ΚΡΙ-ΚΡΙ: Αύξηση πωλήσεων 18,4% το Α’ εξάμηνο 2017

ΚΡΙ-ΚΡΙ: Αύξηση πωλήσεων 18,4% το Α’ εξάμηνο 2017

Η ΚΡΙ-ΚΡΙ κατάφερε να εδραιωθεί στην δεύτερη θέση της αγοράς γιαουρτιού και παγωτού στην Ελλάδα. Σημαντική αύξηση των εξαγωγών

H γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι δημοσίευσε τις οικονομικές καταστάσεις Α’ εξαμήνου 2017. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €41,19 εκ. έναντι €34,78 εκ. του Α’ εξαμήνου 2016 (αύξηση +18,4%). Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώθηκαν ως εξής:

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε €16,26 εκ. έναντι 14,21 εκ. του A’ εξαμήνου 2016.

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €8,22 εκ. έναντι €6,17 εκ. του A’ εξαμήνου 2016.

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €6,81 εκ., έναντι €4,51 εκ. του A’ εξαμήνου 2016.

Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €4,90 εκ., έναντι €3,60 εκ. του A’ εξαμήνου 2016.

Τα αποτελέσματα της προηγούμενης περιόδου έχουν επιβαρυνθεί με έκτακτο ποσό €1,53 εκ. περίπου ως προβλέψεις επισφάλειας πελατών, βάσει των όρων της συμφωνίας εξυγίανσης των εταιρειών του ομίλου ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ. Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο Α’ εξάμηνο 2017 ανήλθαν σε €11,79 εκ., αυξημένες κατά +8,8%.

Παρά το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, τα παγωτά ΚΡΙ-ΚΡΙ κατέκτησαν τη δεύτερη θέση στο σύνολο της αγοράς, φθάνοντας σε μερίδιο 15,2% σε όγκο, κερδίζοντας +2,8 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2016 (Nielsen, Ιούλιος 2017). Στην επιτυχία αυτή, καθοριστικό ρόλο έπαιξε η επέκταση του δικτύου πωλήσεων, τα νέα προϊόντα που λανσαρίστηκαν φέτος καθώς επίσης και η επένδυση σε νέες επικοινωνιακές καμπάνιες προς τους καταναλωτές.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της παγωτοσοκολάτας DERBY, η οποία κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα σε όλα τα brands αυτής της κατηγορίας, σηματοδοτώντας ακόμα μία επιτυχία για τη μακρόχρονη συνεργασία της ΚΡΙ-ΚΡΙ με τη Σοκολατοβιομηχανία ΙΟΝ.

Επίσης, στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν αύξηση +6,3%. Τα γιαούρτια ΚΡΙ-ΚΡΙ έχουν καθιερωθεί στη 2 θέση της αγοράς (IRI σε όγκο, Ιούλιος 2017), ενώ στην κατηγορία των παιδικών γιαουρτιών η ΚΡΙ-ΚΡΙ καταλαμβάνει την 1 θέση, με μερίδιο 33,5%.

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +72%). Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται από την επέκταση των υφιστάμενων συνεργασιών, με την αξιοποίηση της δυναμικής που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Έτσι, η συμμετοχή των εξαγωγών αναμένεται να ξεπεράσει το 30% των ετήσιων πωλήσεων του 2017.

Όσον αφορά στις επενδύσεις, για την ενίσχυση της παραγωγικής υποδομής η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι υλοποιεί επενδυτικά σχέδια, συνολικού προϋπολογισμού 18 εκ €, με ορίζοντα υλοποίησης έως τα τέλη του 2018. Έτσι, οι συνολικές επενδύσεις σε εξοπλισμό και υποδομές αναμένεται να ξεπεράσουν τα €40 εκ., κατά την πενταετία 2014-2018, δημιουργώντας το πλέον σύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής ελληνικού γιαουρτιού στην Ευρώπη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Ανατροπές μεριδίων στην αγορά γιαουρτιού. Ποιος είναι πλέον ο Νο2

Επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέας μονάδας γιαουρτιού στις Σέρρες, από την εταιρεία Κρι Κρι

SHARE: