WTCC Monza

WTCC Monza
chevymonz91007s

Μπροστά από έναν αριθμό θεατών ρεκόρ (52.000) ο Nicola Larini και η Chevrolet έδωσαν σκληρή μάχη

Το περασμένο Σαββατοκύριακο ήταν πολύ ανταγωνιστικό για τη Chevrolet, με όλα τα Chevrolet Lacetti που τερμάτισαν να κερδίζουν βαθμούς. Και στους δύο αγώνες κέρδισαν υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα diesel, παρόλο που είχαν σαφώς μικρότερο πλεονέκτημα με τον εξοπλισμό του αγώνα σε σχέση με τον αντίστοιχο των προκριματικών.



Ο διπλός τερματισμός του Larini σε βαθμολογούμενη θέση τον αποζημίωσε για το άτυχο Σαββατοκύριακο που είχε στον προηγούμενο γύρο στο Brands hatch, αλλά θα πρέπει να περιμένει μέχρι τους τελικούς αγώνες στο Μακάο το Νοέμβριο για να προσπαθήσει να κερδίσει τον πρώτο του αγώνα σε WTCC. Έξι οδηγοί θα αγωνιστούν μεταξύ τους για τον τίτλο του Πρωταθλήματος του 2007 στην Κίνα, σε έξι εβδομάδες.




ΣΧΟΛΙΑ




Nicola Larini (4ος/2ος): «
Στον πρώτο αγώνα, προσπάθησα να τερματίσω στο πόντιουμ, αλλά έχασα επαφή με τους πρώτους ουσιαστικά αμέσως μετά την εκκίνηση. Δεν περίμενα ότι ο James (Thompson) θα ήταν τόσο γρήγορος και όταν με πέρασε, δυσκολεύτηκα να κρατηθώ κοντά του ώστε να προσπαθήσω να τον περάσω στο τέλος των ευθειών. Έτσι, προσπάθησα να τον περάσω στα σικέιν, στρατηγική που σχεδόν λειτούργησε στον τελευταίο γύρο. Ήμουν δίπλα του, αλλά ακουμπήσαμε και τον έχασα τελείως. Στο δεύτερο αγώνα ήμουν πολύ τυχερός που απέφυγα τον Augusto (Farfus) ο οποίος έκανε τετακέ μπροστά μου. Αναγκάστηκα να βγω στο γρασίδι και παρατρίχα γλίτωσα και αυτόν και τις μπαριέρες. Είχα καλό ρυθμό μετά από αυτό και κατάφερα να περάσω πρώτος, αλλά κατόπιν τούτου το αυτοκίνητο άρχισε να υποστρέφει στις γρήγορες στροφές, κυρίως στην Parabolica. Κάποια στιγμή πλησίασα αρκετά τον Jordi (Gené) για να τον περάσω, αλλά οι κίτρινες σημαίες δεν το επέτρεψαν Στη συνέχεια, όμως είχε έρθει η σειρά των φθαρμένων ελαστικών κι έτσι έπρεπε να είμαι ευχαριστημένος με τη δεύτερη θέση. Έχω ακόμα ελπίδες για τον τίτλο, γι’ αυτό και είμαι αποφασισμένος πηγαίνοντας στο Μακάο να προσπαθήσω και τελικά να κερδίσω τον πρώτο μου αγώνα στο WTCC».




Rob Huff (8ος/4ος): «
Στον πρώτο αγώνα, είχα μία πραγματικά καλή εκκίνηση και κατάφερα να περάσω τρία αυτοκίνητα πριν το σικέιν. Στο σικέιν με έσπρωξαν στο πλάι κι έχασα μερικές θέσεις, αλλά μετά έκανα την επίθεσή μου και κατάφερα να τις ξαναπάρω μία-μία. Όταν είδα τον πίνακα από τα pit να δείχνει P10 (10η θέση) δύο γύρους πριν τον τερματισμό, σκέφθηκα ‘Πώς θα μπορέσω να προσπεράσω δύο αυτοκίνητα σε δύο γύρους; Αλλά μετά παρατήρησα τους δύο οδηγούς μπροστά μου να ξεκινούν και αυτοί τη μάχη για την όγδοη θέση, γι’ αυτό και μπαίνοντας στην Parabolica είχα την αίσθηση ότι ήταν πολύ απασχολημένοι με τη δική τους μάχη χωρίς να δίνουν πολλή προσοχή σε μένα. Απλά χώθηκα πίσω τους και πέρασα και τους δύο στο σικέιν. Δύο στην τιμή του ενός, όπως λένε: σε μία προσπέραση που πιθανόν να ήταν η καλύτερη στην καριέρα μου. Στο δεύτερο αγώνα έκανα επίσης μια καλή εκκίνηση και κατάφερα να διατηρήσω την πρωτιά για μερικούς γύρους. Αλλά το να τρέχεις πρώτος με μέγιστο πρόσθετο βάρος στο αυτοκίνητο δεν είναι εύκολο, κυρίως όχι σ’ αυτή την πίστα, γι’ αυτό και δεν μπόρεσα να κρατήσω τον Gené πίσω μου για πολύ. Για κάποιο λόγο, χάσαμε το ρυθμό που είχαμε στον πρώτο αγώνα, ίσως λόγω της υψηλότερης θερμοκρασίας σήμερα το απόγευμα. Σε κάθε περίπτωση, το σημερινό αποτέλεσμα αποδεικνύει για μία ακόμα φορά τη θαυμάσια δουλειά που έκαναν όλη τη χρονιά η RML και η Chevrolet».




Alain Menu (5ος/ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ): «Στον πρώτο αγώνα, δεν μπορούσα να δω τα φώτα εκκίνησης, γι’ αυτό έχασα λίγο χρόνο εκεί, αλλά παρόλα αυτά, κατάφερα να περάσω τον Farfus αργότερα. Προς το τέλος του αγώνα μπόρεσα να πλησιάσω πάλι τους πρώτους και να περάσω τον Tarquini στον προτελευταίο γύρο για την πέμπτη θέση. Στο δεύτερο αγώνα το αυτοκίνητο πήγαινε πραγματικά καλά, αλλά μετά τις κίτρινες σημαίες στο δεύτερο σικέιν, ο Tarquini με προσπέρασε χτυπώντας με όμως ελαφρά στον εμπρός αριστερό τροχό. Το σύστημα διεύθυνσης στράβωσε και όλα τέλειωσαν. Είναι κρίμα, πραγματικά, επειδή θα μπορούσα να είμαι εκεί πάνω με το Nic και το Rob».




Eric Nève: «Ήταν ένα θαυμάσιο Σαββατοκύριακο για τη Chevrolet με φανταστικές επιδόσεις και από τους τρεις οδηγούς και στους δύο αγώνες. Ο Nicola και ο Alain έφεραν θαυμάσια αποτελέσματα και στα προκριματικά και ο Rob απάντησε στη μέτρια απόδοσή του στα προκριματικά με μία πραγματική έξοχη εμφάνιση στους αγώνες, ξεκινώντας από την 16η θέση στον 1ο και από την pole position στον 2ο αγώνα. Τα σημερινά αποτελέσματα προμηνύουν αισιοδοξία για τον τελικό στο Μακάο σε έξι εβδομάδες. Ήταν ένα φοβερό Σαββατοκύριακο, ενώ οι προσκεκλημένοι μας και οι Επίσημοι Έμποροι από την περιοχή ζουν έντονα την κάθε στιγμή. Ο συνεχώς μεγαλύτερος αριθμός θεατών σε κάθε αγώνα δείχνει σαφώς το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τους αγώνες αυτοκινήτων τουρισμού».




MONZA ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ου ΑΓΩΝΑ



1. Y Muller SEAT Leon TDI 9 γύροι σε 18m19s438 (Μ.Τ.: 169.70kph)

2. J Gené SEAT Leon TDI + 0s201

3. J Thompson Alfa Romeo 156 + 0s867

4. N Larini Chevrolet Lacetti + 1s196

5. A Menu Chevrolet Lacetti + 2s416

6. G Tarquini SEAT Leon TDI + 3s008

7. A Farfus BMW 320si + 4s052

8. R Huff Chevrolet Lacetti + 4s690




MONZA ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ου ΑΓΩΝΑ



1. J Gené SEAT Leon TDI 9 γύροι σε 18m21s957 (Μ.Τ.: 169.31kph)

2. N Larini Chevrolet Lacetti + 1s011

3. J Thompson Alfa Romeo 156 + 1s289

4. R Huff Chevrolet Lacetti + 2s513

5. Y Muller SEAT Leon TDI + 7s906

6. A Zanardi BMW 320si + 10s499

7. T Coronel SEAT Leon + 10s545

8. T Monteiro SEAT Leon + 14s936

DNF A Menu Chevrolet Lacetti Ζημιά από ατύχημα (4 γύροι)




ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 22 ΑΓΩΝΕΣ



1. A Priaulx (BMW) και Y Muller (SEAT), 81 βαθμοί 3. A Farfus (BMW), 71 4. J Thompson (Alfa Romeo), 69 5. J Müller (BMW), 66 6. N Larini (Chevrolet), 61 7. A Menu (Chevrolet), 59… 9. R Huff (Chevrolet), 51…




ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 22 ΑΓΩΝΕΣ



1. BMW, 237 βαθμοί 2. SEAT, 227 3. Chevrolet, 194 4. Alfa Romeo, 111.




Η CHEVROLET RACING INSIGHT ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ



Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2007 WTCC, η Chevrolet Insight θα σας παρουσιάζει τα παρασκήνια της ομάδα της Chevrolet WTCC. Το Σάββατο και την Κυριακή, μέσα ενημέρωσης και οπαδοί θα λαμβάνουν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες και μπορούν να υποβάλλουν τις ερωτήσεις τους μέσω web στο διαδικτυακό προσωπικό της Chevrolet. Η διεύθυνση του διαδικτύου είναι
www.chevrolet-insight.com. Οι πρώτες αναμεταδόσεις θα γίνουν στις 8.00 μ.μ. τοπική ώρα, και στη συνέχεια θα μπορείτε να παρακολουθείτε το 15-λεπτο πρόγραμμα σαν βίντεο (Video On Demand) κάνοντας κλικ στο κατάλληλο μπουτόν.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα