Ήρθε η στιγμή να σκεφτείς τι έχει αξία για σένα

Ήρθε η στιγμή να σκεφτείς τι έχει αξία για σένα

Γονείς, φίλοι, αγαπημένα πρόσωπα, παίζουν συχνά τον ρόλο του εγγυητή. Είναι πάντα εκεί, είναι δίπλα σου σε ό,τι χρειαστείς. Ένα αντίστοιχο αίσθημα ασφάλειας θες να σου προσφέρει και η ασφαλιστική σου.

Οι στιγμές γνήσιας ευτυχίας και χαράς που βιώνουμε στη διάρκεια της ζωής μας, έχουν πάντα στο παρασκήνιο τους μια ήρεμη δύναμη ασφάλειας, έναν αθόρυβο εγγυητή πως όλα θα πάνε κατ`ευχήν, πως τα όνειρα μας μπορούν να φτάσουν ως την πραγματοποίηση τους, με ασφάλεια. Γονείς, φίλοι, αγαπημένα πρόσωπα, παίζουν συχνά αυτό το ρόλο του εγγυητή. Είναι πάντα εκεί, είναι δίπλα σου σε ό,τι χρειαστείς.

Ένα αντίστοιχο αίσθημα ασφάλειας θες να σου προσφέρει και η ασφαλιστική σου. Ο ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB, μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited, είναι μια ήρεμη δύναμη που σχεδιάζει, διαθέτει και προωθεί ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου. Με πολυετή εμπειρία και με σταθερές της θεμελιώδης αρχές του, ο Όμιλος Eurolife ERB, παραμένει στο επίκεντρο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

Κοντά στον ασφαλισμένο, με συνέπεια και άμεση ανταπόκριση

Το στοίχημα της επιτυχίας ενός ασφαλιστικού ομίλου που εργάζεται καθημερινά στο υψηλότερο επίπεδο της αγοράς, κερδίζεται κάθε φορά που αποδεικνύει πως είναι σε θέση να εκπληρώνει άμεσα τις υποχρεώσεις των ασφαλισμένων του. Η εικόνα του κύκλου εργασιών της Eurolife ERB από την περασμένη χρονιά, αποδεικνύει γιατί βρίσκεται στην κορυφή της ασφαλιστικής αγοράς.

Συγκεκριμένα, ο όμιλος Eurolife ERB ήταν:

Πρώτος σε κερδοφορία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με 21,3 εκατ. λειτουργικά κέρδη προ φόρων και €198,3 εκατ. συνολικά κέρδη προ φόρων.

Δεύτερος σε παραγωγή με €436 εκατ. εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, €2,8 δις. σύνολο ενεργητικού και €194 εκατ. συνολικό ποσό αποζημιώσεων.

Επίσης επένδυσε €2,5 εκατ. σε έργα υποδομών και απασχολεί πάνω από 350 άτομα προσωπικό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, διατηρώντας ένα δίκτυο περισσότερων από 1200 συμβεβλημένων ασφαλιστικών συνεργατών σε ολόκληρη την Ελλάδα και παραμένοντας σε απευθείας σύνδεση με την παγκόσμια καινοτομία του κλάδου μέσω της Fairfax και με την τραπεζική φερεγγυότητα μέσω της Eurobank, τερμάτισε με άνεση τον αγώνα για οικονομική ευρωστία.

Με τα μάτια ανοιχτά στο μέλλον των παιδιών μας

Ένας ασφαλιστικός όμιλος που δεν έχει τα μάτια στραμμένα στο αύριο της τεχνολογίας και της καινοτομίας, δεν μπορεί να κοιτάξει μπροστά, να γίνει εγγύηση αλήθειας και ευζωίας για τις επόμενες γενιές. Ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός είναι μονόδρομος για μια εταιρεία της οποίας η επιτυχία περνάει μέσα από την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, που μεταφράζεται σε μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Οι πιο πρόσφατες, στοχευμένες κινήσεις της Eurolife ERB για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό της ήταν οι εξής:

- Το portal Eurolife Partners, μέσω του οποίου όλοι οι συνεργάτες της εταιρείας μπορούν, εύκολα και γρήγορα, να ετοιμάσουν προσφορές, να εκδώσουν και να παρακολουθούν συμβόλαια, να προχωρούν σε τιμολογήσεις, για όλες τις ροές του Ομίλου Eurolife ERB.

- Η πλατφόρμα Eurolife Connect, μέσω της οποίας κάθε πελάτης μπορεί να έχει πλήρη εικόνα του ασφαλιστικού προφίλ του στον Όμιλο, αποκτώντας άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες όπως συμβόλαια, αιτήματα αποζημιώσεων και πληρωμή ασφαλίστρων.

- Η πλατφόρμα Salesforce CRM, η οποία είναι ένα πρωτοποριακό και σύγχρονο εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Salesforce, την κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης συστημάτων CRM παγκοσμίως. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στα στελέχη του ομίλου να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο τα αιτήματα των πελατών τους, δίνοντάς τους πλήρη εικόνα για τα προγράμματα, τα αιτήματα και τις συναλλαγές κάθε πελάτη, προσφέροντας μια αποτελεσματική, σύγχρονη και προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης.

- Η επένδυση σε ένα κορυφαίο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης, σε συνεργασία με τη DataRobot, μια πρωτοποριακή εταιρεία που ασχολείται με το ΑΙ και τις εφαρμογές του. Το συγκεκριμένο εργαλείο χρησιμοποιεί μοντέλα αυτοματοποιημένης γνώσης (machine learning), δίνοντας πρόσβαση σε μεγάλο αριθμό αλγορίθμων. Με ανάλυση δεδομένων, επιτρέπει αυτοματοποιημένη μάθηση για τάσεις, ζημιές, ακυρώσεις συμβολαίων κ.λπ.

Μεγαλώνοντας διαρκώς, σε απευθείας σύνδεση με τις ανάγκες της κοινωνίας

Για τον όμιλο Eurolife ERB η εξέλιξη και η διαρκής ανάπτυξη είναι πάντα το ζητούμενο. Άμεση προτεραιότητα του ομίλου αποτελεί η υποστήριξη και περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών, η επένδυση σε νέα έργα και υποδομές τεχνολογίας και φυσικά η διαρκής ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού, μέσω της αναζήτησης ικανών ανερχόμενων επαγγελματιών, κάθε ειδικότητας, από τη σύγχρονη αγορά εργασίας. Ο δρόμος προς την κορυφή του ασφαλιστικού κλάδου για τον όμιλο Eurolife ERB, περνάει από την εξέλιξη του σε employer of choice. Αυτό σημαίνει πως μια ευρεία γκάμα στελεχών, από αναλογιστές και συμβούλους πωλήσεων, μέχρι marketing, data scientists και developers, ενισχύουν διαρκώς τον οργανισμό, με προοπτικές εξέλιξης και διαρκούς επαφής με τις σύγχρονες εξελίξεις στον ασφαλιστικό κλάδο.

Η γνώση και η εργασιακή ανέλιξη συμβαδίζουν στον όμιλο Eurolife ERB, ο οποίος επενδύει και σε ευέλικτες εκπαιδευτικές δραστηριότητες για το δίκτυο συνεργατών του, όπως επαγγελματική πιστοποίηση, επανεκπαίδευση & επαναπιστοποίηση διαμεσολαβητών, εργαστήρια ανάπτυξης δεξιοτήτων, καθώς και το ΠΜΣ Advanced Program in Management for Insurance Executives, το οποίο πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Ένα ‘ευχαριστώ’ προς την κοινωνία, με πράξεις

Προηγουμένως αναφέραμε πως ο όμιλος Eurolife ERB βαδίζει στο μέλλον έχοντας διαμορφώσει μια σχέση εμπιστοσύνης με την βάση των πελατών του, μια βάση που ορίζει την ίδια την ελληνική κοινωνία του 2019. Αυτή η εμπιστοσύνη της σύγχρονης κοινωνίας προς τις υπηρεσίες του Ομίλου, επιστρέφεται με ένα γνήσιο ‘ευχαριστώ’, με πράξεις και στοχευμένες δράσεις ενός ολοκληρωμένου προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Αυτό σημαίνει πως κάθε χρόνο, ένα μέρος της κερδοφορίας του Ομίλου, επιστρέφει στην κοινωνία, για να γίνει κέρδος ζωής και ευημερίας. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα σχεδιάζει και υλοποιεί στοχευμένες δράσεις σε 3 βασικούς πυλώνες (ποιότητα ζωής, παιδεία / πολιτισμός, επιχειρηματικότητα).

Οι αξίες που επιλέγουμε για να διαμορφώσουν τις ζωές μας

Ο όμιλος Eurolife ERB θέτει ένα καίριο ερώτημα προς όλους εμάς: “Τι έχει αξία για σένα;” Πρόκειται για το σημείο αναφοράς μιας νέας καμπάνιας, μέσω της οποίας ο όμιλος Eurolife ERB μας παρακινεί να κοιτάξουμε τη ζωή μας από μια μικρή απόσταση και να διαχωρίσουμε όλα εκείνα που μας κάνουν χαρούμενους, όλα εκείνα που είναι συνώνυμα της χαράς και αγγίζουν την ευτυχία, από εκείνα που αφήνουν πίσω. Η προσδοκία για ένα καλύτερο μέλλον, η αισιοδοξία και η χαρά για τις νέες ευκαιρίες που περιμένουν στη γωνία, όλα εκείνα τα μικροπράγματα ανεκτίμητης αξίας που μας χαρίζουν χαμόγελα είναι αυτά που έχουν διαμορφώνουν τις ζωές μας. Είναι οι αξίες που ασφαλίζει ο όμιλος Eurolife ERB.

SHARE: