Κρητικός: Πώς έφθασε από τα 100 στα 250 σούπερ μάρκετ σε ένα χρόνο

Κρητικός: Πώς έφθασε από τα 100 στα 250 σούπερ μάρκετ σε ένα χρόνο

Η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός με απανωτές εξαγορές κατάφερε να υπερδιπλασιάσει το μέγεθος της. Σε ποιες νέες περιοχές θα επεκταθεί

Η Κρητικός έχει καταφέρει να αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια σε μία από τις δέκα πιο ισχυρές αλυσίδες της χώρας. Από το παντοπωλείο που άνοιξε ο πατριάρχης της αλυσίδας, Ανδρέας Κρητικός το 1948 και το πρώτο κατάστημα που άνοιξαν οι διάδοχοι του Άγγελος, Νεκτάριος και Δημήτριος Κρητικός – σ.σ. από όπου και το ακρωνύμιο ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός  – το 1983 στην Αίγινα έχουν περάσει πολλά χρόνια.

Αθόρυβα και αναπτυσσόμενη αρχικά στην περιοχή του Αργοσαρωνικού, Αίγινα, Σπέτσες, Πόρο, Κρανίδι, Πόρτο Χέλι, Ερμιόνη και αργότερα στην ευρύτερη περιοχή σε Αττική, Έύβοια και Κορινθία η Κρητικός κατάφερε να χτίσει μια αξιοπρόσεκτη περιφερειακή αλυσίδα σε περιοχές που οι μεγάλοι παίκτες δεν έδιναν ακόμη σημασία.

Με αυτά και με τα άλλα πέρυσι τον Ιούλιο η Κρητικός γιόρτασε τα πρώτα 100 καταστήματα της. Σε μία περίοδο που όλοι ψάχνονταν με τις μεγάλες εξαγορές της Μαρινόπουλος από την Σκλαβενίτης και της Βερόπουλος από την MyMarket η διοίκηση βγήκε επιθετικά και με δύο απανωτές εξαγορές κατάφερε να υπερδιπλασιάσει το δίκτυο της και να ξεφύγει από τα στενά όρια της Κεντρικής Ελλάδας.

Την Παρασκευή τα super market Κρητικός ανακοίνωσαν ότι  ενισχύουν  την παρουσία τους στην Κρήτη, μέσω της ολοκλήρωσης απόκτησης πλειοψηφικού πακέτου μετοχών στην Εταιρεία «CRM – ΑΡΙΑΔΝΗ».

Το δίκτυο της αλυσίδας «CRM – ΑΡΙΑΔΝΗ» αριθμεί 92 συνδεδεμένα μέλη, μέσω συμβάσεων δικαιόχρησης (franchise), τα οποία φέρουν τα διακριτικά της σήματα.

Η παραπάνω εξαγορά έρχεται να προστεθεί στην πρόσφατη απόκτηση συμμετοχής στην Βορειοελλαδίτικη αλυσίδα «ΥΠΕΡ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗ» η οποία δραστηριοποιείται στους Νομούς Καστοριάς, Κοζάνης, Φλώρινας και Γρεβενών, μέσω 40 σημείων λιανικής πώλησης.

Ο Όμιλος «ΚΡΗΤΙΚΟΣ» μετά και την ολοκλήρωση της τελευταίας εξαγοράς στην Κρήτη, θα έχει παρουσία σε 18 Νομούς της Χώρας με δίκτυο 250 καταστημάτων. Σύμφωνα με πληροφορίες του κλαδικού newsletter για τον χώρο των τροφίμων και του λιανεμπορίου FnB Daily, επόμενος σταθμός είναι η Θεσσαλονίκη όπου θα λειτουργεί σύντομα 2 καταστήματα. Παράλληλα την επόμενη εβδομάδα εγκαινιάζει δύο καταστήματα σε Κεφαλλονιά και Πλαταμώνα.

Σε οικονομικό επίπεδο το 2016 οι πωλήσεις άγγιξαν τα 180 εκατ. ευρώ με τα EBITDA να διαμορφώνονται σε 5,7 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων σε 1,86 εκατ. ευρώ.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα