Τρούλι: “Μπορούσαμε μία θέση στο πόντιουμ”

Τρούλι: “Μπορούσαμε μία θέση στο πόντιουμ”
toyota

Γιάρνο Τρούλι: "Είναι κρίμα, μπορούσαμε να πάρουμε μία θέση στο πόντιουμ"

Διατήρησε τα ενδιάμεσα ελαστικά στο pit stop του και ανέβηκε μέχρι και την 3η θέση εν μέσω δυνατής βροχής. Όταν επανήλθε αμέσως μετά από ένα καθυστερημένο δεύτερο pit stop ήταν 8ος και πίεσε σκληρά μέχρι το πέσιμο της σημαίας, παίρνοντας την 7η θέση στον τελευταίο γύρο.




Ήταν καλός αγώνας και χαίρομαι που πήρα δύο βαθμούς αλλά ευελπιστούσα για περισσότερους. Σε όλο τον αγώνα, ήμουν πολύ δυνατός και είχα φτάσει μέχρι την τρίτη θέση, όταν ξέσπασε η μπόρα. Στο σημείο εκείνο η πίστα ήταν πραγματικά κακή, είχα παντού υδρολίσθηση και έχανα 15 δευτερόλεπτα στο γύρο.

Έπρεπε να το ρισκάρουμε και να φορέσουμε ελαστικά για βαριά βροχή, αλλά δυστυχώς, όταν χρειάστηκε να πάρουμε την απόφαση, ξέραμε ότι δεν επρόκειτο να βρέξει πια. Το ζήτημα ήταν να πάρουμε μία δύσκολη απόφαση σε δύσκολες συνθήκες της πίστας, και όπως αποδείχτηκε, έπρεπε να το είχαμε κάνει. Είναι κρίμα, επειδή οδηγούσα δυνατά και μπορούσαμε να έχουμε πάρει μία θέση στο πόντιουμ.

Παρόλα αυτά, μετά τα προκριματικά του Σαββάτου, δύο βαθμοί δεν είναι κακοί. Έχουμε τερματίσει σε βαθμολογούμενες θέσεις στους τρεις τελευταίους αγώνες και έχουμε καλές πιθανότητες να διατηρήσουμε αυτό το ρυθμό. Τώρα, πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια εξέλιξης του αυτοκινήτου και μετά να ριψοκινδυνεύουμε σε κάθε αγώνα

“.




Τίμο Γκλοκ



Από 12ος στην εκκίνηση, έφτασε στην 9η θέση μετά τον πρώτο γύρο και ανέβηκε στην 6η μέχρι το pit stop στον γύρο 25. Αγωνίστηκε σκληρά στο δεύτερο stint σε δυνατή βροχή με στάνταρ ελαστικά για βροχή, και έχασε έδαφος με δύο τετακέ. Μετά το δεύτερο pit stop, πάλεψε σκληρά για να τερματίσει τελικά στη 12η θέση.




Ήταν πραγματικά δύσκολα για μένα σήμερα. Προσπάθησα να προστατεύσω τα ελαστικά μου κατά τη διάρκεια του πρώτου stint και όλα πήγαιναν καλά μέχρι το πρώτο pit stop. Στην συνέχεια, τα πράγματα δυσκόλεψαν περισσότερο. Όταν ξέσπασε η δυνατή βροχή, δεν είχα πρόσφυση και το αυτοκίνητο γλίστραγε.

Υπήρχε μεγάλη υδρολίσθηση και ήταν αδύνατο να κρατήσω το μονοθέσιο στην πίστα. Ήταν κρίμα, αλλά θα προσπαθήσουμε περισσότερο στον επόμενο αγώνα. Τα παιδιά στην Κολωνία εργάζονται σκληρά και το αυτοκίνητο βελτιώνεται, επομένως θα πιέσουμε πάλι στο Hockenheim

“.




Tadashi Yamashina – Επικεφαλής Ομάδας


Το Jarno επέδειξε έξοχο πνεύμα για μία ακόμα φορά σήμερα και έφερε καλό αποτέλεσμα, με δεδομένη τη θέση εκκίνησής του. Αγωνίστηκε σε πολύ δύσκολες συνθήκες και με τα στάνταρ ελαστικά βροχής, κρατώντας το αυτοκίνητο στην πίστα και πετυχαίνοντας, παράλληλα, καλούς χρόνους. Ήταν πολύ σημαντικό γι’ αυτόν να κερδίσει βαθμούς επειδή έχουμε ταλαιπωρηθεί στο παρελθόν σε τέτοιους αγώνες.

Σήμερα επιμείναμε με τα στάνταρ ελαστικά βροχής, αντί να αλλάξουμε στα ανάλογα για δυνατή βροχή, επειδή πιστεύαμε ότι ο καιρός θα βελτιωνόταν. Η επιλογή αυτή αποδείχτηκε καλή στο τέλος. Τώρα πρέπει να αναλύσουμε τη βέλτιστη αξιοποίηση των ελαστικών σε μεταβαλλόμενες συνθήκες, αλλά οι αποφάσεις πρέπει να παίρνονται άμεσα. Ο Timo αγωνίστηκε να κρατήσει το αυτοκίνητο, όταν η πίστα ήταν πολύ βρεγμένη, αλλά οι ρυθμίσεις του Jarno ήταν καλύτερες για τέτοιες συνθήκες.

Το προσωπικό των pits έκανε επίσης θαυμάσια δουλειά στην περίοδο των δοκιμών, των προκριματικών και του αγώνα. Αυτό το αποτέλεσμα μας ανεβάζει στην 4η θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών, αλλά απαιτείται μεγαλύτερη πρόοδος. Ο επόμενος αγώνας γίνεται στο Hockenheim, όπου θα έχουμε ένα σημαντικό, νέο αεροδυναμικό πακέτο, επομένως προσδοκούμε κάποιο καλό αποτέλεσμα

“.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα