Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό "Αγ. Μαρίνα"

Παραδόθηκαν την Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013, στο επιβατικό κοινό οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2 του ΜΕΤΡΟ: Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό.
Η κατασκευή της επέκτασης μήκους 5,5 χλμ, είχε ολοκληρωθεί από τις αρχές του 2011 αλλά η παράδοσή της καθυστέρησε λόγω του σκανδάλου στο οποίο ενεπλάκη η SIEMENS, η εταιρία στην οποία έχει ανατεθεί η προμήθεια του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών 2 και 3 του Μετρό. 
Η σύμβαση υπεγράφη στις 8 Μαρτίου 2006 και περιλάμβανε την κατασκευή των τεσσάρων σταθμών καθώς και υπόγειου χώρου εναπόθεσης 8 συρμών για τις ανάγκες της επέκτασης.
Και οι τέσσερις σταθμοί βρίσκονται κατά μήκος της λεωφόρου Βουλιαγμένης και διαθέτουν εισόδους / εξόδους και στις δύο πλευρές του δρόμου (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό). Οι αποβάθρες των σταθμών έχουν μήκος 110 μ. και αποτελούνται από 3 επίπεδα.
Με την προσθήκη της επέκτασης στο δίκτυο του Μετρό εκτιμάται ότι η ημερήσια επιβατική κίνηση του Μετρό θα αυξηθεί κατά 80.000 επιβάτες. Η απόσταση από το Ελληνικό μέχρι το Σύνταγμα θα διανύεται με το Μετρό σε 14 λεπτά.
Τον Σεπτέμβριο αναμένεται η παράδοση του 7ου και τελευταίου σταθμού Μετρό για φέτος, του σταθμού Αγία Μαρίνα στο δήμο Αγίας Βαρβάρας.
(ΕUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ)
Παραδόθηκαν την Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013, στο επιβατικό κοινό οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2 του ΜΕΤΡΟ: Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό. Η κατασκευή της επέκτασης μήκους 5,5 χλμ, είχε ολοκληρωθεί από τις αρχές του 2011 αλλά η παράδοσή της καθυστέρησε λόγω του σκανδάλου στο οποίο ενεπλάκη η SIEMENS, η εταιρία στην οποία έχει ανατεθεί η προμήθεια του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών 2 και 3 του Μετρό. Η σύμβαση υπεγράφη στις 8 Μαρτίου 2006 και περιλάμβανε την κατασκευή των τεσσάρων σταθμών καθώς και υπόγειου χώρου εναπόθεσης 8 συρμών για τις ανάγκες της επέκτασης. Και οι τέσσερις σταθμοί βρίσκονται κατά μήκος της λεωφόρου Βουλιαγμένης και διαθέτουν εισόδους / εξόδους και στις δύο πλευρές του δρόμου (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό). Οι αποβάθρες των σταθμών έχουν μήκος 110 μ. και αποτελούνται από 3 επίπεδα. Με την προσθήκη της επέκτασης στο δίκτυο του Μετρό εκτιμάται ότι η ημερήσια επιβατική κίνηση του Μετρό θα αυξηθεί κατά 80.000 επιβάτες. Η απόσταση από το Ελληνικό μέχρι το Σύνταγμα θα διανύεται με το Μετρό σε 14 λεπτά. Τον Σεπτέμβριο αναμένεται η παράδοση του 7ου και τελευταίου σταθμού Μετρό για φέτος, του σταθμού Αγία Μαρίνα στο δήμο Αγίας Βαρβάρας. (ΕUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ) EUROKINISSI

Στην κυκλοφορία το Σάββατο ο σταθμός του Μετρό "Αγία Μαρίνα". Πώς διαμορφώνονται τα δρομολόγια των λεωφορείων

Παραδόθηκε προς χρήση από το επιβατικό κοινό ο νέος σταθμός «Αγία Μαρίνα», επέκταση της γραμμής 3 από τον σταθμό Αιγάλεω.

Ο σταθμός «Αγία Μαρίνα» βρίσκεται επί της Ιεράς Οδού και θα είναι ο τερματικός της γραμμής 3, έως ότου ολοκληρωθούν τα έργα της επέκτασης προς τον Πειραιά με έξι επιπλέον σταθμούς, κάτι που αναμένεται το 2017.

Η διαδρομή από την Αγία Μαρίνα μέχρι το Σύνταγμα θα καλύπτεται σε εννιά λεπτά, ενώ η μετάβαση ως το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» θα γίνεται σε μόλις 40 λεπτά της ώρας. Σε καθημερινή βάση, ο σταθμός θα εξυπηρετεί περίπου 30.000 επιβάτες.

Ιδιαίτερη σημασία έχει, επίσης, το γεγονός ότι για τις ανάγκες του σταθμού «Αγία Μαρίνα», κατασκευάστηκε χώρος μετεπιβίβασης ο οποίος διαθέτει χωρητικότητα για στάθμευση 380 ΙΧ οχημάτων.

Αλλάζουν τα δρομολόγια των λεωφορείων

Η λειτουργία του εν λόγω σταθμού θα οδηγήσει σε σημαντικές τροποποιήσεις στη διαδρομή των λεωφορειακών γραμμών που εξυπηρετούν την περιοχή.

Ειδικότερα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και τη συγκοινωνιακή σύνδεση του σταθμού με το υπάρχον δίκτυο λεωφορείων θα εφαρμοστούν οι ακόλουθες τροποποιήσεις:

 Η γραμμή Χ63 μετονομάζεται σε Χ63 ΜΑΝΔΡΑ (ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ)- ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ (EXPRESS) και θα λειτουργεί ως τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα». Η διαδρομή της στο τμήμα Μάνδρα- Αγ. Μαρίνα παραμένει ως έχει.

Η γραμμή 866 μετονομάζεται σε 866 ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ- ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ και θα λειτουργεί ως τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα». Η διαδρομή της στο τμήμα Ασπρόπυργος- Αγ. Μαρίνα παραμένει ως έχει.

Η γραμμή Β16 μετονομάζεται σε 876 ΕΛΕΥΣΙΝΑ- ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ και μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα». Η διαδρομή της στο τμήμα Ελευσίνα- Παλατάκι παραμένει ως έχει, ενώ στη συνέχεια, η σύνδεση με τον σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα» πραγματοποιείται μέσω της οδού Καραϊσκάκη και της Ιεράς Οδού.

Η γραμμή 837 μετονομάζεται σε 837 ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ- ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ και θα λειτουργεί ως τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα». Η διαδρομή τής γραμμής προς τον σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα» παραμένει ως έχει, ενώ η διαδρομή προς Άνω Αγ. Βαρβάρα πραγματοποιείται μέσω των οδών Αγ. Μαρίνας, Αγ. Βαρβάρας, Βύρωνος, 28ης Οκτωβρίου, Ελ. Βενιζέλου, συνέχεια κανονικά.

Η γραμμή 811 μετονομάζεται σε 811 ΧΑΪΔΑΡΙ- ΣΤ. ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ και μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα». Η διαδρομή τής γραμμής προς τον σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα» παραμένει ως έχει, ενώ η διαδρομή προς Χαϊδάρι, πραγματοποιείται μέσω της οδού Δελφών, αντί της οδού Έβρου, ώστε να προσφέρει καλύτερη πρόσβαση στους επιβάτες για τον νέο σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα».

Τροποποιείται η διαδρομή της γραμμής 803 ΠΕΙΡΑΙΑΣ- ΔΑΣΟΣ, στην κατεύθυνση προς «Δάσος» και θα πραγματοποιείται μέσω της οδού Δελφών, αντί της οδού Έβρου, ώστε να προσφέρει καλύτερη πρόσβαση στους επιβάτες για τον νέο σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα».

Επεκτείνεται η διαδρομή της γραμμής 830 ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ και θα πραγματοποιείται μέσω των οδών Ελ. Βενιζέλου, Ιεράς, Αγ. Μαρίνας, ώστε να προσφέρει καλύτερη πρόσβαση στους επιβάτες για τον νέο σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα».

Για οποιαδήποτε πληροφορία, οι επιβάτες μπορούν να απευθύνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr) καθώς και στο τηλεφωνικό κέντρο 11185.

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ)

SHARE:

24Media Network