Διαφορετικότητα, Ισότητα και Συμπερίληψη: Η συμπεριληπτική κουλτούρα στο επίκεντρο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Διαβάζεται σε 4'
Διαφορετικότητα, Ισότητα και Συμπερίληψη: Η συμπεριληπτική κουλτούρα στο επίκεντρο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Φέτος, για ακόμη μία χρονιά, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε στη δημοσίευση του ESG Απολογισμού της για το 2023.

Ο εν λόγω απολογισμός περιλαμβάνει το σύνολο των δράσεων και των πρακτικών που εφάρμοσε η εταιρεία τη χρονιά που μας πέρασε, στοχεύοντας στο «ΜΗΔΕΝ» και ακόμη πιο μακριά.

Σε αυτό το πλαίσιο, η στρατηγική της εταιρείας καλύπτει τόσο δράσεις υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος και των φυσικών πόρων, όσο και της προώθησης της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης, αλλά και της φροντίδας των ανθρώπων, τόσο στο εσωτερικό της, όσο και στην κοινωνία ευρύτερα.

Οι έννοιες της Διαφορετικότητας, της Ισότητας και της Συμπερίληψης αποτελούν για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία ουσιαστικό παράγοντα της λειτουργίας της, καθώς καθημερινά οι περισσότεροι από 450 εργαζόμενοί της «ζυθοποιούν» σε όλες τις εγκαταστάσεις της, διατηρώντας παράλληλα ο καθένας τη διαφορετικότητα αλλά και την μοναδικότητά του. Για αυτό και στόχος της εταιρείας είναι, να δημιουργεί και να διατηρεί ένα εργασιακό περιβάλλον που προωθεί τη διαφορετικότητα και στηρίζει τη συμπερίληψη, ώστε ο κάθε εργαζόμενος να είναι και να αισθάνεται ελεύθερος να εκφράσει τον πραγματικό του εαυτό.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει δημιουργήσει, υλοποιεί και διαρκώς εξελίσσει ένα συνεκτικό πλάνο δράσης με κεντρικό μήνυμα «#NoLabel. Καμία «ετικέτα» δεν μπορεί να μας προσδιορίσει και να μας αποκλείσει!», που με συγκεκριμένους στόχους και χρονοδιάγραμμα εστιάζει: στην Ισότιμη εκπροσώπηση ως προς το Φύλο, στην Υποστήριξη ομάδων Ατόμων με Αναπηρία και σε Καμπάνιες ενημέρωσης και δράσεις επικοινωνίας για την προώθηση ενός συλλογικού μηνύματος συμπερίληψης.

Αναλυτικότερα, σχετικά με την ισότιμη εκπροσώπηση ως προς το Φύλο, τη χρονιά που μας πέρασε οι προσλήψεις γυναικών έφτασαν το 40% των εργαζομένων, κάτι το οποίο αποτέλεσε αύξηση 3% σε σχέση με το 2022, ενώ παράλληλα η γυναικεία εκπροσώπηση στην Ομάδα Διοίκησης της εταιρείας ξεπερνά το 50%. Ακόμη, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ακολουθεί ένα συγκεκριμένο πλάνο δράσης για την ανάλυση των αμοιβών ανά Φύλο για όλες τις εργασιακές θέσεις, προκειμένου να εξομαλυνθούν οι όποιες αποκλίσεις τυχόν υφίστανται.

Παράλληλα, η εταιρεία στο πλαίσιο της προώθησης μίας κουλτούρας μηδενικής ανοχής σε οποιασδήποτε μορφής διακρίσεων, προχώρησε τη χρονιά που μας πέρασε στο λανσάρισμα της καμπάνιας του brand Mythos «Παντού υπάρχει ένα “είμαι δίπλα σου”!», σε συνεργασία με τον ΣΚΕΠ (Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους), και την Black Light.

Τόσο η ομάδα του brand όσο και η εταιρεία, αλλά και το σύνολο των συνεργατών στο κομμάτι της επικοινωνίας, εκπαιδεύτηκαν πάνω σε θέματα προσβασιμότητας, με αποτέλεσμα όχι μόνο η καμπάνια να γνωρίσει μεγάλη απήχηση, αλλά και να αποτελέσει μία σημαντική «πρωτιά» για την αγορά της μπύρας, ως το πρώτο πλήρως προσβάσιμο τηλεοπτικό σποτ στη χώρα μας!

Επιπλέον, προκειμένου να ενισχυθεί περαιτέρω το μήνυμα της καμπάνιας για την προώθηση της συμπερίληψης στην κοινωνία, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε στην πραγματοποίηση σχετικών βιωματικών σεμιναρίων και για τους εργαζομένους της. Μέσα από διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια, ομιλίες ειδικών όπως και βιωματικές εμπειρίες, στόχος ήταν να ευαισθητοποιηθούν περαιτέρω και οι άνθρωποί της ως προς το κομμάτι της συμπερίληψης σε ό,τι αφορά τα Άτομα με Αναπηρία.

Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία συνέχισε τη συνεργασία της με τον ΜΚΟ «Λάρα», την 1η Σχολή σκύλων-οδηγών που ιδρύθηκε στη χώρα μας, διοργανώνοντας παράλληλα βιωματικά σεμινάρια για τους εργαζομένους της, σχετικά με τις ανάγκες των συμπολιτών μας με προβλήματα όρασης.

Ως επιστέγασμα όλων των ενεργειών, που στόχο έχουν την ενίσχυση του μηνύματος της Διαφορετικότητας, Ισότητας και Συμπερίληψης, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημιούργησε και καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας, με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους ανθρώπους της. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία στόχο είχε, τόσο να εκπαιδεύσει γύρω από θέματα DE&I όσο και να υπογραμμίσει τη δέσμευση της εταιρείας για τη δημιουργία και διατήρηση ενός περιβάλλοντος εργασίας, με μηδενική ανοχή σε κάθε μορφή διάκρισης.

Μάθετε περισσότερα για τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, εδώ: https://www.olympicbrewery.gr/media/vuml31v2/esg2023_gr-full-hd.pdf

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα