Γιατί το 2017 θα είναι η (ιστορική) χρονιά της ΑΛΦΑ

Γιατί το 2017 θα είναι η (ιστορική) χρονιά της ΑΛΦΑ

Ποια είναι η ιστορική ανατροπή που όλα δείχνουν ότι θα πετύχει μέσα στο 2017 η μπύρα ΑΛΦΑ. Τα σχέδια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για την νέα χρονιά

Έχουν περάσει ήδη 56 χρόνια από την ημέρα που η ΑΛΦΑ, η πρώτη μπύρα με ελληνικό όνομα, κυκλοφόρησε στην αγορά και 17 από το επαναλανσάρισμα της από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Για την τελευταία αποδείχθηκε το πουλέν, που σε μία περίοδο που η συνολική αγορά μπύρας κατέρρευσε, κατάφερε να ξεκινήσει από το μηδέν και τα τελευταία χρόνια να είναι ο δεύτερος παίκτης με πολύ μικρή απόσταση από τον πρώτο.

Το μερίδιο αγοράς της ΑΛΦΑ υπολογίζεται σήμερα σε 16% και αν συνεχίσει με τους ίδιους ανοδικούς ρυθμούς που έχει εμφανίσει τα τελευταία χρόνια, μέσα στο 2017 θα καταφέρει να περάσει την, ομογάλακτη στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Amstel. Η τελευταία κατέχει την πρώτη θέση για 40 περίπου χρόνια στοιχείο που κάθιστα την ανατροπή ιστορική.

Η αύξηση των μεριδίων της ΑΛΦΑ επιταχύνθηκε μετά το 2008 όταν και έκανε την εμφάνιση της στην  αγορά η ΦΙΞ (σ.σ. αποτέλεσε την απάντηση της Αθηναϊκής με ένα δικό της ελληνικό σήμα) και με κομβικούς σταθμούς σε επίπεδο προβολής την συνεργασία με τον σεφ Λευτέρη Λαζάρου το 2012 και το περσινό viral διαφημιστικό με μουσική επένδυση το “Θες” του Δημήτρη Μητροπάνου. Τα τελευταία χρόνια υπήρξε προϊόντική επέκταση με τις ΑΛΦΑ Weiss και Strong.

Η στροφή των καταναλωτών στα ελληνικά σήματα (σ.σ. είτε αυτά ανήκουν σε ελληνικές επιχειρήσεις είτε σε θυγατρικές πολυεθνικών) είχε σαν αποτέλεσμα τα μερίδια τους από 9% που ήταν στην αρχή της δεκαετίας να έχουν εκτοξευθεί στα επίπεδα του 50% σήμερα με έντονα ανοδικές τάσεις. Ήδη η επί δεκαετίες δεύτερη Heineken φέρεται να βρίσκεται σήμερα στην τέταρτη θέση πίσω από την ΦΙΞ.

Για την ενδυνάμωση του σήματος Heineken  η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δρομολογεί το επόμενο διάστημα το λανσάρισμα της Heineken Light η οποία ήδη δοκιμάζεται αυτό το διάστημα πειραματικά στην αγορά της Θεσσαλονίκης. Η Heineken Light κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2005 στις Ηνωμένες Πολιτείες και διαθέτει περά από λιγότερες θερμίδες (σ.σ. 99 ανά μπουκάλι) και μικρότερο βαθμό αλκοόλ. Η ελληνική αγορά θα αποτελεί μία από τις πρώτες αγορές που η Heineken Premium Light, όπως είναι η πλήρης ονομασία της, θα κυκλοφορήσει εκτός Ηνωμένων Πολιτειών.

Στους στόχους της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας είναι και η είσοδος της στην παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα- όταν ξεπεραστούν τα νομοθετικά κολλήματα– καθώς η ανάπτυξη άλλων προϊόντων και συνεργασιών που έχουν δρομολογηθεί και αναμένονται να ανακοινωθούν την άνοιξη που αποτελεί ουσιαστικά την έναρξη της περιόδου για την αγορά της μπύρας.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα