ΑΓΟΡΑ

Κόσμος στην αγορά της Αθήνας

Φρέναρε η ανοδική πορεία του ΑΕΠ το τρίτο τρίμηνο - Η ενεργειακή κρίση "καταλύτης"

Tο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ), κατά το 3ο τρίμηνο 2022 παρουσίασε μείωση κατά 0,5%, σε σχέση με το 2ο τρίμηνο 2022, ενώ σε σύγκριση με το 3ο τρίμηνο 2021 παρουσίασε αύξηση κατά 2,8%.

Γυναίκα περνάει έξω από κλειστά μαγαζιά στην Ερμού

Καρανίκας ΕΣΕΕ: Θετική η εξαγγελία για παράταση του πλαφόν στα μισθώματα το 2023

Η αύξηση του λειτουργικού κόστους λόγω της ενεργειακής κρίσης και η μειωμένη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών εξαιτίας του πληθωρισμού όλα δείχνουν πως θα συνεχίσουν τους επόμενους μήνες αναφέρει η ΕΣΕΕ.

Ηλεκτρικό ρεύμα

Μπαίνουμε και πάλι σε ανατιμητικό κύκλο στη λιανική ρεύματος και αερίου

Οι αυξημένες τιμές έχουν μεγαλώσει και τους απλήρωτους λογαριασμούς, ενώ οι εταιρείες προμήθειας αναζητούν τρόπους για την αντιμετώπιση του λεγόμενου «ενεργειακού τουρισμού».

Ο Άδωνις Γεωργιάδης

Η βόλτα στην Ερμού ως κριτήριο πλούτου και τα "ψέματα" της Eurostat

H Eurostat λέει ότι τα εισοδήματα των Ελλήνων μειώνονται ή στην καλύτερη περίπτωση παραμένουν στάσιμα αλλά ο Υπουργός Ανάπτυξης πανηγυρίζει στο twitter την ευμάρεια της ελληνικής οικονομίας. Την ποια;;;

Πληθωρισμός

Σε αντίρροπες πορείες πληθωρισμός - εισόδημα - Πώς η ακρίβεια "κουρεύει" βαθιά την αγοραστική δύναμη

Η ακρίβεια έχει ασύμμετρες επιπτώσεις στο βιοτικό επίπεδο των νοικοκυριών, τα οποία με βάση τα στοιχεία της Eurostat μόλις σε ένα μικρό μονοψήφιο ποσοστό κατάφεραν να δουν αύξηση εισοδήματος το 2021.

Καλάθι του νοικοκυριού

"Εορταστικό καλάθι": Πότε θα είναι διαθέσιμο και για πόσο καιρό -Τι θα περιλαμβάνει

Ο Άδωνις Γωργιάδης ανέφερε πως μεγάλο μέρος των καταναλωτών ψωνίζουν από το "καλάθι του νοικοκυριού", ενώ προανήγγειλε το "εορταστικό καλάθι" που ξεκινά σύντομα.

Άδωνις Γεωργιάδης

Πώς εξήγησε ο Α. Γεωργιάδης το φαινόμενο των αντικλεπτικών: "Τα βάζουν για να σταματήσουν σπείρες που κλέβουν"

"Οι άνθρωποι που πραγματικά πεινάνε έχουν αξιοπρέπεια" τόνισε ο Υπουργός Ανάπτυξης και έδωσε τη δική του εξήγηση για το φαινόμενο των αντικλεπτικών.

Κλειστές επιχειρήσεις

ΙΟΒΕ: Μεγάλη επιδείνωση του οικονομικού κλίματος στην Ελλάδα τον Οκτώβριο

Tο ενεργειακό ζήτημα φαίνεται να προκαλεί επίσης απαισιοδοξία ενόψει της χειμερινής περιόδου, καθώς αθροίζεται στο συνεχιζόμενο, όπως αποδεικνύεται, πρόβλημα του υψηλού πληθωρισμού.

Καρότσι σούπερ-μάρκετ (φωτό αρχείου)

Καλάθι του νοικοκυριού: Δείτε το ειδικό σήμα - Πού και σε ποια προϊόντα θα μπαίνει

Η ενημέρωση των καταναλωτών για τα προϊόντα που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία "Καλάθι του Νοικοκυριού" μπορεί να γίνεται και μέσω ειδικού σήματος που τοποθετείται επί των προϊόντων ή στο φυσικό ή στον ηλεκτρονικό χώρο πώλησής τους ή σε κάθε μέσο με το οποίο τα προϊόντα διαφημίζονται στον καταναλωτή.

Βιτρίνα καταστήματος ενόψει Black Friday (φωτό αρχείου)

Black Friday: Κυνηγοί προσφορών οι Έλληνες καταναλωτές - Δηλώνουν έτοιμοι για αγορές

Ανάσα ρευστότητας στην αγορά για τις επιχειρήσεις που θα διαθέσουν το εμπόρευμά τους με μεγάλες εκπτώσεις εκτιμάται ότι θα δώσει η Black Friday με τους καταναλωτές να περιμένουν με ανυπομονησία το μεγάλο εκπτωτικό γεγονός.

Σούπερ Μάρκετ

"Πυρά" ΓΣΕΒΕΕ κατά Γεωργιάδη: Μάχη εντυπώσεων της κυβέρνησης το "καλάθι του νοικοκυριού"

Για μια "μάχη εντυπώσεων της κυβέρνησης να αποδείξει ότι δεν στέκεται αμήχανη και παρεμβαίνει στην αγορά", κάνει λόγο η ΓΣΕΒΕΕ, σχολιάζοντας το "καλάθι του νοικοκυριού" που ανήγγειλε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Κομισιόν

Προστασία των καταναλωτών: Η Επιτροπή ξεκινά διαβούλευση για τις online αγορές

Την καλύτερη προστασία των Ευρωπαίων καταναλωτών για αγορές στο διαδίκτυο στοχεύει η εκκίνηση από την Κομισιόν νέου διαλόγου για τον εκσυγχρονισμό των σχετικών κανόνων προστασίας.

Grid Telecom και Cinturion επισφράγησαν τη συνεργασία τους για το υποθαλάσσιο καλωδιακό σύστημα TEAS

Grid Telecom και Cinturion επισφράγησαν τη συνεργασία τους για το υποθαλάσσιο καλωδιακό σύστημα TEAS

Με τη συμφωνία αυτή η Grid Telecom και η Cinturion δημιουργούν τον πρώτο ουδέτερο κόμβο ανοικτής πρόσβασης στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Μεσογείου, με σημείο διασύνδεσης την Ελλάδα.

Πληρωμή με κάρτα

Τράπεζες: Αύξηση 32% των αγορών με κάρτες στο β’ τρίμηνο

Η χρήση καρτών σημείωσε αύξηση κατά 23,8% το β’ τρίμηνο του έτους σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, σε ότι αφορά τον αριθμό των συναλλαγών και κατά 32,1% σε ότι αφορά την αξία των συναλλαγών.

Αγορά

"Φρένο" στην κατανάλωση έως νεωτέρας

Επιδείνωση του καταναλωτικού αισθήματος και σαφή πίεση εισοδημάτων καταγράφει η δεύτερη ετήσια έκθεση της ΕΥ Ελλάδος. Στο κυνήγι τις φθηνότερης τιμής και των ευκαιριών, τύπου Black Friday, οι καταναλωτές. Ο ρόλος του internet και του private label.