ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποντάρει στο δίπτυχο ”ψηφιακά κανάλια – φυσικά σημεία”
Διαβάζεται σε 3'
Το μεγαλύτερο «dark store» της Ελλάδας, συμπληρώνει φέτος 5 χρόνια λειτουργίας και αποτελεί την «καρδιά» των online αγορών της ΑΒ Βασιλόπουλος.
- 25 Οκτωβρίου 2025 08:34
Στο λογική “omni channel”, η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος ενισχύει τις γέφυρές της με τους καταναλωτές, τόσο μέσα από ψηφιακά κανάλια, όσο και μέσα από επενδύσεις σε φυσικά σημεία, τόσο σε εταιρικά, όσο, βέβαια, και σε franchise.
Έτσι, η ΑΒ Βασιλόπουλος εγκαινίασε, πριν λίγες μέρες, το ανανεωμένο ΑΒ «Μακεδονία» που βρίσκεται στο 11ο χλμ. Θεσσαλονίκης – Αεροδρομίου (Πυλαία 555 35) και προσκαλεί τους καταναλωτές. Όπως αναφέρεται, με σειρά προσφορών μέχρι και το Σάββατο 25/10, το ανακαινισμένο κατάστημα έρχεται να αναβαθμίσει την αγοραστική εμπειρία, με 3.300 τ.μ. συνολικής έκτασης, 300 θέσεις στάθμευσης, 10 ταμεία και 6 σημεία self-checkout, προσφέροντας στους επισκέπτες άνεση, ταχύτητα και ευκολία στις αγορές τους. Μάλιστα, με βάση τη διοίκηση το νέο κατάστημα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία αγορών μέσα από νέο τμήμα Sushi Bar, όπου οι επισκέπτες μπορούν να παρακολουθήσουν την παρασκευή φρέσκων maki, sashimi και nigiri, το νέο τμήμα Grab & Go, ή τον φούρνο.
Να σημειωθεί ότι συνολικά στη Θεσσαλονίκη η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει 50 καταστήματα, εκ των οποίων τα 30 με franchise και τα 20 εταιρικά. Συγκεκριμένα, η εταιρεία υλοποιεί φέτος επενδυτικό πρόγραμμα 60 εκατ. ευρώ και προγραμματίζει για το 2026 επενδύσεις ανάλογου επίσης ύψους.
Ψηφιακό κανάλι
Παράλληλα, η ΑΒ Βασιλόπουλος γιορτάζει τα 10 χρόνια λειτουργίας του AB Eshop, του μεγαλύτερου online supermarket στην Ελλάδα. Μάλιστα επενδύσει σε προωθητικές ενέργειες που θα τρέξουν για ένα δίμηνο και μέχρι και το τέλος Νοεμβρίου.
Από το 2015, όπως αναφέρει η διοίκηση, με το λανσάρισμα του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος ως AB Click2Shop, μέχρι σήμερα, το AB Eshop έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και αξιόπιστα ηλεκτρονικά supermarkets της χώρας. Με παρουσία στην Αττική, σε 38 μεγάλες πόλεις και νησιά και με πάνω από 12.000 προϊόντα, από το 2015, έχουμε παραδώσει πάνω από τέσσερα εκατομμύρια παραγγελίες.
Οι διαδικασίες
Με βάση τη διοίκηση, στο λεγόμενο last mile, το AB Eshop καταγράφει σημαντικές επιδόσεις. Έτσι, όπως τονίζεται, προσφέρει παραδόσεις αυθημερόν ακόμα και εντός 60 λεπτών, από Δευτέρα μέχρι και Σάββατο, από τις 7:30 π.μ. έως και τις 10 μ.μ. Επίσης, όπως αναφέρεται, με την υπηρεσία AB Collect, οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιούν τις παραγγελίες τους online και να παραλαμβάνουν εύκολα από το κατάστημα της επιλογής τους.
Να σημειωθεί ότι, με βάση την αλυσίδα με το Home Shop Center, το μεγαλύτερο «dark store» της Ελλάδας, συμπληρώνει φέτος 5 χρόνια λειτουργίας και αποτελεί την «καρδιά» των online αγορών της ΑΒ Βασιλόπουλος. Σε αυτό το χρονικό διάστημα τα φορτηγά του έχουν διανύσει πάνω από εφτά εκατομμύρια χιλιόμετρα, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες παραγγελίες στην Αττική με συνέπεια, ταχύτητα και φροντίδα.