Πρεμιέρα τον Ιανουάριο για την Holland & Barret στην Ελλάδα

Πρεμιέρα τον Ιανουάριο για την Holland & Barret στην Ελλάδα
Holland & Barrett iStock

Τρία καταστήματα σε Κηφισιά, Γλυφάδα, The Mall Athens προγραμματίζει να ανοίξει ο όμιλος Φουρλή, επίσημος franchisee της φίρμα ειδών υγείας και ευεξίας τους πρώτους μήνες του 2023.

Ποδαρικό στον κλάδο υγείας και ευεξίας αναμένεται να κάνει τον Ιανουάριο του 2023 ο όμιλος Φουρλή, ανοίγοντας τα πρώτα καταστήματα της φίρμας Holland & Barret, της βρετανικής αλυσίδας που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά βιταμινών, συμπληρωμάτων και προϊόντων περιποίησης.

Ο ελληνικός όμιλος έχει αναλάβει ως γνωστόν την ανάπτυξη της φίρμας σε Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, αποκτώντας τρίτο λιανικό concept πέραν της ΙΚΕΑ, και των αλυσίδων αθλητικών Intersport και Athlete’s Foot.

Σύμφωνα με τον πρώτο σχεδιασμό στο α’ τρίμηνο της χρονιάς θα ανοίξει στην Αθήνα τρία πρώτα καταστήματα της νέα φίρμας σε Κηφισιά, Γλυφάδα και στο The Mall Athens, για τα οποία έχει ήδη μισθωτήρια συμβόλαια ενώ σύντομα θα λανσάρει και το ομώνυμο ηλεκτρονικό κατάστημα, διεκδικώντας μερίδιο από την ανθούσα αγορά των e-shops με προϊόντα υγείας. Στόχος για το σύνολο του 2023 είναι να έχουν δημιουργηθεί συνολικά 6 σημεία πώλησης στην Ελλάδα αλλά να γίνει και το λανσάρισμα της φίρμας στη Ρουμανία –με φυσικό κατάστημα και e-shop έως το τέλος της χρονιάς

Το ευρύτερο σχέδιο του ομίλου είναι σε φάση ωρίμανσης να έχει δημιουργήσει δίκτυο 120 καταστημάτων Holland & Barrett σε Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, ενώ εκτιμάται ότι το συγκεκριμένο concept μπορεί να προσθέσει τζίρο 50 εκατ.ευρώ έως το 2025.

Σημειώνεται, ότι η Holland & Barrett, που ιδρύθηκε το 1870, διαθέτει ένα δίκτυο πλέον των 1.600 καταστημάτων σε 18 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 800 και πλέον καταστημάτων στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, καθώς επίσης και ένα ταχέως αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα. Στην γκάμα προϊόντων της συγκαταλέγονται όλες οι κατηγορίες (πλην φαρμάκων και ΜΗΣΥΦΑ) που συναντώνται στο κανάλι του σύγχρονου φαρμακείου, όπως βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής, φυσικά καλλυντικά, ακόμη και οργανικά τρόφιμα και ποτά.

Σημειώνεται πάντως ότι τόσο διεθνώς όσο και στην εγχώρια αγορά τα προϊόντα υγείας και ευεξίας παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Με βάση τα πλέον πρόσφατα στοιχεία διαδικτυακών πωλήσεων (καθώς δεν υπάρχει οργανωμένη καταγραφή για τις πωλήσεις στα φυσικά δίκτυα), στο γ’ τρίμηνο του 2022 οι πωλήσεις των online φαρμακείων αυξήθηκαν κατά 18% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα