Επιτυχημένη η εκδήλωση business-mixer της Alitalia

Επιτυχημένη η εκδήλωση business-mixer της Alitalia

Οι προσκεκλημένοι θαύμασαν τις νέες στολές της εταιρίας και φωτογραφήθηκαν με θέμα την Business Class σε virtual simulation

Την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016, πραγματοποιήθηκε στην Πρεσβεία της Ιταλίας στην Αθήνα η εκδήλωση της Alitalia με θέμα «Business-Mixer», παρουσία  της Α.Ε. του Πρέσβυ της Ιταλίας  κ. Efisio Luigi Marras.

Μία υπέροχη βραδιά με Ιταλικό άρωμα και γεύση, με την συμβολή και συνεργασία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, και προσκεκλημένους εκπροσώπους Ταξιδιωτικών Πρακτορείων, εκπροσώπους του Τύπου,  και την παρουσία όλου του Team της Alitalia, εκπροσώπων της Ιταλικής Πρεσβείας και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

Οι προσκεκλημένοι απόλαυσαν γευστικά εδέσματα εμπνευσμένα από την Ιταλική κουζίνα και ιταλικά κοκτέιλ υπό τους ήχους ιταλικής μουσικής, θαύμασαν τις νέες στολές της Alitalia, και φωτογραφήθηκαν με θέμα την Business Class της Alitalia σε virtual simulation με το ειδικά προσαρμοσμένο photo-booth.

acephotography

 

Ο νέος Διευθυντής της Alitalia κ. Γεώργιος Αθανασίου στον λόγο του, μετά την προβολή της καμπάνιας “Made of Italy”, παρουσίασε τη νέα Alitalia, το νέο εξαιρετικό προϊόν και υπηρεσίες, και τους νέους προορισμούς του 2016: Σαντιάγκο Χιλής, Πόλη του Μεξικού, Πεκίνο, Αβάνα και Τενερίφη, προσκαλώντας όλους τους προσκεκλημένους να συνεχίζουν να στηρίζουν την Alitalia στην ανοδική της πορεία της προς την αριστεία.

O κ. Αθανασίου τόνισε μεταξύ άλλων ότι όλες οι σημαντικές αλλαγές, η αναβάθμιση του προϊόντος αλλά και η αξιοσημείωτη επίδοση στην χρονική ακρίβεια αναχώρησης των πτήσεων του Ιταλικού αερομεταφορέα είναι το αποτέλεσμα της φιλόδοξης και τεράστιας επένδυσης που ξεκίνησε το 2015 όταν η νέα Alitalia άρχισε να λειτουργεί.

 

Η Alitalia είναι μέλος της συμμαχίας SkyTeam και συνεργάζεται με τους άλλους Etihad Airways Partners – την airberlin, την Air Serbia, την Air Seychelles, την Etihad Airways, την Etihad Regional που λειτουργεί από την Darwin Airline, την Jet Airways και την NIKI – προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες περισσότερες επιλογές μέσω βελτιωμένων δικτύων και προγραμμάτων πτήσεων και ενισχυμένα οφέλη για τους τακτικούς πελάτες.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα