Θέλει νίκη στο Macau

Ύστερα από το Pau και το Porto η αγωνιστική ομάδα της Chevrolet θέλει μια νίκη στο Macau
- 13 Νοεμβρίου 2007 17:34
Στο τέλος της εβδομάδας, ένας από τους έξι υποψήφιους οδηγούς θα είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Αυτοκινήτων Τουρισμού 2007. Στους παραδοσιακούς αγώνες τουρισμού στο τέλος της σεζόν, στη γρήγορη πίστα δημόσιων δρόμων στο Guia του Macau, στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, οδηγοί όλων των κατασκευαστών που εκπροσωπούνται στο WTCC παραμένουν υποψήφιοι διάδοχοι του Andy Priaulx. Αυτοί είναι ο ίδιος ο Andy Priaulx, οι Augusto Farfus και Jörg Müller για τη BMW, ο Yvan Muller για τη SEAT, ο James Thompson για την Alfa Romeo και ο Nicola Larini για τη Chevrolet.
Ο Larini είναι αισιόδοξος
Οι πιθανότητες του Nicola Larini της Chevrolet να κερδίσει τον τίτλο είναι μάλλον απλά μαθηματικές, αλλά περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, ο Ιταλός κυνηγά αυτή την ακριβοθώρητη πρώτη νίκη στο WTCC. Με όλους τους υποψηφίους να τρέχουν με – ή σχεδόν με – το μέγιστο πρόσθετο βάρος των 60 κιλών, τα χαρτιά έχουν μοιραστεί ομοιόμορφα και η φήμη του Chevrolet Lacetti σε πίστες δημόσιων δρόμων είναι παροιμιώδης. Στις νέες – για τη σεζόν του 2007 – πίστες δημόσιων δρόμων του Pau και Port, τα Lacetti βγήκαν νικητές και τις δύο φορές, επομένως ο Larini είναι κάτι παραπάνω από αισιόδοξος ότι τελικά θα σκοράρει για πρώτη φορά στην Κίνα.
Τα νούμερα και ο ανταγωνισμός
Μέχρι στιγμής φέτος, η Chevrolet έχει μια αρκετά ικανοποιητική χρονιά με τέσσερις pole positions (όλες με τον Alan Menu), έξι νίκες σε αγώνες (δεύτερη μετά τις οκτώ της BMW), τέσσερις ταχύτερους αγωνιστικούς γύρους (από δύο για τους Menu και Rob Huff) και 91 πρώτες θέσεις σε γύρους κατά τη διάρκεια αγώνων (δεύτερη μετά τους 119 της BMW), που είναι παραπάνω από των SEAT και Alfa Romeo μαζί. Επίσης, τα αποτελέσματα της Chevrolet επιτυγχάνονται σε συμμετοχές μόνο τριών αυτοκινήτων, σε αντίθεση με τα πέντε των BMW και SEAT. Στο πρωτάθλημα των οδηγών, ο Alain Menu είναι πρώτος για τις αγωνιστικές του νίκες (τέσσερις), τις pole positions (τέσσερις) και πρώτες θέσεις σε γύρους κατά τη διάρκεια αγώνων (62), ενώ μοιράζεται το συνολικό αριθμό ταχύτερων αγωνιστικών γύρων της Chevrolet με τον Rob Huff (δύο ο καθένας).
Με την έξοχη φήμη του Lacetti στις πίστες δημόσιων δρόμων και με τα αυτοκίνητα να μπαίνουν στα προκριματικά σύμφωνα με τη θέση τους στην κατάταξη στο πρωτάθλημα, οι έξυπνοι στο Μονακό της Ανατολής, θα ποντάρουν στο μπλε και συγκεκριμένα στα νούμερα 6, 7, ή 8.
Δηλώσεις
Nicola Larini: «
Είναι ωραίο να πηγαίνεις στους τελικούς με πιθανότητα να κερδίσεις τον παγκόσμιο τίτλο για πρώτη φορά στα χρονικά, αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι ακόμα κι αν επρόκειτο να κερδίσω και στους δύο αγώνες, το αποτέλεσμα του πρωταθλήματος θα εξαρτιόταν από τις επιδόσεις των άλλων. Με το δεδομένο αυτό, βασικός στόχος μου θα είναι να προσπαθήσω να κερδίσω αυτό τον πρώτο αγώνα WTCC. Το νέο σύστημα κατατακτήριων δοκιμών για τον αγώνα αυτό ασφαλώς θα βοηθήσει να αποφύγουμε τις αναποδιές που είχαμε στις κατατακτήριες πέρσι, όταν ο ενδεχομένως ταχύτερος γύρος μου καταστράφηκε από ατύχημα. Αλλά έτσι είναι το Macau: ανελέητο στην ατυχία, αλλά σε δικαιώνει στο έπακρο αν παίξεις σωστά τα χαρτιά σου».
Alain Menu: «
Στο WTCC, το Macau είναι ένας σπουδαίος αγώνας: ο αγώνας που όλοι θέλουν να κερδίσουν. Είναι όπως το Monaco στη F1, το Le Mans στα σπορ αυτοκίνητα ή η Daytona στο NASCAR, με μοναδική διαφορά ότι ο δικός μας σπουδαίος αγώνας είναι επίσης ο τελικός του πρωταθλήματος. Ενώ οι περισσότεροι από εμάς θα ήθελαν διακαώς να κερδίσουν αν ήταν δυνατόν, μερικοί απλά θα πρέπει να νικήσουν με όποιο κόστος. Όπως ξέρετε, αγαπώ πολύ τις πίστες δημόσιων δρόμων και το Macau δεν διαφέρει. Τερμάτισα στο πόντιουμ εδώ την πρώτη χρονιά και αν δεν ήμουν άτυχος στα προκριματικά πέρσι θα τα είχα καταφέρει πάλι. Όπως ο Rob, ασφαλώς θα προσπαθήσω να βοηθήσω το Nic στην προσπάθειά του στο πρωτάθλημα, αλλά όλοι ξέρουμε ότι οι πιο μελετημένες στρατηγικές για το Macau μπορούν να αχρηστευθούν από την πρώτη στιγμή. Σ’ αυτό τον αγώνα, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, η τύχη παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο».
Rob Huff: «
Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που πηγαίνω στο Macau. Είναι μία πίστα όπου νοιώθω πως τα Chevrolet τα δίνουν όλα κάθε χρόνο, ακόμα κι αν τα αποτελέσματα δεν το δείχνουν πάντα. Το Lacetti έχει πάει θαυμάσια σε όλες τις πίστες δημόσιων δρόμων φέτος, επομένως δεν βλέπω γιατί κάτι να πάει διαφορετικά το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Ασφαλώς θα προσπαθήσω να βοηθήσω το Nic όσο μπορώ, επειδή έχει τώρα μία έστω και μαθηματική πιθανότητα να κερδίσει τον τίτλο, αλλά θα προσπαθήσω επίσης να κερδίσω μία θέση στο πόντιουμ ή ακόμα και να νικήσω αν η μάχη του Nic για τον τίτλο τελειώσει. Τα 60 κιλά του πρόσθετου βάρους που μεταφέρουμε δεν θα μας επηρεάσει πολύ, αφού όλοι οι υποψήφιοι μεταφέρουν επίσης πρόσθετο βάρος».
Mark Busfield: «
Επειδή μεσολάβησε μεγάλο διάστημα ανάμεσα στον τελευταίο αγώνα στη Monza και σ’ αυτόν εδώ στο Macau, έχουμε ετοιμάσει τα αυτοκίνητα όσο πιο διεξοδικά γινόταν. Η πίστα Guia είναι μεγάλη, πιθανόν η μεγαλύτερη ενεργή πίστα δημόσιων δρόμων στον κόσμο, επομένως οι κατατακτήριες δοκιμές θα είναι περισσότερο σημαντικές εδώ από οπουδήποτε αλλού έχουμε τρέξει φέτος. Κατά κανόνα, τα αυτοκίνητα που έχουν τα pits τους πιο κοντά στην έξοδο των pits έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να σημειώσουν γρήγορους χρόνους στα προκριματικά, επειδή η πίστα μπροστά τους είναι καθαρή. Στο παρελθόν, έξοχοι προκριματικοί γύροι συχνά καταστράφηκαν από ατυχήματα σε άλλα σημεία της πίστας και στις πίστες δημόσιων δρόμων αυτό συχνά σημαίνει ότι η πίστα είναι εν μέρει μπλοκαρισμένη ή έχει βγει κόκκινη σημαία. Για το φετινό αγώνα του Macau, η Επιτροπή Αυτοκινήτων Τουρισμού έχει τώρα αποφασίσει να αφήνει τα αυτοκίνητα στην πίστα με τη σειρά που έχουν στον Πρωτάθλημα των Οδηγών. Αυτό σημαίνει ότι στις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές, ο Nicola θα έχει το έκτο αυτοκίνητο στην πίστα, ο Alain το έβδομο και το Rob το ένατο, που πιστεύουμε ότι δίνει σε όλους τους οδηγούς μία τίμια ευκαιρία να σημειώσουν καλό χρόνο. Επίσης νέο για το Macau, είναι το γεγονός ότι θα ισχύσει το παλιό πρόγραμμα: δύο συνεχόμενους αγώνες με χρόνο επισκευών μόλις 15 λεπτών ανάμεσα.
Αυτό σημαίνει επίσης ότι υπάρχει λιγότερος διαθέσιμος χρόνος για εργασίες στα αυτοκίνητα αν χρειάζονται σημαντικές επισκευές μετά τον πρώτο αγώνα
».
Eric Nève: «
Έχει περάσει πολύς καιρός από τον τελευταίο αγώνα στη Monza, αλλά η ομάδα ήταν πολύ απασχολημένη με την προετοιμασία για το Macau καθώς και με τις δοκιμές για την έκδοση του 2008. Το Macau αποτελεί αναχρονισμό για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, μία πίστα δημόσιων δρόμων από διαφορετική εποχή. Αλλά ο αγώνας είναι απαιτητικός και η υποδοχή που απολαμβάνουμε κάθε χρόνο είναι θρυλική, επομένως είναι το ιδανικό μέρος για να κριθούν οι Παγκόσμιοι Τίτλοι του 2007. Σε ότι αφορά εμάς, πιστεύω ότι έχουμε ήδη πετύχει περισσότερα από όσα μπορούσαμε να ελπίζουμε στην αρχή της σεζόν, αλλά μία ή δύο νίκες ακόμα είναι πάντα ευπρόσδεκτες. Ίσως, ο Nicola μπορέσει τελικά να κερδίσει το πρώτο του αγώνα WTCC. Ίσως το 8, ο τυχερός αριθμός των Κινέζων φέρει τη πέμπτη νίκη στον Alain, ποιος ξέρει».
Πρόγραμμα Αγώνων Macau (Τοπική ώρα = Ελλάδας + 6 ώρες)
Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2007
13.20-13.50 (07.20-07.50) Δοκιμές
Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2007
08.45-09.15 (02.45-03.15) Ελεύθερες Δοκιμές 1
12.20-12.50 (06.20-06.50) Ελεύθερες Δοκιμές 2
16.15-17.00 (10.15-11.00) Προκριματικά
Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2007
08.00-08.15 (02.00-02.15) Προθέρμανση
11.35-12.00 (05.35-06.00) Αγώνας 1: 9 laps = 55.800km (Εν κινήσει εκκίνηση)
13.00-13.25 (07.00-07.25) Αγώνας 2: 9 laps = 55.800km (Εκκίνηση από στάση)
Κατάταξη οδηγών μετά τους 20 από τους 22 αγώνες
1 (ισοβαθμία). A Priaulx (BMW) και Y Muller (SEAT), 81 βαθμοί,
3. A Farfus (BMW), 71 βαθμοί
4. J Thompson (Alfa Romeo), 69 βαθμοί
5. J Müller (BMW), 66 βαθμοί
6. N Larini (Chevrolet), 61 βαθμοί
7. A Menu (Chevrolet), 59 βαθμοί …
9. R Huff (Chevrolet), 51 βαθμοί …
Κατάταξη κατασκευαστών μετά τους 20 από τους 22 αγώνες
1. BMW 237 βαθμοί, 2. SEAT 227 βαθμοί, 3. Chevrolet 194 βαθμοί 4. Alfa Romeo 111 βαθμοί.
Μετάδοση αγώνα στην τηλεόραση
Τα προκριματικά, η προθέρμανση και οι αγώνες θα μεταδοθούν ζωντανά στο Eurosport International.
Τα αγωνιστικά παρασκήνια της Chevrolet στο διαδίκτυο
Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2007 WTCC, η Chevrolet Insight σας παρουσιάζει τα παρασκήνια της αγωνιστικής ομάδας της Chevrolet WTCC. Το Σάββατο και την Κυριακή, τα μέσα ενημέρωσης και οι οπαδοί θα λαμβάνουν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες και μπορούν να υποβάλλουν τις ερωτήσεις τους μέσω web στο διαδικτυακό προσωπικό της Chevrolet. Η διεύθυνση του διαδικτύου παραμένει
www.chevrolet-insight.com. Οι πρώτες αναμεταδόσεις θα γίνουν στις 8.00 μ.μ. τοπική ώρα και στη συνέχεια μπορείτε να παρακολουθείτε το 15λεπτο πρόγραμμα σαν βίντεο όποτε το επιθυμείτε (Video On Demand) κάνοντας κλικ στο κατάλληλο μπουτόν.
Η αγωνιστική δραστηριότητα της Chevrolet σε όλο τον κόσμο
Στις ΗΠΑ, ο οδηγός της Chevrolet Jimmies Johnson έχει πάρει το προβάδισμα του πρωταθλήματος από τον team mate του και πολυ-πρωταθλητή, Jeff Gordon. Ο Johnson κέρδισε τον τελευταίο αγώνα στο Texas και προηγείται με ελάχιστη διαφορά, ενώ ακόμα απομένουν δύο αγώνες. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο
www.nascar.com.
Στην Αργεντινή, ο οδηγός της Chevrolet Matias Rossi είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα είναι ο νέος πρωταθλητής παρόλο που απομένουν ακόμα τρεις γύροι. Με προβάδισμα 55 βαθμών σε σχέση με τον team mate του, Christian Ledesma και ενώ απομένουν διαθέσιμοι μάξιμουμ 78 βαθμοί, ο Ledesma και οι άλλοι έχουν ελάχιστες πιθανότητες να κρατήσουν το Rossi μακριά από το Αργεντίνικο στέμμα. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο
www.tc2000.com.ar.
Στη Δανία, έχουν ολοκληρωθεί τώρα όλοι οι γύροι του Δανικού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού. Ο Henrik Lundgaard ήρθε τέταρτος και ο Pontus Mörth έβδομος την πρώτη του χρονιά στο DTCC με Chevrolet. Η Chevrolet Motorsport Denmark ήταν δεύτερη στην κατάταξη των ομάδων, πίσω από την Team Essex. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο
www.chevroletmotorsport.dk.
Και στη Γερμανία όμως, το πρωτάθλημα τελείωσε. Η οδηγός του Chevrolet Lacetti, Maria De Villota, τερμάτισε τρίτη την πρώτη της χρονιά στα αυτοκίνητα τουρισμού, όπως και η Maurer Motorsport στην κατάταξη των ομάδων. Η De Villota ολοκλήρωσε τη σεζόν με την πρώτη της pole position σε μία πολύ υγρή πίστα στο Oschersleben. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο
www.adac-procar.de.