Τα νέα μοντέλα του Μαρτίου ’09

Τα νέα μοντέλα του Μαρτίου ’09
Τα νέα μοντέλα του Μαρτίου '09 sd

To AUTO 24 παρουσιάζει όλα τα νέα μοντέλα που θα διατεθούν στην αγορά τον Μάρτιο

Mazda RX8








Το γιαπωνέζικο μοντέλο συνδυάζει με τον ιδανικότερο τρόπο τα στοιχεία ενός καθαρόαιμου σπορ αυτοκινήτου, με τους χώρους ενός οικογενειακού (άνετου) τετραθέσιου. Και αυτός ο συνδυασμός είναι που το έχει κάνει εξαιρετικά δημοφιλές μεταξύ των καταναλωτών.



Για το 2009 η Mazda προχώρησε σε εκτενείς βελτιώσεις. Τόσο σε ότι αφορά την εξωτερική εμφάνιση (νέοι προφυλαχτήρες, επανασχεδιασμένα φωτιστικά , μεγαλύτερες απολήξεις της εξάτμισης), αλλά και σε ότι έχει να κάνει με το αναβαθμισμένο σαλόνι (επανασχεδιασμένο τιμόνι, νέος πίνακας οργάνων)



Ο (περιστροφικός- βάνκελ) κινητήρας έχει κι αυτός βελτιωθεί με την σειρά του. Θα διατίθεται σε εκδόσεις με 212 και 232 ίππους και θα συνοδεύεται με μηχανικό κιβώτιο στην πρώτη έκδοση και αυτόματο 6 σχέσεων με τα puddles στο τιμόνι στην δεύτερη.

Το νέο RX-8 ,θα διατίθεταθ σε τρεις εκδόσεις από πλευράς εξοπλισμού: Sport, Touring και Grand Touring.




Peugeot 206 Plus








Στην δύσκολη οικονομικά συγκυρία που διανύουμε η γαλλική φίρμα επαναλανσάρει στην αγορά το 206, το οποίο συνοδεύει η ονομασία Plus. Πρόκειται για μοντέλο το οποίο τοποθετείται πάνω από το 106 και κάτω –έστω και οριακά- από το 207 και έχει στόχο να προσελκύσει εκείνο το κοινό που αναζητά μια σχετικά οικονομική, αλλά χωρίς συμβιβασμούς από πλευράς ποιότητας, χώρων, αξιοπιστίας και συμπεριφοράς στο δρόμο.



Το ανανεωμένο μοντέλο με την ονομασία 206 Plus έχει εξελιχθεί στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη του προκατόχου του, σχεδιαστικά όμως έχει δεχθεί αρκετές επιρροές από το (μεγαλύτερο αδελφό) 207. Έτσι, σε σχέση με το παλιό 206, έχουν επανασχεδιασθεί καπό, η γρίλια στον εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και τα φωτιστικά σώματα που είναι στο πνεύμα της εποχής.



Το σαλόνι έχει κι αυτό δεχθεί βελτιώσεις, με στόχο να είναι πιο φιλικό και ζεστό για τους επιβάτες. Καλύτερης ποιότητας υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό αλλά και στις επενδύσεις των καθισμάτων. Από πλευράς σχεδίασης το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα έχουν «δανειστεί» στιλιστικά στοιχεία τόσο από το 207 όσο και το 308.



Σε ότι αφορά τους κινητήρες, υπάρχει η συνταγή , γνωστή από το παλιό 206. Έτσι κάτω από το καπό του αυτοκινήτου που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Peugeot στο Mulhouse θα υπάρχουν δύο κινητήρες βενζίνης. Ένας 1,1 λίτρων και 60 ίππων και ένας 1.400 κ.ε. 75 ίππων. Θα υπάρχει επίσης και έκδοση ντίζελ 1,4 λίτρων 70 αλόγων.




Infiniti G37 Convertible








Αν και η … απόβαση στην Ευρώπη –και την Ελλάδα- γίνεται σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο , ιδιαίτερα για μια φίρμα της πολυτελούς κατηγορίας, εν τούτοις οι γιαπωνέζοι διευρύνουν συνεχώς την γκάμα των προσφερόμενων μοντέλων.



Το μοντέλο εφοδιάζεται με μεταλλική οροφή, που είναι σε τρία τμήματα και αναδιπλώνεται με το πάτημα ενός κουμπιού σε 30 δευτερόλεπτα. Και είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της φίρμας –που άλλωστε δεν είναι και μεγάλη- που ακολουθείται αυτή η λογική για ένα σπορ μοντέλο.



Η αποκάλυψη του –πισωκίνητου- Infiniti G37 Convertible έγινε στις αρχές του χρόνου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες και κέρδισε τα κολακευτικά σχόλια τόσο του κοινού, όσο και των ειδικών. Το μοντέλο της (θυγατρικής της Nissan) εφοδιάζεται με κινητήρα V6 3.7 λίτρων με 328 ίππους. Υπάρχει σε εκδόσεις με 6άρι μηχανικό κιβώτιο και 7άρι αυτόματο το οποίο μπορεί να συνδυασθεί και με μηχανική λειτουργία.









Kia Soul



Μια άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία των μικρών μοντέλων crossover ρίχνει στην αγορά η Kia. Στόχος να προσελκύσει το κοινό εκείνο του οποίοι οι ανάγκες δεν καλύπτονται από το Cee’d ενώ το SUV Sportage αποτελεί πολύ ακριβή επιλογή.



Το υπερυψωμένο αμάξωμα προσφέρει τα μέγιστα στην νεανική και διαφορετική εικόνα του μοντέλου. Το Soul θα προσφέρεται αποκλειστικά και μόνο σε πεντάθυρη έκδοση. Το μήκος φθάνει τα 4,1 μέτρα παραπέμποντας σε ένα ευρύχωρο σαλόνι και έναν ικανοποιητικό χώρο αποσκευών.








Κάτω από το καπό του εμπροσθοκίνητου Soul φιλοξενούνται μοτέρ τα οποία είναι ήδη γνωστά λόγω cee’d. Η βασική έκδοση θα εξοπλίζεται με κινητήρα 1,6 λίτρων, απόδοσης 126 ίππων και 156 Νm ροπής, ενώ θα υπάρξει και ισχυρότερη εκδοχή με δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 142 ίππων η οποία θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο.

Εναλλακτικά θα διατίθενται και diesel μοτέρ τα οποία θα αποδίδουν εως 126 ίππους και 255 Νm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.




Alfa Romeo Mito 120 PS








Το εξαιρετικό mini της Alfa Romeo διατίθεται εδώ και λίγο καιρό με τον κινητήρα των 1400 κ.ε. που αποδίδει 120 ίππους. Το εργοστάσιο δίνει τελική ταχύτητα 198 χλμ. / ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δευτερόλεπτα. Η μέση κατανάλωση είναι στα 6,1 λίτρα στα 100 χλμ. Το Mito 1.4 120PS διατίθεται στην ελληνική αγορά με τιμές από 17.000 ευρώ (έκδοση Progression) με άκρως ικανοποιητικό στάνταρ εξοπλισμό.




Seat Exeo








Δυναμική είσοδο στην κατηγορία των μεσαίων τετράθυρων σεντάν μοντέλων επιχειρεί η Seat με το καινούργιο δημιούργημά της, το Exeo. Ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει «χτισθεί» επάνω στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη του (αδελφού) Audi A4 της προηγούμενης γενιάς.



Το όνομα Exeo προέρχεται από την λατινική λέξη “Exire”, που σημαίνει «Ξεπερνώ», «Προχωρώ παραπέρα». Πρόκειται για ένα κομψό και συνάμα δυναμικό τετράθυρο αυτοκίνητο, υψηλής ποιότητας και τεχνολογίας, που εκφράζει πιστά τις αξίες της SEAT.



Είναι προηγμένο τεχνολογικά, έχει δυναμισμό και υπόσχεται οδηγική απόλαυση. Επίσης, διαφέρει από τα άλλα ονόματα της γκάμας και είναι ενδεικτικό της έναρξης μιας νέας περιόδου για την εταιρία και την είσοδό της σε μια εξ’ ολοκλήρου νέα κατηγορία. Από πλευράς κινητήρων το Exeo θα διατίθεται σε εκδόσεις 1.6 με 102 PS, 1.8T με 150 PS, 2.0 TFSI με 200 PS και 2.0 TDI με 143 και 170 PS.




Suzuki Alto








Με μήκος που φθάνει τα 3,5 μέτρα και σχεδιαστικές λύσεις που έχουν λάβει υπόψη τους τις ανάγκες αλλά και τις απαιτήσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών, το ολοκαίνουργιο Alto έρχεται αυτό το μηνα στην ελληνική αγορά .



Το σαλόνι του Alto μπορεί να φιλοξενήσει 4 επιβάτες με υψηλό δείκτη άνεσης, ενώ η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι στα 129 λίτρα και εκτοξεύεται στα 774 με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα.



Το Alto κινείται από ένα 3κύλινδρο μοτέρ με 12 βαλβίδες. Η χωρητικότητά του είναι 1.0 λίτρου. Η μεγίστη ιπποδύναμη φθάνει τους 68 ίππους στις 6.500 σαλ. Η τελική ταχύτητα φθάνει τα 155 χλμ. / ώρα, ενώ η τιμή της επιτάχυνσης 0-100 χλμ. / ώρα είναι 14 δευτερόλεπτα. Η μέση κατανάλωση βενζίνης είναι 4,5 λίτρα στα 100 χλμ.



Οι πρώτες εκτιμήσεις για την τιμή της βασικής έκδοσης του Alto αναφέρουν πως θα είναι κοντά στα 9.000 ευρώ.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα