1-4 Νοέμβρη) και της έκθεσης στο Μπέρμιγχαμ (8-11 Νοέμβρη) είχαν και θα έχουν την τύχη να την δουν από κοντά.
Η Autodelta Spider J6 3.2 C όπως την ονόμασε ο βρετανικός βελτιωτικός οίκος είναι ένα ξεχωριστό μοντέλο της Ιταλικής εταιρίας και αυτό αποδεικνύεται από τον τίτλο “Cabrio της χρονιάς” που είχε κερδίσει με την εμφάνιση του το μοντέλο παραγωγής στην Έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το 2006.
Η spider είναι το δεύτερο από τα μοντέλα της νέας γενιάς Alfa Romeo που βελτιώνεται από την Autodelta, καθώς είχε προηγηθεί η επιτυχημένη έκδοση Autodelta Brera J5 3.2 C πριν από έναν χρόνο.
Η πρώτη J6
Σκοπός της βρετανικής βελτιωτικής εταιρίας στο εντυπωσιακό Ιταλικό cabrio, ήταν να αναπτύξει ακόμα περισσότερο την αποδοτικότητα του κινητήρα, αυξάνοντας παράλληλα την οδηγική απόλαυση που συναντά κανείς σε μια «ανοιχτή» Alfa Romeo.
Η Spider της Autodelta, είναι το πρώτο μοντέλο με την ονομασία “J6”, καθώς και η Brera που δέχτηκε το αναζωογονητικό λίφτινγκ από την βρετανική βελτιωτική εταιρία είχε τη δική της μοναδική ονομασία, “J5”.
Δυνατός κινητήρας, βελτιωμένες επιδόσεις
Ύστερα από 20 χρόνια επιτυχημένης, με βάση της τα αποτελέσματα, συνεργασίας, οι μηχανικοί της Autodelta έχοντας αποκτήσει την απαιτούμενη εμπειρία πάνω στο μοντέλα της Alfa Romeo.
Το συγκεκριμένο γεγονός είναι ακόμη πιο εμφανές από την εντυπωσιακή αύξηση της ιπποδύναμης που επιτύχανε στο μοτέρ των 3.2 λίτρων.
Κάνοντας χρήση ενός συστήματος υπερτροφοδότησης (turbo), βοήθησαν τον κινητήρα να αποδώσει 348 ίππους (260 ίπποι στο νορμάλ), ενώ η μέγιστη ροπή έφτασε τα 430 Nm.
Το συγκεκριμένο σύστημα κατασκευάστηκε από την Rotrex για την Autodelta, και σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρίας, το Rotrex C30-94 είναι το πιο άμεσο στην ανταπόκριση από τα γνωστά συστήματα υπερτροφοδότησης! Επιπλέον αβαντάζ, οι μικρές του διαστάσεις, η αντοχή των υλικών και το χαμηλό του βάρος.
Οι επιδόσεις στο βελτιωμένο Ιταλικό αυτοκίνητο (Autodelta Spider J6 3.2 C) είναι αξιοζήλευτες καθώς ο δυνατός ανανεωμένος κινητήρας έχει μέγιστη ταχύτητα 260 χ.α.ώ και χρειάζεται μόλις 5.4 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 100 χ.α.ώ από την πλήρη ακινησία.
Για να μπορέσει η Spider J6 να αντέξει τη δυναμική του κινητήρα, η autodelta βελτίωσε το κιβώτιο ταχυτήτων, τις αναρτήσεις, τα ηλεκτρικά του εγκεφάλου και το σύστημα φρένων.
Για τους Alfisti…
Η Spider J6 είναι κατασκευασμένη για τους απαιτητικούς “Alfisti” που επιθυμούν καλύτερες επιδόσεις και αυξημένη οδηγική απόλαυση από την Spider τους.
Ιταλική φινέτσα με βρετανική παρέμβαση
Σ’ ότι αφορά στις παρεμβάσεις της σχεδίασης, οι άνθρωποι της βρετανικής βελτιωτικής εταιρίας ήταν αρκετά προσεκτικοί καθώς ήθελαν να κρατήσουν τη μοναδική ιταλική φινέτσα που διέπει κάθε Alfa Romeo, αλλά παράλληλα να προσθέσουν και το διακριτικό στίγμα της Autodelta.
Ο νέος πλήρης προφυλακτήρας στο εμπρός μέρος έχει την υπογραφή της Autodelta, προσδίδοντας μια πιο σπορ και ξεχωριστή αισθητική, ενώ παράλληλα επιτρέπει την εισαγωγή μεγαλύτερης μάζας αέρα στο intercooler.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει και εκεί το νέο spoiler και ο αεροδυναμικός διαχύτης που φιλοξενεί δεξιά και αριστερά τις δύο διπλές εξατμίσεις, όπως και στη Brera “J5”.
Η νέα ανοξείδωτη ατσάλινη εξάτμιση κατασκευάσθηκε με την βοήθεια της Ragazzon και προσφέρει πιο ελεύθερη ροή των καυσαερίων.
Jano Djelalian: «
Είμαστε ευχαριστημένοι που επιστρέφουμε… »
Για την νέα Spider J6 3.2 C μίλησε και ο διευθυντής της Autodelta Jano Djelalian,ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων: «
Είμαστε ευχαριστημένοι που επιστρέφουμε στην έκθεση MPH07, μ’ ένα νέο προϊόν, ειδικά φέτος που γιορτάζουμε την 20η μας επέτειο».
«
Η ζήτηση της Brera J5 ήταν πιο μεγάλη από ότι περιμέναμε και γι αυτό έπρεπε να μειώσουμε κατά κάποιο τρόπο την προώθηση του μοντέλου, ώστε να επικεντρωθούμε στην βελτίωση της γραμμής παραγωγής. Όμως πλέον η Autodelta έχει την δυνατότητα να ικανοποιήσει την αυξημένη ζήτηση της J5».
«
Αυτές οι αλλαγές που έγιναν στην γραμμή παραγωγής για την J5, επωφελούν και τη Spider J6, διότι πλέον οι χρόνοι παράδοσης είναι ταχύτεροι. Ανυπομονούμε να δούμε την άποψη των επισκεπτών στο Earls Court του Λονδίνου και στο NEC του Μπέρμιγχαμ».