Τιμωρία “χάδι” στην ΜcLaren

Η τιμωρία "χάδι" της McLaren από τη FIA, η προετοιμασία των ομάδων ενόψει Βαρκελώνης και η γρίπη των χοίρων
- 29 Απριλίου 2009 17:59
Η σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε, μετά την έκτακτη συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (WMSC) στο Παρίσι, αναφέρει τα εξής:
“Σε έκτακτη συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού που έλαβε χώρα στο Παρίσι στις 29 Απριλίου 2009, η Vodafone McLaren Mercedes παραδέχθηκε πέντε κατηγορίες της παράβασης του άρθρου 151c του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα, σχετικά με τα γεγονότα στα Grand Prix της Αυστραλίας και της Μαλαισίας.
Ελήφθη η ακόλουθη απόφαση:
Έχοντας λάβει υπόψει τον ανοιχτό και ειλικρινή τρόπο, με τον οποίο ο γενικός διευθυντής της McLaren, κ. Μάρτιν Γουίτμαρς, απευθύνθηκε στο WMSC, και η αλλαγή στην κουλτούρα, η οποία ξεκαθάρισε ότι έχει λάβει χώρα μέσα στον οργανισμό, το WMSC αποφάσισε να αναστείλει μέχρι νεωτέρας την εφαρμογή της ποινής που κρίνει κατάλληλη. Αυτή η ποινή είναι ένας αποκλεισμός από τρεις αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1 της FIA. Αυτή θα εφαρμοστεί μόνο εάν προκύψουν περισσότερα γεγονότα αναφορικά με την υπόθεση ή αν, μέσα στους επόμενους 12 μήνες, υπάρξει νέα παράβαση του άρθρου 151c του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα”.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η McLaren κλήθηκε σε απολογία για δυσφήμηση του αθλήματος, καθώς, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, παραπλάνησε σκόπιμα τους αγωνοδίκες σε μια πρώτη εκδίκαση της υπόθεσης στη Μελβούρνη και στη συνέχεια στη Μαλαισία, μια εβδομάδα αργότερα.
Το θέμα προέκυψε όταν ο Χάμιλτον και οι άνθρωποι της McLaren αρνήθηκαν ότι ο οδηγός της βρετανικής ομάδας είχε πάρει οδηγία να αφήσει τον Γιάρνο Τρούλι να προσπεράσει, ενώ το αυτοκίνητο ασφαλείας βρισκόταν στην πίστα, παρότι αυτή καταγράφηκε από την ενδοεπικοινωνία. Στη συνέχεια ο Χάμιλτον ζήτησε συγγνώμη σε συνέντευξη Τύπου στη Μαλαισία, τονίζοντας ότι παραπλανήθηκε από τη McLaren, η οποία έθεσε σε προσωρινή αργία και στη συνέχεια απέλυσε τον αθλητικό διευθυντή, Ντέιβ Ράιαν.
Αναμένονται αναβαθμίσεις
Βρισκόμαστε λίγο πριν από το επόμενο Grand Prix, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Βαρκελώνη της Ισπανίας και θα αποτελέσει το πρώτο που θα γίνει στην Ευρώπη, για φέτος.
Οι πρώτοι τέσσερις αγώνες έχουν δείξει τον δρόμο στις ομάδες και τις αλλαγές που πρέπει να κάνουν στα μονοθέσιά τους έτσι ώστε να παρουσιαστούν ακόμα πιο ανταγωνιστικοί στην συνέχεια του πρωταθλήματος της F1, και στην πίστα της Καταλωνίας αναμένεται να δούμε αναβαθμισμένα- αν όχι όλα- τα περισσότερα αυτοκίνητα.
”
Για το αν θα είναι ή όχι η αναβάθμιση που θα γίνει στα μονοθέσια μας τόσο μεγάλη, όσο και στους άλλους, δεν το ξέρω“, είπε χαρακτηριστικά ο διευθυντής της Brawn GP, Νικ Φράι.
Για κάποιους άλλους που άλλοτε πρωταγωνιστούσαν στην Formula 1, ή αν το θέλετε ακόμα καλύτερα έχουν απογοητεύσει με την φετινή τους πορεία, συμπεριλαμβανομένου και κολοσσών του θεσμού όπως είναι η Ferrari, η McLaren και η BMW Sauber, οι αλλαγές που θα γίνουν και η εξέλιξη των μονοθεσίων στην Ισπανία θα παίξουν καθοριστικό ρόλο για την συνέχεια του πρωταθλήματος.
”
Δεν είμαι ένας απʼ αυτούς που υποστηρίζουν πως μετά από δύο δύο αγώνες το πρωτάθλημα τελείωσε“, είπε το αφεντικό της McLaren, Μάρτιν Γουίτμαρς κατά την αποχώρησή του από την πίστα του Μπαχρέιν, δείχνοντας την αισιοδοξία του για το εγγύς μέλλον.
Η BMW Sauber που μέχρι στιγμής έχει μόλις τέσσερις βαθμούς, αποτελεί μία από τις εταιρίες που βρίσκονται υπό εξέλιξη ενόψει του Grand Prix της Ισπανίας.
”
Σήμερα είμαστε πίσω, αλλά αν το πακέτο είναι καλό, τότε η εικόνα μπορεί να αλλάξει μέσα σε δύο εβδομάδες“, ήταν τα λόγια του Μάριο Τάιζεν.
Στο ίδιο επίπεδο κυμαίνεται και η Ferrari, η οποία άνοιξε… λογαριασμό, στους πόντους στην πίστα του Σαχίρ όντας σε ένα πολύ κακό ξεκίνημα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1.
Το αφεντικό της ιταλικής εταιρίας, Στέφανο Ντομενικάλι σε δηλώσεις του επισήμανε πως… “Σίγουρα είναι ένας σημαντικός αγώνας, γιατί θα είναι ένα σημαντικό βήμα ανόδου στο αυτοκίνητό μας, αλλά δεν θέλω να πω πως η Ισπανία είναι και η τελευταία μας ευκαιρία”
Η νόσος των χοίρων απειλεί την Formula 1
Η Ισπανία τις τελευταίες μέρες πλήττεται από τη νόσο των χοίρων και φυσικά ένα τέτοιο μείζον θέμα δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και το πρωτάθλημα της Formula 1, με την λύση της διεξαγωγής του Grand Prix χωρίς κοινό να είναι άκρως ορατή.
Αυτός είναι και ο ισχυρισμός της Motorsport Aktuell, μετά από τις τελευταίες εκθέσεις που προέκυψαν, αναδεικνύοντας την Καταλωνική κοινότητα της Ισπανίας, πρώτη σε κρούσματα της νόσου των χοίρων σε διεθνές επίπεδο.
Η υπουργός υγείας της Γερμανίας, Ούλα Τσμιντ αναφέρει σε δημόσια έκθεσή της ότι η συγκέντρωση χιλιάδων ανθρώπων θα μπορούσε να οδηγήσει σε πανδημία.
”
Ο καθένας καταλαβαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει δημόσια συγκέντρωση 70,000 ανθρώπων, αν κάποιοι απʼ αυτούς έχει προσβληθεί από το ιό“, ήταν τα λόγια της Γερμανίδας υπουργού.