Ο Σφακιανός που θα ξαναχτίσει το brand name της χώρας μέσα από την Google

Ο Σφακιανός που θα ξαναχτίσει το brand name της χώρας μέσα από την Google

Ο Στιβ Βρανάκης, διευθυντής του Creative Lab της Google, χτίζει από το μηδέν την εταιρική ταυτότητα της χώρας μας και μάς μυεί στα κόλπα του σωστού μάρκετινγκ (Pics)

Ένας Σφακιανός μαζί με μια ομάδα στελεχών, θα αναλάβει να επεξεργαστεί το εθνικό brand, την “εταιρική ταυτότητα” δηλαδή της χώρας μας, που θα την συνοδεύει σε οποιαδήποτε οικονομική δραστηριότητα στο εξωτερικό.

Πρόκειται για τον Στιβ Βρανάκη, διευθυντή του Creative Lab της Google.

Ο 41χρονος Στιβ Βρανάκης κατάγεται από τα Σφακιά, γεννήθηκε στον Καναδά και είναι καλλιτεχνικός διευθυντής της Google Creative Lab.

Ορισμένα εκ των πλέον γνωστών πρότζεκτ που έχει αναλάβει είναι το Chrome Web Lab, το World Wonders Project, το Google+ “A life lived and shared”, το “Jamal Edwards” του Chrome, το κανάλι YouTube Space Lab Channel.

 

Ο κ. Βρανάκης μαζί με μια ομάδα στελεχών επελέγησαν για να υποβάλουν προτάσεις για τη δημιουργία του brand της χώρας.

Σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη 15 Μαΐου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συγκροτείται εννεαμελής ομάδα εργασίας, η οποία θα είναι αρμόδια “για τη μελέτη και την υποβολή προτάσεων σχετικά με τη δημιουργία του εθνικού brand το οποίο θα χαρακτηρίζει κάθε επιχειρηματική, τουριστική, επενδυτική και εξαγωγική δραστηριότητα της χώρας”.

Όπως αναφέρεται, τα αποτελέσματα της μελέτης θα πρέπει να παραδoθούν μέσα σε έναν μήνα από τη σύστασή της (19.4.2013), δηλαδή αναμένονται θεωρητικά εντός των ημερών.

Ουσιαστικά η ομάδα θα δουλέψει στην “εταιρική ταυτότητα” της χώρας, φτιάχνοντας ένα πλαίσιο οπτικής επικοινωνίας που θα συνοδεύσει οτιδήποτε χαρακτηρίζει και συνδέεται με τις οικονομικές δραστηριότητες της Ελλάδας.

Ο λόγος είναι προφανής, καθώς τα τελευταία χρόνια το όνομα της χώρας στο εξωτερικό συνδέεται με οικονομικά, πολιτικά και κοινωνικά προβλήματα και συχνά ανυποληψία.

 

Πηγή: Flashnews.gr

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα