Ssangyong Actyon A230

Ssangyong Actyon A230
ssangyong_actyon1312175s

Οδηγούμε την πρόταση της Ssangyong στα σπορ SUV, ή αλλιώς το Actyon Α230! (video inside)

Γι’ αυτό το λόγο η Ssangyong του έδωσε ένα ξεχωριστό τίτλο κατηγορίας, το SUC, Sport Utility Coupe. Πρόκειται για ένα ξεχωριστό σχεδιαστικά μοντέλο που προκαλεί ποικίλες αντιδράσεις με την εξωτερική του σχεδίαση!



Το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου δανείζεται στοιχεία από παλαιότερα αμερικάνικα μοντέλα και αυτό διακρίνεται στην εμπρός γρίλια και το καπό, ενώ παράλληλα τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα και η συνολική επιθετική σχεδίαση κάνουν επίσης αισθητή την παρουσία τους!



Το αμάξωμα είναι αρκετά μυώδες και σε προδιαθέτει θετικά για τη στιβαρότητα της κατασκευής. Ωστόσο, το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου με την κοφτή σχεδίαση και τη φθίνουσα καμπύλη του ουρανού είναι τα σημεία που τονίζουν ιδιαίτερα το σπορ και νεανικό χαρακτήρα του μοντέλου.



Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και τα ελαστικά με το παχύ προφίλ (225/75) είναι οι καλύτεροι σύμμαχοι, για την άνεση, τους χωματόδρομους και γενικότερα τις off road δραστηριότητες.




Για δραστήριους ανθρώπους!



Η ονομασία Actyon δημιουργήθηκε από τις λέξεις Action και Young! Έτσι, η Ssangyong στοχεύει σε ένα σχετικά πιο νεανικό αγοραστικό κοινό, το οποίο θα εκτιμήσει την ξεχωριστή σχεδίαση, αλλά και τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.



Το Actyon σε εκτός δρόμου καταστάσεις δεν προβληματίζεται σχεδόν καθόλου! Οι χωματόδρομοι είναι παιχνιδάκι, αρκεί να σας πω ότι ακολούθησα όλη την ειδική διαδρομή του Υμηττού, με σχετικά γρήγορους ρυθμούς και την κίνηση στους πίσω τροχούς κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια.



Το γρήγορο mode της τετρακίνησης μπήκε στο on απλά για την αποκόμιση εντυπώσεων και αίσθησης της λειτουργίας του. Αξίζει να υπογραμμισθεί σε αυτό, ότι η Ssangyong επιμένει στη manual επιλογή της τετρακίνησης για να αποφασίζετε εσείς εάν θέλετε να οδηγείτε με την κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς (υπάρχει και το λεγόμενο αργό για τις δύσκολες καταστάσεις)!



Οι κλίσεις στις στροφές είναι φυσικό επόμενο του στησίματος της ανάρτησης, χωρίς όμως να κρύβουν δυσάρεστες εκπλήξεις.



Ένα ακόμη σημείο που δεν είναι αμέσως αντιληπτό και αποδεικνύει ότι το Actyon έχει δημιουργηθεί για να κινείται σε χωμάτινες διαδρομές, είναι η ποδιά του κινητήρα που τον προστατεύει από τα σκληρά αντικείμενα, όπως πέτρες, βράχια… ή ψηλά πεζοδρόμια στην περίπτωση των πόλεων!




Πλαίσιο



Το Actyon είναι «χτισμένο» πάνω σε ένα παραδοσιακό πλαίσιο τύπου σκάλας, κατασκευασμένο από τριπλό φύλλο χάλυβα υψηλής αντοχής. Πρόκειται για επιλογή που ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις απαιτήσεις της κίνησης εκτός δρόμου, χάρη στη μεγάλη της ανθεκτικότητα.



Ο συνδυασμός ανεξάρτητης ανάρτησης, με διπλά ψαλίδια στους εμπρός τροχούς και μιας διάταξης πολλαπλών συνδέσμων στους πίσω, προσφέρει καλή οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο, αλλά και την άνεση που ζητά ο ιδιοκτήτης ενός σύγχρονου SUV.




Powered by Mercedes



Ο βενζινοκινητήρας με τον οποίο εφοδιάζεται το Actyon είναι ο γνωστός από το Rexton Powered by Mercedes, τετρακύλινδρος των 2.295 κυβικών εκατοστών, που έχει απόδοση 147 ίππους στις 5.500 στροφές ανά λεπτό.



Στο αμάξωμα του Actyon δείχνει επίσης ζωντανός και ροπάτος στις χαμηλές στροφές, παρά τη μικρή αύξηση του βάρους (57 κιλά σε σχέση με το Rexton), ενώ η οικονομία καυσίμου δεδομένου του μεγάλου κυβισμού, είναι ένα ακόμη θετικό χαρακτηριστικό του.(εκτός πόλη 9 λίτ./100 χλμ., μεικτός κύκλος 11,5 λίτ./ 100 χλμ., εντός 15,7 λίτ./ 100 χλμ.).




Εξοπλισμός



Ο ηλεκτρονικός κλιματισμός, τα ηλεκτρικά παράθυρα, το κεντρικό κλείδωμα, το σύστημα για το ξεπάγωμα των υαλοκαθαριστήρων, ο αισθητήρας παρκαρίσματος, το δερμάτινο τιμόνι, οι προβολείς ομίχλης, το ηχοσύστημα με έξι ηχεία, τα φιμέ τζάμια κ.ά. έρχονται επίσης να δημιουργήσουν ένα πιο άνετο και πολυτελές περιβάλλον.




Καμπίνα επιβατών



Η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας είναι μοντέρνα, αν και λίγο μουντή χρωματικά! Τα πλαστικά μέρη είναι αρκετά καλής ποιότητας και δεν παρουσιάζουν περίεργους ήχους ακόμη και στα χωμάτινα κομμάτια!



Τα όργανα του αυτοκινήτου είναι ευανάγνωστα και έχουν την κλασσική πράσινη απόχρωση όταν ανοίγουν τα φώτα!



Τα καθίσματα εμπρός και πίσω είναι άνετα και μπορούν να φιλοξενήσουν πέντε ενήλικα άτομα. Το μόνο πρόβλημα σε περίπτωση ταξιδιού είναι ο χώρος αποσκευών, που αγγίζει μόλις τα 320 λίτρα! Σίγουρα δεν είναι ο αναμενόμενος, αλλά αυτό συνέβη λόγω της ρεζέρβας κανονικών διαστάσεων που βρίσκεται από κάτω!




Ασφάλεια



Ξεκινάμε από το ABS υποβοήθηση πέδησης (BAS) για να συνεχίσουμε με το προηγμένο σύστημα ευστάθειας ESP, το οποίο με την προσθήκη των FTCS (Έλεγχος πρόσφυσης-Αποτροπή σπιναρίσματος), ARP (Active Rollover Protection, Ενεργή Προστασία από Ανατροπή) και HDC (Hill Descent Control-Έλεγχος Κατάβασης) δημιουργούν τις ασφαλείς συνθήκες για τις μετακινήσεις.



Έτσι, στην περίπτωση λάθους οι πιθανότητες ατυχήματος μειώνονται σημαντικά!



Όλα αυτά δε σημαίνουν φυσικά ότι παραμελήθηκε η παθητική ασφάλεια. Το ανεξάρτητο ατσάλινο πλαίσιο τύπου σκάλας, πάνω στο οποίο είναι χτισμένο το αμάξωμα του Actyon, διαθέτει δομή τριών στρωμάτων και βελτιώνει το επίπεδο της προσφερόμενης παθητικής ασφάλειας.



Τηλεσκοπικό τιμόνι, πλευρικές μπάρες στις πόρτες, αερόσακοι για οδηγό-συνοδηγό, καθώς επίσης και αερόσακοι τύπου κουρτίνας, είναι στοιχεία που έρχονται να μειώσουν την πιθανότητα τραυματισμού σε περίπτωση ατυχήματος. Το δικό τους ρόλο παίζουν σε αυτήν την υπόθεση και οι ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστή φορτίου, οι οποίες αρχικά, κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης τεντώνονται, ενώ στη συνέχεια χαλαρώνουν για να μην καταπονείται άσκοπα το σώμα του οδηγού ή του επιβάτη.




Home made βίντεο του AUTO 24 με το Actyon και τη μουσική των Arctic Monkeys (Teddy Picker)




κάνε κλικ βίντεο!




Η Prima Motors A.E., Γενική Αντιπροσωπεία των αυτοκινήτων Ssangyong, προσφέρει τις εκδόσεις Actyon Standard και Actyon Special, με μειωμένες τιμές κατά 1.500€.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα