Μια μέρα σαν όλες τις άλλες στο δεύτερο ‘σπίτι’ μας. Στη δουλειά μας

Γιατί ο “κόπος μιας ζωής”, η επιχείρησή μας χρειάζεται τη φροντίδα που παρέχουμε και στον πιο προσωπικό μας χώρο, το σπίτι μας
- 07 Φεβρουαρίου 2017 15:02
Μια τυπική μέρα ξεκινά κάπου στην Ελλάδα. Ο Κώστας παίρνει στα γρήγορα τον καφέ του, ντύνεται και φεύγει βιαστικά για τη δουλειά. Άλλη μια Τρίτη που πρέπει να φροντίσει την κάθε λεπτομέρεια ώστε το κατάστημά του να λειτουργήσει σωστά. Μέσα σε αυτά τις λιγοστά, ελάχιστα λεπτά πριν γυρίσει το ταμπελάκι “ανοικτόν”, έχει να φροντίσει τον κλιματισμό του χώρου, ο καιρός δεν χωράει δυσλειτουργίες, να θέσει σε λειτουργία τις μεγάλες οθόνες που όταν χρειαστεί λειτουργούν και ως καθρέφτες και εδώ και κάποιο καιρό λειτουργούν σαν τον ακούραστο “πωλητή” των προϊόντων του από τη βιτρίνα και όχι μόνο.
Χρειάζεται να ανοίξει τον υπολογιστή της δουλειάς, να συμβουλευτεί τα e-mail των πελατών και των συνεργατών, να κάνει τις απαραίτητες παραγγελίες, να κοιτάξει τι λείπει από την αποθήκη… ίσως να κληθεί – τι ίσως σίγουρα – να αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με όλον αυτό τον τεχνολογικό εξοπλισμό που του λύνει τα χέρια μεν και προσφέρει άλλη εικόνα στην επιχείρησή του, μηχανήματα είναι δε και κάποτε χαλάνε. Και κάπως έτσι οι ώρες περνούν και η νύχτα διαδέχεται την ημέρα. Νυχτώνει άλλωστε νωρίς ακόμη.
Ίσως ο Κώστας δεν το έχει σκεφτεί, όμως περνά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας (και της νύχτας) του να ασχολείται, να ζει και να δουλεύει στο χώρο της επιχείρησής του. Όπως όλοι μας, λίγο ή πολύ, έχει φροντίσει το σπίτι του να είναι άνετο, ζεστό, εξοπλισμένο με τον απαραίτητο υπολογιστή για δουλειά ή και διασκέδαση.
Μια μεγάλη τηλεόραση που χρησιμεύει σε κάθε κρίσιμο αγώνα ποδοσφαίρου ή μπάσκετ της ομάδας. Αν όμως αυτό είναι μια πραγματικότητα για το σπίτι, άλλο τόσο ισχύει πως “σπίτι”του είναι και η δουλειά του. Γιατί της αφιερώνει τις πιο δημιουργικές του σκέψεις, γιατί ο Κώστας το “πονάει αυτό το μαγαζί”.
Κι αν η τεχνολογία ήρθε για να αλλάξει τον τρόπο που ζούμε στο σπίτι, προσφέροντας λύσεις θέρμανσης, Indoor ψυχαγωγίας κτλ, αυτό δεν μπορεί παρά να ισχύει και με το παραπάνω για μια επιχείρηση. Κάπως έτσι, ο Κώστας βρήκε αμέτρητες λύσεις για το σπίτι του σε ένα από τα δεκάδες καταστήματα Κωστόβολος. Το ίδιο έκανε και με την επιχείρησή του, βρίσκοντας λύσεις στον Κωτσόβολο B2B.
Απευθύνθηκε σε ένα από τα 94 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, που αφορούν σε επιχειρήσεις και εξέθεσε τους προβληματισμούς και τα σχέδιά του για το μέλλον της δουλειάς του στο Business Center (ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο, με αφετηρία τα Χανιά, το Ηράκλειο Κρήτης, την Κόρινθο, την Κέρκυρα και τη Λεωφόρο Συγγρού) όπου βρήκε επαγγελματικά είδη και λύσεις, αλλά και εξειδικευμένο προσωπικό να συζητήσει τις δικές του προτεραιότητες και ανάγκες.
Εξάλλου, τις ημέρες που η δουλειά “πέφτει βροχή” και δεν ευκαιρεί να επισκεφτεί κάποιον Κωτσόβολο, θα λύσει κάθε απορία του με ένα τηλέφωνο στο εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο.
Αυτή η οικογενειακή, πλην αυστηρά επαγγελματική σχέση άλλωστε, του βγήκε σε καλό. Θα ξεχάσει που τον περασμένο μήνα, όταν παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα στον υπολογιστή του γραφείου, δεν χρειάστηκε παρά ένα τηλεφώνημα για να βρεθεί η λύση; Η τεχνική υποστήριξη ήρθε ως απομηχανής θεός να επιδιορθώσει την όποια βλάβη, χωρίς να χρειάζεται για κάθε μικρό ή μεγαλύτερο εξοπλισμό να αναζητά ξεχωριστά τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο. Είναι να μην νιώθει λοιπόν πως στον Κωτσόβολο B2B “φροντίζουν την επιχείρησή του, όπως φροντίζουν το σπίτι του”;
Ο Κώστας, μετρά τις μέρες για την έκθεση HORECA, που θα λάβει χώρα το Σαββατοκύριακο 10-13 Φεβρουαρίου, και στην οποία ο Κωτσόβολος θα συμμετέχει, ώστε να πάρει ιδέες για το επόμενο τεχνολογικό βήμα στην επιχείρησή του.
Οι προτάσεις για τις επιχειρήσεις πολλές… Από εξοπλισμό για δωμάτια ξενοδοχείου, όπως Hotel τηλεοράσεις, επαγγελματικές συσκευές παρασκευής γευμάτων & ροφημάτων, λύσεις ψύξης-θέρμανσης, προγράμματα εξοικονόμησης ρεύματος και επαγγελματικά προϊόντα τεχνολογίας και επαναστατικά προϊόντα, όπως είναι οι οθόνες Samsung Mirror (αυτές για τις οποίες καμαρώνει ο Κώστας εδώ και κάποιο καιρό. Το πρωτοποριακό τους πάνελ – καθρέφτης προσφέρει ταυτόχρονη λειτουργία ως καθρέφτη και οθόνη προβολής μηνυμάτων).
Ο Κώστας θα είναι εκεί. Αλλά δεν θα ‘ναι μόνος. Η Μαρία, ο Νάσος, η Κωνσταντίνα και αμέτρητοι άλλοι επιχειρηματίες σε μικρές, μεσαίες ή και μεγαλύτερες επιχειρήσεις μπορούν να βρουν τη θαλπωρή της φροντίδας για το σπίτι και στον επαγγελματικό τους χώρο. Η HORECA είναι μόνο η αφορμή για να πάρουν μια γεύση από όσα μπορούν να προσφέρουν στο δεύτερο σπίτι τους… την επιχείρησή τους. Οι λύσεις υπάρχουν και μπορούν να προσαρμοστούν στις δικές τους ανάγκες. Οι προτάσεις βρίσκονται στο “τραπέζι” για να τις σηκώσουν. Μια αντιπροσωπευτική ιδέα για αυτές μπορούν να βρουν ΤΩΡΑ στο b2b.kotsovolos.gr, στο 210 28 99 999 ή σε ένα από τα 94 καταστήματα.