To Grand Prix του Μπαχρέιν σε αριθμούς

To Grand Prix του Μπαχρέιν σε αριθμούς
bahrein_stats_2009_sd

Το AUTO 24 σας παρουσιάζει τα στατιστικά του Grand Prix του Μπαχρέιν

Κάποιοι λένε πως οι αριθμοί τις περισσότερες φορές απεικονίζουν την πραγματικότητα. Οπως και να χει, όποια και να είναι η πεποίθηση σας, η πίστα του Σακχίρ για κάποιους οδηγούς σημαίνει κάτι το ξεχωριστό.



Ο Γιάρνο Τρούλι κατάφερε να φτάσει τους 10.013 γύρους και με αυτό του το επίτευγμα να γίνει ο έβδομος οδηγός σε ρεκόρ γύρων. Οι άλλοι πιλότοι που τον περνάνε είναι οι Μίκαελ Σουμάχερ (13.909), Ρούμπενς Μπαρικέλο, Ντέιβιντ Κούλθαρντ, Ρικάρντο Πατρέζε, Τζιανκάρλο Φιζικέλα και ο Αλέν Προστ. Μετά από 203 εκκινήσεις, τελικά ο Ιταλός πιλότος κατάφερε να κάνει ένα ακόμα ρεκόρ πετυχαίνοντας τον πρώτο του γρηγορότερο γύρο.



Ο οδηγός που κατείχε το συγκεκριμένο ρεκόρ ήταν ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος κατάφερε να κάνει τον γρηγορότερο γύρο στο Grand Prix της Μαλαισίας, μετά από 155 εκκινήσεις.



Η πρωτιά του Τζένσον Μπάτον στο Grand Prix του Μπαχρέιν του έδωσε την τέταρτη νίκη στην καριέρα του όσες έχει δηλαδή ο Νταν Γκαρνέι, ο Μπρους ΜακΛάρεν και ο Έντι Ιρβάιν.



Η λήξη του Grand Prix στην έρημο του Μπαχρέιν βρήκε έξι οδηγούς να μην έχουν πάρει ακόμα βαθμούς, συμπεριλαμβανομένων αυτών τους: Φελίπε Μάσα, Ρόσμπερτ Κουμπίτσα, Καζούκι Νακατζίμα, Νέλσον Πικέ Τζ. και τους πιλότους της Force India Τζιανκάρλο Φιζικέλα και Άντριαν Σούτιλ.



Ο Σεμπαστιάν Φέτελ τερμάτισε δεύτερος για πρώτη φορά στην καριέρα του.



Η Mercedes έφτασε την 70η της νίκη όντας στην 5η θέση των κατασκευαστών με 58 βαθμούς. Πρώτη είναι η Ferrari με 210 βαθμούς, δεύτερη είναι Ford/Cosworth (176), ενώ ακολουθεί η Renault (116) και Honda (72).



Παρόλο τις τεχνολογικές αλλαγές στα μονοθέσια, η αξιοπιστία των αυτοκινήτων είναι μεγαλύτερη απ’ αυτή της περασμένης χρονιάς, αφού το 2008 μόλις το 78% κατάφερνε να τερματίσει, ενώ την φετινή χρονιά το 86% των οδηγών αντικρίζει την καρό σημαία, με τον Καζούκι Νακατζίμα να μην καταφέρνει να τερματίσει στο Grand Prix του Μπαχρέιν.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα