To Grand Prix του Μπαχρέιν σε αριθμούς

Το AUTO 24 σας παρουσιάζει τα στατιστικά του Grand Prix του Μπαχρέιν
- 27 Απριλίου 2009 15:34
Κάποιοι λένε πως οι αριθμοί τις περισσότερες φορές απεικονίζουν την πραγματικότητα. Οπως και να χει, όποια και να είναι η πεποίθηση σας, η πίστα του Σακχίρ για κάποιους οδηγούς σημαίνει κάτι το ξεχωριστό.
Ο Γιάρνο Τρούλι κατάφερε να φτάσει τους 10.013 γύρους και με αυτό του το επίτευγμα να γίνει ο έβδομος οδηγός σε ρεκόρ γύρων. Οι άλλοι πιλότοι που τον περνάνε είναι οι Μίκαελ Σουμάχερ (13.909), Ρούμπενς Μπαρικέλο, Ντέιβιντ Κούλθαρντ, Ρικάρντο Πατρέζε, Τζιανκάρλο Φιζικέλα και ο Αλέν Προστ. Μετά από 203 εκκινήσεις, τελικά ο Ιταλός πιλότος κατάφερε να κάνει ένα ακόμα ρεκόρ πετυχαίνοντας τον πρώτο του γρηγορότερο γύρο.
Ο οδηγός που κατείχε το συγκεκριμένο ρεκόρ ήταν ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος κατάφερε να κάνει τον γρηγορότερο γύρο στο Grand Prix της Μαλαισίας, μετά από 155 εκκινήσεις.
Η πρωτιά του Τζένσον Μπάτον στο Grand Prix του Μπαχρέιν του έδωσε την τέταρτη νίκη στην καριέρα του όσες έχει δηλαδή ο Νταν Γκαρνέι, ο Μπρους ΜακΛάρεν και ο Έντι Ιρβάιν.
Η λήξη του Grand Prix στην έρημο του Μπαχρέιν βρήκε έξι οδηγούς να μην έχουν πάρει ακόμα βαθμούς, συμπεριλαμβανομένων αυτών τους: Φελίπε Μάσα, Ρόσμπερτ Κουμπίτσα, Καζούκι Νακατζίμα, Νέλσον Πικέ Τζ. και τους πιλότους της Force India Τζιανκάρλο Φιζικέλα και Άντριαν Σούτιλ.
Ο Σεμπαστιάν Φέτελ τερμάτισε δεύτερος για πρώτη φορά στην καριέρα του.
Η Mercedes έφτασε την 70η της νίκη όντας στην 5η θέση των κατασκευαστών με 58 βαθμούς. Πρώτη είναι η Ferrari με 210 βαθμούς, δεύτερη είναι Ford/Cosworth (176), ενώ ακολουθεί η Renault (116) και Honda (72).
Παρόλο τις τεχνολογικές αλλαγές στα μονοθέσια, η αξιοπιστία των αυτοκινήτων είναι μεγαλύτερη απ’ αυτή της περασμένης χρονιάς, αφού το 2008 μόλις το 78% κατάφερνε να τερματίσει, ενώ την φετινή χρονιά το 86% των οδηγών αντικρίζει την καρό σημαία, με τον Καζούκι Νακατζίμα να μην καταφέρνει να τερματίσει στο Grand Prix του Μπαχρέιν.