Coca Cola: Καλοκαιρία, μουντιάλ και νέα προϊόντα ανέβασαν τις πωλήσεις

Coca Cola: Καλοκαιρία, μουντιάλ και νέα προϊόντα ανέβασαν τις πωλήσεις
ALL RIGHTS RESERVED

Ανακοινώθηκαν σήμερα τα οικονομικά μεγέθη του πρώτου εξαμήνου 2018 του ομίλου της Coca Cola HBC AG. Ποια είναι τα προϊόντα που βοήθησαν στην αύξηση των πωλησεων στην Ελλάδα

H Coca-Cola HBC AG, η οποία δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα και είναι ένας από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές των σημάτων της The Coca-Cola Company, ανακοίνωσε το πρωί της Πέμπτης τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου για το εξάμηνο που έληξε στις 29 Ιουνίου 2018.

Σύμφωνα με αυτά υπήρξε ισχυρή αύξηση των εσόδων, κατά 6,4% το πρώτο εξάμηνο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση. Επιτάχυνση του ρυθμού αύξησης των εσόδων στο δεύτερο τρίμηνο, κυρίως λόγω των νέων προϊόντων, της καλοκαιρίας και του FIFA World Cup.

Παράλληλα τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 1,8%, γεγονός που αποδίδεται στις αυξήσεις τιμών των προϊόντων και στις συνεχιζόμενες βελτιώσεις του μείγματος κατηγορίας προϊόντων και συσκευασίας και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς του ομίλου.

Ο ρυθμός αύξησης του όγκου πωλήσεων επιταχύνθηκε στο δεύτερο τρίμηνο, οδηγώντας σε αύξηση κατά 4,6% το πρώτο εξάμηνο του έτους. Ο όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών σημείωσε επίσης υψηλή αύξηση κατά 4,6%. Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι η Ελλάδα παρουσίασε από τις υψηλότερες επιδόσεις στις ανεπτυγμένες αγορές.

Τα συγκρίσιμα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,603 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 4,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι και τα βασικά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,590 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 12,2%.

Ανοδική πορεία στην Ελλάδα

Ο όγκος πωλήσεων στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό στο πρώτο εξάμηνο, με σύμμαχο τις υψηλές θερμοκρασίες και το σταδιακά βελτιούμενο οικονομικό περιβάλλον. Η κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών συνέβαλε περισσότερο στην αύξηση του όγκου πωλήσεων, ακολουθούμενη από την κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών. Οι πωλήσεις Coca-Cola Zero και Schweppes κατέγραψαν καλές επιδόσεις και ο όγκος πωλήσεων της Sprite ανέκαμψε μετά την κυκλοφορία της Sprite Zero Lemon Mint τον Απρίλιο. Τα ποτά ενέργειας συνεχίζουν τη θετική πορεία με τη βοήθεια της κυκλοφορίας νέων γεύσεων και της προσθήκης ψυγείων Monster στην αγορά.

Coca Cola: Καλοκαιρία, μουντιάλ και νέα προϊόντα ανέβασαν τις πωλήσεις
WWW.SCHNUR.TV

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: «Η εξέλιξη των προϊόντων μας αποφέρει αποτελέσματα και κερδίζει έδαφος με τους πελάτες μας σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε. Πετύχαμε ισχυρά αποτελέσματα, καθώς οι κυκλοφορίες νέων προϊόντων και οι εξειδικευμένες εμπορικές μας δράσεις, επέτρεψαν να αξιοποιήσουμε τις ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς και τη συγκυρία του FIFA World Cup. Η αύξηση των εσόδων ήταν εξαιρετική και αποτέλεσμα βελτιώσεων τόσο του όγκου πωλήσεων όσο και του μείγματος/τιμών και στους τρεις γεωγραφικούς τομείς δραστηριότητας. Τα περιθώρια κέρδους συνεχίζουν να βελτιώνονται, καθώς διατηρούμε την εστίασή μας στην αύξηση των εσόδων και τον έλεγχο του κόστους.

Συνεχίζουμε τη θετική πορεία προς τους στόχους του 2020, προσδοκώντας μια ακόμη χρονιά αύξησης των εσόδων και βελτίωσης του περιθωρίου κέρδους».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Coca-Cola

ADVERTISING

SHARE: