Beiersdorf Hellas: Σταθερή ανοδική πορεία κόντρα στην κρίση

Beiersdorf Hellas: Σταθερή ανοδική πορεία κόντρα στην κρίση
WWW.IMAGEPRO.GR

Διατηρεί την πρώτη θέση στην κατηγορία των καλλυντικών ευρείας κατανάλωσης και προϊόντων προσωπικής περιποίησης αυξάνοντας την απόσταση από τους ανταγωνιστές της

Δεν υπάρχει σπίτι στην Ελλάδα που να μην έχει τουλάχιστον ένα προϊόν της είτε σε κάποιο συρτάρι, είτε μπροστά στον καθρέφτη. Ο λόγος για την γερμανική εταιρεία με το δύσκολο όνομα Beiersdorf που την ξέρουμε από σήματα όπως Nivea, Liposan, Atric, Hansaplast, Duo και Λέοντος. Ένα μείγμα προϊόντων που βοηθάει την Beiersdorf Hellas να διατηρεί και να αυξάνει την απόσταση της από τους ανταγωνιστές της στις κατηγορίες καλλυντικών ευρείας κατανάλωσης και προϊόντων προσωπικής περιποίησης . 

Σύμφωνα με όσα ανέφερε την Δευτέρα ο επικεφαλής της εταιρείας στην Ελλάδα Νίκος Τσακαλάκης η Beiersdorf Hellas το 2013 τα καθαρά μετά φόρων κέρδη διπλασιάστηκαν σε σχέση με το 2012 και διαμορφώθηκαν σε 2,2 εκατ. ευρώ ενώ οι πωλήσεις παρέμειναν σταθερές στα 55 εκατ. ευρώ. Επισημαίνεται ότι τα θετικά αποτελέσματα της Beiersdorf Hellas παρουσιάζονται σε μία αγορά που κινήθηκε πτωτικά, σε ποσοστό της τάξης του -3,3%.

Το 2014 η Beiersdorf Hellas στοχεύει στην αύξηση μεριδίου αγοράς και την ενίσχυση της κερδοφορίας. Σε αυτό το πλαίσιο, η στρατηγική της εταιρείας δίνει έμφαση: α) στην ανάπτυξη πωλήσεων και στη διατήρηση κερδοφορίας, β) στην ισχυροποίηση της μάρκας NIVEA, γ) στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου καινοτόμων προϊόντων μέσω συνεχούς έρευνας και ανάπτυξης και δ) στη διαρκή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της.

Στο πεντάμηνο του 2014, μάλιστα οι πωλήσεις της εταιρίας τρέχουν ήδη με διψήφιο ποσοστό αύξησης, όταν ο αρχικός προϋπολογισμός κάνει λόγο για αύξηση κύκλου εργασιών κατά 1,5%. Ειδικότερα, για το 2014 ο κ. Τσακαλάκης εστιάζει τη στρατηγική του στην ανάπτυξη πωλήσεων και στην διατήρηση της κερδοφορίας, στην περαιτέρω ισχυροποίηση της μάρκας Nivea, στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου καινοτόμων προϊόντων και στη διαρκή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού.

“Τα θετικά αποτελέσματα του 2013, η αύξηση της κερδοφορίας μας αλλά και τα πρώτα μηνύματα του 2014 μας δίνουν το έναυσμα για να θέσουμε τον πήχη ακόμα ψηλότερα, στοχεύοντας στη διατήρησης της πρώτης θέσης μας και στην κατάκτηση ακόμα μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς και το 2014. Με στόχο τη συνεχή ανάπτυξη, εντοπίζουμε τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που διευρύνουν την αγορά δημιουργώντας νέες κατηγορίες και αναδεικνύοντας την προϊοντική μας υπεροχή. Παράλληλα και με σύμμαχο τους εργαζομένους μας, αναπτυσσόμαστε παρουσιάζοντας συνεχώς καινοτόμα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών. Επιπλέον, έχοντας ως βάση τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας και την αύξηση των μεριδίων αγοράς, συνεχίζουμε με επιτυχία τον εξορθολογισμό των δαπανών, με απτά αποτελέσματα στην κερδοφορία της εταιρίας”, δήλωσε με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων ο κ. Νίκος Τσακαλάκης.

Σημειώνεται τέλος ότι η Beiersdorf Hellas που απασχολεί 91 άτομα προσωπικό αντλεί τα έσοδά της κατά 90% από την ελληνική αγορά και κατά 10% από εξαγωγές σε Κύπρο (3,5%) και Ισραήλ (6,5%).

SHARE:

24Media Network