"Ζωντανό" shopping στην Ελλάδα με τεχνογνωσία Alibaba

"Ζωντανό" shopping στην Ελλάδα με τεχνογνωσία Alibaba
SHUTTERSTOCK

Έρχεται η πρώτη πλατφόρμα ζωντανού ηλεκτρονικού εμπορίου που θα φιλοξενεί καθημερινά online ζωντανές εκπομπές πώλησης προϊόντων. Ποια είναι η Alibaba, το κινεζικό αντίπαλο δέος της eBay.

Από τις 26 Δεκεμβρίου 2020 θα λειτουργήσει στην Ελλάδα το liveshopping.gr , η πρώτη πλατφόρμα ζωντανού ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία λανσάρει στη χώρα το livestreaming e-commerce, μια πρακτική η οποία αναπτύχθηκε ιδιαιτέρως στην Κίνα.

Η εν λόγω νέα διαδικτυακή πύλη δημιουργείται δε σε συνεργασία με την Alibaba, το κινεζικό αντίπαλο δέος της eBay, θυμίζοντας εν μέρει το teleshopping, αλλά με τη δυνατότητα αυτόματων online αγορών.

Η πλατφόρμα θα φιλοξενεί καθημερινά online ζωντανές εκπομπές πώλησης προϊόντων (διάρκεια 60-90 λεπτά κάθε εκπομπή) από διαφορετικούς εμπόρους από όλη την Ελλάδα. Κατά τη διάρκεια κάθε εκπομπής οι θεατές (καταναλωτές) θα μπορούν να δουν με λεπτομέρεια τα προϊόντα που παρουσιάζουν οι επιχειρήσεις και να παραγγείλουν άμεσα τα προϊόντα που επιθυμούν. Ταυτόχρονα θα μπορούν να υποβάλουν ερωτήματα online και να λαμβάνουν απαντήσεις, πάντα ζωντανά. Η συγκεκριμένη πρακτική μάλιστα δεν απαιτεί από τις επιχειρήσεις να έχουν δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα, δίνοντας έτσι διέξοδο σε πολλές μικρές επιχειρήσεις, που βρίσκονται εκτός ψηφιακού καναλιού πώλησης. Απαιτείται μόνον η χρήση υπολογιστεί ή κινητού τηλεφώνου προκειμένου η κάθε επιχείρηση και έμπορος να «εκπέμψει» και να παρουσιάσει τα προϊόντα του,

To ζωντανό ηλεκτρονικό εμπόριο (ΖΗΕ) ξεκίνησε από την Κίνα, με την αξία του να υπολογίζεται σε 110 δισ. δολ. ή 10% των συνολικών online πωλήσεων της Κίνας. Το νέο μοντέλο αγορών επεκτείνεται με ταχύτατους ρυθμούς στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Μόλις πρόσφατα η Carrefour στη Γαλλία πραγματοποίησε την 1η εκπομπή ΖΗΕ ενώ η Walmart ξεκινά συνεργασία με το ΤΙΚ ΤΟΚ με εκπομπές liveshopping στις ΗΠΑ.

Σημειώνεται ότι κατά το παρελθόν, η Alibaba είχε απευθύνει πρόσκληση σε ‘Ελληνες επιχειρηματίες και παραγωγούς να ενταχθούν στο ειδικό market place με την επωνυμία TMall Global, που αναπτύσσει η Alibaba, προκειμένου να εξάγουν προϊόντα στην Κίνα, χωρίς ωστόσο να έχει προκύψει συστηματική οργάνωση αυτής της πρωτοβουλίας.

Σημειώνεται ότι η Alibaba πραγματοποιεί ετήσιο τζίρο ύψους 72 δις. δολαρίων, απευθύνεται σε περισσότερους από 420 εκατ. πελάτες, διαχειρίζεται 35 εκατ. δέματα ημερησίως και 1 δισεκατομμύριο κωδικούς προιόντων. Εισήλθε στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 2014 με μια δημόσια εγγραφή από την οποία άντλησε 21,8 δις.δολάρια. Τέλος, σημειώνεται ότι η εταιρία αντλεί το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από διαφημίσεις που βάζουν επιχειρήσεις και έμποροι που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους στο δίκτυο της.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Αγορά, Επενδύσεις, Κίνα
SHARE:

24Media Network