UEFA EURO 2008

UEFA EURO 2008
castrol_euro31207s

«Η Ελλάδα μπορεί να διατηρήσει το τρόπαιο», είπε ο πρεσβευτή του οδηγού επιδόσεων της Castrol, Butragueno

Ο Ισπανός παλαίμαχος επιθετικός έχει μελετήσει με ακρίβεια το πρωτάθλημα στα πλαίσια του ρόλου του ως πρεσβευτή του οδηγού επιδόσεων της Castrol, ένα νέο επιστημονικό σύστημα το οποίο αναλύει την απόδοση και την αποτελεσματικότητα των παικτών στο πρωτάθλημα.



Οι πρωταθλητές Ευρώπης αντιμετώπισαν την αντίπαλη Τουρκία και με άνεση πέρασαν μπροστά κατακτώντας τη πρώτη θέση του ομίλου. «
Τα στατιστικά στοιχεία δεν μπορούν να σου πουν με σιγουριά ποιος θα κερδίσει το πρωτάθλημα αλλά αυτό που ο οδηγός επιδόσεων της Castrol προσφέρει είναι η προοπτική της κάθε ομάδας να αναδειχθεί νικήτρια», δηλώνει ο Butragueno. «
Η κατάκτηση του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος από την Ελλάδα το 2004 έδειξε πως οποιαδήποτε ομάδα μπορεί να κερδίσει και αυτό είναι κάτι που πρέπει να εμπνεύσει και τις υπόλοιπες ομάδες. Η Ελλάδα θα μπορούσε να έχει μια ακόμη μεγάλη πιθανότητα να κατακτήσει το τρόπαιο καθώς θα προσπαθήσουν να υπερασπιστούν τον τίτλο τους».



Τις απόψεις του Butragueno συμμερίζεται και ο Arsene Wenger, πρεσβευτής επικοινωνίας της Castrol, ο οποίος δήλωσε, «
Η νίκη της Ελλάδας το 2004 ήταν μια μεγάλη έκπληξη, ειδικά αν λάβουμε υπόψη πως μερικοί παίκτες δεν αποτελούσαν καν τους βασικούς παίκτες των ομάδων τους. Έχουν όμως έναν σπουδαίο προπονητή, τον Oto Rehhagel, ο οποίος θα είναι πολύ σημαντικός για αυτούς».



Ο οδηγός επιδόσεων της Castrol χρησιμοποιεί μια μαθηματική φόρμουλα, η οποία αξιολογεί όλες τις ενέργειες των παικτών κατά τη διάρκεια του αγώνα σε σχέση με το πως βοηθούν ή αποτρέπουν ένα γκολ. Ο οδηγός επιδόσεων έχει επίσης τη δυνατότητα να εκτιμήσει το αποτέλεσμα ενός αγώνα λαμβάνοντας υπόψη τη «δύναμη» της αντίπαλης ομάδας καθώς και τη χρονική στιγμή κατά την οποία σημειώνονται συγκεκριμένες ενέργειες από τους παίκτες.



«
Το επίσημο λανσάρισμα του οδηγού επιδόσεων της Castrol αποτελεί ένα συναρπαστικό νέο για τους φίλους του ποδοσφαίρου καθώς πιστεύουμε πως τους δίνει τη δυνατότητα να κατανοήσουν το ποδόσφαιρο με ένα διαφορετικό τρόπο, κάτι που δεν μπορούσαν να κάνουν προηγουμένως», εξηγεί ο κ. Σωτήρης Σαραντόπουλος, Διευθυντής Marketing Λιπαντικών Castrol.



«
Έως σήμερα, αυτού του είδους η ανάλυση ήταν διαθέσιμη μόνο σε εκείνους που συμμετείχαν στο παιχνίδι, όπως παίκτες και προπονητές. Πιστεύουμε πως ο οδηγός επιδόσεων της Castrol θα βοηθήσει στην ερμηνεία των στοιχείων του αγώνα και θα αυξήσει όχι μόνο την κατανόηση των φιλάθλων σχετικά με το παιχνίδι αλλά και την απόλαυσή τους».



Ο πλήρης κατάλογος του οδηγού επιδόσεων της Castrol, ο οποίος θα περιέχει αποτελέσματα για τις 14 ομάδες που συμμετείχαν στους προκριματικούς του UEFA EURO 2008 θα δημοσιευθεί σε μια νέα ιστοσελίδα της Castrol (
www.castrolindex.com) αυτό το Σάββατο 1η Δεκεμβρίου στις 9:00πμ. Μεταξύ άλλων οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να δουν πως αξιολογούνται οι παίκτες των ομάδων μεταξύ τους. Ο οδηγός της Castrol θα περιλαμβάνει στοιχεία σχετικά με τους καλύτερους τερματοφύλακες, αμυντικούς, μέσους και επιθετικούς καθώς και τις καλύτερες ομάδες όπως έχουν διαμορφωθεί έως σήμερα.



«
Χρησιμοποιώ στατιστικά στοιχεία σε κάθε αγώνα», εξηγεί ο Wenger που ηγείται μιας υψηλού επιπέδου ομάδας πρεσβευτών της Castrol, συμπεριλαμβανομένων των Ottmar Hitzfeld, Emilio Butragueno και Pierluigi Collina. «
Είμαι κατά κάποιο τρόπο εθισμένος στα στατιστικά στοιχεία. Η στατιστική αποτελεί μια καθολική γλώσσα για τους ανθρώπους του ποδοσφαίρου διότι καθένας μπορεί να τη χρησιμοποιήσει προκειμένου να θίξει ένα θέμα – η στατιστική συνήθως δε λέει ψέματα όταν πρόκειται για την επίδοση ενός παίκτη ή μιας ομάδας».



«
Σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου συμμετέχουν 22 παίκτες αλλά εμείς έχουμε μόνο δύο μάτια. Τα στατιστικά στοιχεία αποκτούν ιδιαίτερη σημασία όταν θέλουμε να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα για το παιχνίδι. Ο οδηγός επιδόσεων της Castrol θα είναι πολύ χρήσιμος για τους φιλάθλους καθώς δε θα βασίζονται μόνο στις απόψεις αναλυτών και παρουσιαστών. Αντιθέτως, μέσω της Castrol θα έχουν πρόσβαση σε σαφείς γραφικές παραστάσεις και στατιστικά στοιχεία, τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν προκειμένου να αξιολογήσουν αντικειμενικά τις επιδόσεις των παικτών και των ομάδων».



Σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποιήθηκαν από την Castrol ανάμεσα σε φιλάθλους ανά την Ευρώπη, το 60% των ερωτηθέντων είπαν πως το ενδιαφέρον τους για τα στοιχεία επιδόσεων και τη σε βάθος ανάλυση έχει αυξηθεί μετά το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του 2004.



«
Τα στατιστικά στοιχεία λένε την ιστορία του παιχνιδιού – της ταχύτητας, της απόδοσης και της οικονομίας των παικτών. Η ανάλυσή τους συμβάλει στη βελτίωση της απόδοσης τους και αυτό ταιριάζει απόλυτα με τον τρόπο προσέγγισης που χρησιμοποιούμε για να αναπτύξουμε διαφορετικά λιπαντικά για τα οχήματα», δήλωσε ο κ. Σαραντόπουλος, Διευθυντής Marketing Λιπαντικών Castrol.




Σχετικά με τη χορηγία της Castrol του UEFA EURO 2008:



Η χορηγία της Castrol του UEFA EURO 2008 είναι η μεγαλύτερη χορηγία στην ιστορία της εταιρείας και αποτελεί σημαντικό στοιχείο του brand και του λανσαρίσματος της νέας σειράς προϊόντων που αναγγέλθηκαν στο Motor Show της Γενεύης στις αρχές του έτους. Η χορηγία της Castrol θα συμβάλει στην εκμοντέρνιση του εμπορικού της σήματος προκειμένου να παρέχει ακόμη καλύτερες προσφορές στους πελάτες της, οι οποίες περιλαμβάνουν μια απλουστευμένη σειρά προϊόντων καθώς και τα οφέλη της νέας τεχνολογίας.




Σχετικά με το νέο σύστημα παρακολούθησης της UEFA



Η τεχνολογία χρησιμοποιήθηκε αρχικά στην βιομηχανία αεροδιαστήματος και άμυνας για τον εντοπισμό στόχων προτού αναπτυχθεί για χρήση στο ποδόσφαιρο. Τον ερχόμενο Ιούνιο σε κάθε στάδιο της Αυστρίας και της Ελβετίας, θα τοποθετούνται 16 κάμερες λίγο πριν την έναρξη του αγώνα. Οι κάμερες είναι ρυθμισμένες ώστε να καταγράφουν όλες τις κινήσεις ενώ μέσω της επεξεργασίας εικόνας έχουν τη δυνατότητα να καλύπτουν κάθε ίντσα του χώρου. Σε κάθε παίκτη έχει δοθεί ένας κωδικός, ο οποίος αναγνωρίζεται αυτόματα από τις κάμερες. Το σύστημα έχει τη δυνατότητα να καταγράφει πληροφορίες σχετικά με:



• Θέση όλων των κινούμενων αντικειμένων ανα πάσα στιγμή

• Ταχύτητα μπάλας και παικτών

• Απόσταση που διανύεται

• Κάλυψη ζωνών

• Σχέση παικτών μεταξύ τους (man to man μαρκάρισμα)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα