Επισκεφθείτε τα νέα καταστήματα της ΑΒ και ζήστε μια ξεχωριστή εμπειρία με γεύση από το μέλλον

Επισκεφθείτε τα νέα καταστήματα της ΑΒ και ζήστε μια ξεχωριστή εμπειρία με γεύση από το μέλλον

Τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ δεν είναι όπως παλιά.

Πλέον, ο καταναλωτής έχει ανάγκη για ποικιλία, χαμηλές τιμές και ποιότητα. Κι όλα αυτά, χωρίς να χρειαστεί να περιμένει για πάρκινγκ ή να κάτσει μισή ώρα στην ουρά για το ταμείο.

Μην ξεχνάμε ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος για όλους και οι συνεχείς υποχρεώσεις της καθημερινότητας δεν επιτρέπουν πολύ χρόνο για ψώνια. Έτσι, οι περισσότεροι από εμάς επιλέγουμε το Σαββατοκύριακο να κάνουμε όλες τις αγορές, γεμίζοντας το νοικοκυριό μας για όλη την εβδομάδα.

Μόλις το περασμένο Σάββατο, για παράδειγμα, επέλεξα να επισκεφτώ το ΑΒ Βασιλόπουλος στην Πειραιώς. Σ’ έναν τεράστιο χώρο, στον οποίο η πρόσβαση ήταν πανεύκολη, κατάφερα να παρκάρω άνετα και γρήγορα σε μία από τις πολυάριθμες θέσεις πάρκινγκ του καταστήματος. Μπήκα μαζί με τη φίλη μου, πήραμε από ένα καρότσι και ξεκινήσαμε τα ψώνια μας.

Το πρώτο πού είδαμε ήταν οι digital οθόνες, οι οποίες μας παρουσίαζαν ψηφιακά μια σειρά από προτάσεις και επιλογές για τα διαθέσιμα προϊόντα. «Λες και βρισκόμαστε σε κάποιο κατάστημα του εξωτερικού», θυμάμαι να λέμε μεταξύ μας.

Και κάπως έτσι, αποφασίσαμε ότι πρέπει να ξεκινήσουμε από το κρεοπωλείο για να διαλέξουμε τα κρεατικά μας. Η αλήθεια είναι πως είχε αρκετό κόσμο, αλλά δεν αγχωθήκαμε, κάτσαμε σ’ ένα από τα stand προτεραιότητας, πήραμε αριθμό προτεραιότητας και περιμέναμε μέχρι να εμφανιστεί στις ειδικές οθόνες.

Στη συνέχεια πήγαμε στα τυριά και στα αλλαντικά, επιλέγοντας διαλεκτά προϊόντα από Έλληνες και ξένους παραγωγούς.

Και φυσικά, καθώς ήδη βρισκόμαστε στις αρχές του καλοκαιριού, δεν μπορούσαν να απουσιάζουν από τα ψώνια μας τα φρέσκα ψάρια και θαλασσινά από το ιχθυοπωλείο της ΑΒ. Εκεί, μάλιστα, μάθαμε και ορισμένες χρήσιμες συμβουλές για το μαγείρεμα. Εξάλλου ένα φρέσκο ψάρι, θέλει και το κατάλληλο ψήσιμο.

Αφού φροντίσαμε για το τι θα φάμε, συμφωνήσαμε να βρούμε και το τι θα πιούμε. Διαλέξαμε ορισμένα κρασιά, αλλά δεν ήμασταν και 100% βέβαιοι για την επιλογή μας. Έτσι, πήγαμε στο info kiosk, σκανάραμε τις φιάλες και πήραμε ό,τι επιπλέον πληροφορίες θέλαμε.

Και αφού τελειώσαμε και μ’ αυτό, επισκεφτήκαμε το τμήμα Armonia, όπου ψωνίσαμε διάφορα προϊόντα χωρίς ζάχαρη, γλουτένη και λακτόζη, φροντίζοντας για τη διατροφή μας. Όπου και πάλι σκανάραμε τα προϊόντα για να δούμε ακριβώς τι περιέχουν. Τι σου είναι η τεχνολογία, ακόμη και στα σούπερ μάρκετ χρειάζεται…

Πληρώσαμε γρήγορα και άνετα, καθώς εγώ διάλεξα ένα από τα πολυάριθμα ανοιχτά ταμεία, ενώ η φίλη μου -ούσα tech friendly- επέλεξε τα self check out, όπου σκάναρε μόνη της τα προϊόντα. Έπειτα απ’ όλα αυτά, έπρεπε να πούμε και τα νέα μας. Έτσι, αποφασίσαμε να πιούμε έναν καφέ και να φάμε κάτι στα γρήγορα στα Grab & Go της ΑΒ. Αλλά η λιγούρα είναι λιγούρα και πήραμε κι από ένα παγωτό μηχανής. Πριν φύγουμε, φυσικά, περάσαμε από το AB Touchpoint, όπου εκτυπώσαμε τα ειδικά κουπόνια για να κερδίσουμε ακόμα πιο γρήγορα την επόμενη 6€ επιταγή έκπτωσης.

Μέσα σε λίγη ώρα, επομένως, με άνεση και χωρίς να ταλαιπωρηθούμε ούτε στο ελάχιστο, και εγώ και η φίλη μου καταφέραμε να βρούμε ό,τι ακριβώς θέλαμε, να γεμίσουμε το ψυγείο μας, να πάρουμε πολύτιμες συμβουλές για το μαγείρεμα, αλλά και να… συζητήσουμε αυτά που θέλαμε.

Όλα αυτά, βέβαια, δεν θα μπορούσαν να γίνουν πραγματικότητα αλλού, πέρα από τα υπερσύγχρονα καταστήματα της ΑΒ, η οποία μέσα από ένα δίκτυο 600 σημείων πώλησης σε όλη την Ελλάδα, συνεχίζει να προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες στον πελάτη.

Μόνο το 2022 η εταιρεία επένδυσε περισσότερα από 60 εκατ. ευρώ, ανοίγοντας νέα καταστήματα, ανακαινίζοντας τα ήδη υπάρχοντα, ψηφιοποιώντας τα συστήματά της και βελτιώνοντας τις υποδομές της. Έως και σήμερα, για παράδειγμα, 83 καταστήματα έχουν ταμεία self check out και ακόμη 25 διαθέτουν stand προτεραιότητας με ηλεκτρονικές οθόνες. Το εξιδεικευμένο προσωπικό της ΑΒ είναι πάντα στη διάθεση των πελατών, δίνοντάς τους μέχρι και ιδέες / προτάσεις για τρόπους μαγειρικής των πρώτων υλών, όπως συνέβη με εμένα και τη φίλη μου στο τμήμα του ιχθυοπωλείου.

Γιατί, χωρίς αμφιβολία, πρόκειται για μια εταιρεία που έχει πάντα στο επίκεντρο τους 2,2 εκατομμύρια πελάτες της, δηλαδή όλους εμάς, μετατρέποντας την αγοραστική εμπειρία σε ένα συναρπαστικό ταξίδι σε μοντέρνους και φιλικούς χώρους.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα