Panteio Day Project από την 24MEDIA και το Πάντειο Πανεπιστήμιο

Panteio Day Project από την 24MEDIA και το Πάντειο Πανεπιστήμιο

Φοιτητές του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων (#ADandPRLAB) του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου αναλαμβάνουν να παράξουν branded περιεχόμενο για τα site της 24MEDIA.

Για τρίτη χρονιά, το Πάντειο Πανεπιστήμιο και η 24MEDIA συνεργάζονται αγαστά για το project Panteio Day. 70 φοιτητές του Παντείου Πανεπιστημίου και συγκεκριμένα του εργαστηρίου ΑD&PRLab (Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών), μετά την τρίωρη εισήγηση σχετικά με το native και το branded content, βρέθηκαν για μία ολόκληρη ημέρα στο Σπίτι της 24MEDIA. Εκεί, πήραν brief από 8 νεανικά brand και ανέλαβαν να δημιουργήσουν περιεχόμενο για αυτά.

Οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να περάσουν από όλα τα στάδια παραγωγής branded περιεχομένου. Από το brief του πελάτη, στο brainstorming της ομάδας, το pitch ιδεών στον πελάτη, την έγκριση αυτών και τέλος την παραγωγή του περιεχομένου. Πήραν έτσι μια καλή γεύση από το τμήμα Native and Branded Content της 24MEDIA για το πώς λειτουργεί η αγορά στον τομέα του εμπορικού περιεχομένου.

Η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια και Επικεφαλής του #ADandPRLAB, κα Μπέττυ Τσακαρέστου δήλωσε σχετικά: “Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για τη συνεργασία μας ανάμεσα στο #ADandPRLAB του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με την 24 Μedia, στον σχεδιασμό και την υλοποίηση για τρίτη χρονιά του “Panteio Day Project”, μια καινοτόμο πρωτοβουλία συνεργασίας με στόχο της εκπαίδευση των φοιτητών μας στην παραγωγή ποιοτικού Native/ Branded περιεχομένου με βάση τις δημιουργικές προκλήσεις που έλαβαν από τα συνεργαζόμενα brands. Το native/branded content “Panteio Day” project, έδωσε την ωραία δυνατότητα στους φοιτητές μας να δοκιμάσουν τις γνώσεις και τις ικανότητες τους στη πράξη για στρατηγική σκέψη και τη δημιουργία εμπειριών και ιστοριών για πελάτες και αναγνώστες μέσα από την ψηφιακή αφήγηση (storytelling), με την υποστήριξη και την καθοδήγηση των συνεργατών μας από την 24Media Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Χρήστο Χατζηιωάνου, Διευθυντή Εμπορικού Περιεχομένου 24MEDIA και συνεργάτη του #ADandPRLAB για την εμπιστοσύνη και το άνοιγμα των site της 24Media στους φοιτητές μας, όλες και όλοι τους δυναμικοί Millennials, αναδυόμενα νέα ταλέντα στην επικοινωνία και τη startup επιχειρηματικότα που επιθυμούν να παίρνουν πρωτοβουλίες με θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία, και την αγορά. Στο #ADandPRLAB συνδέουμε τη μάθηση, τον πειραματισμό με τη συμμετοχή και τη συν-δημιουργία με την αγορά και την κοινωνία. Στα επόμενα native/ branded projects θα επεκταθούμε και στη Mobile παραγωγή περιεχόμενου σε συνδυασμό με τις αρχές του Design για τη δημιουργία ψηφιακών εμπειριών”.

Ο Επικεφαλής Εμπορικού Περιεχομένου της 24MEDIA, Χρήστος Χατζηιωάννου δήλωσε: “Είναι πραγματικά υπέροχο να βλέπεις νέα παιδιά να βουτούν κατευθείαν στα βαθιά και να ανταποκρίνονται με εξαιρετικό τρόπο στις απαιτήσεις τέτοιων project. Οι φοιτητές αυτού του εργαστηρίου είναι οι άνθρωποι με τους οποίους θα συνεργαζόμαστε τα επόμενα χρόνια. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι πάρα πολλοί απόφοιτοι του τμήματος είναι τώρα συνάδελφοι, συνεργάτες ακόμα και ανταγωνιστές στην εμπορική αγορά. Η 24MEDIA θα στέκεται πάντα περήφανα στο πλευρό τέτοιων καινοτόμων πρωτοβουλιών που ενώνουν τον εκπαιδευτικό τομέα με την καθημερινότητα της αγοράς”.

Μπορείτε να δείτε όλα τα δημοσιευμένα κείμενα της ενέργειας μέσα από την σελίδα Panteio Day.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα