Subaru Impreza WRX Sti

Subaru Impreza WRX Sti
subaruwrxstis1

Η Subaru παρουσίασε το δυνατό της χαρτί... το νέο Impreza WRX Sti, στη Διεθνή Έκθεση του Τόκιο

Η Subaru μας έχει συνηθίσει άλλωστε στα δυνατά σπορ αυτοκίνητα.



Το αμάξωμα έχει χαμηλώσει αισθητά σε σχέση με το απλό Impreza και παρά το μειωμένο του μήκος (σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο) η εταιρεία έχει αυξήσει το μεταξόνιο.



Ο γνωστός μεγάλος αεραγωγός βρίσκεται στο κέντρο του καπό με την επιβλητική μάσκα και τα σαγηνευτικά φώτα να εντυπωσιάζουν.



Επίσης, στο κάτω spoiler υπάρχουν και τα απαραίτητα προβολάκια ομίχλης.



Οι επιθετικές γραμμές, η επιβλητική αεροτομή, τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα αλλά και οι δύο διπλές εξατμίσεις δένουν άψογα με το υπόλοιπο αμάξωμα και δημιουργούν μια ξεχωριστή σπορ αισθητική.




Δυνατός κινητήρας



Η Subaru επέστρεψε στα παλιά και με αυτό εννοούμε το νέο δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα που κατασκευάστηκε για το Impreza WRX Sti.



Σκοπός; Τι άλλα από τη μέγιστη αποδοτικότητα αλλά και την οδηγική απόλαυση.



Το σύστημα SI-DRIVE (Subaru Intelligent Drive) του WRX Sti προσφέρει καλύτερη απόδοση και άριστο χειρισμό του αυτοκινήτου τόσο σε δύσκολες, όσο και φυσιολογικές συνθήκες, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρίας.



Το κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, το νέο διαφορικό DCCD (Driver’s Control Center Differential) αλλά και VDC (Vehicle Dynamics Control), είναι μερικά από τα στοιχεία του νέου μοντέλου.



Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την τετρακίνηση προϋποθέτουν μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία!



Επίσημα δεν έχουμε κάποια αναφορά στην ιπποδύναμη, αλλά σύμφωνα με φήμες υπολογίζεται λίγο πάνω από τους 300 ίππους.




Σύντομα τεχνικά χαρακτηριστικά



Διαστάσεις (μήκος×πλάτος×ύψος): 4415×1795×1475mm

Μεταξόνιο: 2625mm

Μετατρόχιο(εμπρός/πίσω): 1530/1540mm

Κινητήρας: Dual AVCS 16-Valve DOHC, 4κίλυνδρο twin scroll Turbo

Χωρητικότητα: 1994cc

Ελαστικά: 245/40R18

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα