Θεσσαλονίκη: Στις “ράγες” τα βαγόνια του πρώτου συρμού του μετρό

Θεσσαλονίκη: Στις “ράγες” τα βαγόνια του πρώτου συρμού του μετρό
Τα βαγόνια του πρώτο συρμού του μετρό Θεσσαλονίκης Eurpokinissi

Στη Θεσσαλονίκη έφτασαν τα τέσσερα βαγόνια που αποτελούν τον πρώτο συρμό της Θεσσαλονίκης, συναρμολογήθηκαν και αποκαλύφθηκαν σε τελετή.

Έφτασαν στη Θεσσαλονίκη και αποκαλύπτονται σε προγραμματισμένη εκδήλωση στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας τα τέσσερα βαγόνια που αποτελούν τον πρώτο συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Το τέσσερα αυτά βαγόνια, συνολικού μήκους άνω ων 51 μέτρων (το καθένα είναι περίπου 13 μέτρα), συναρμολογήθηκαν για να αποκαλυφθούν στην τελετή που πραγματοποιήθηκε το πρωί παρουσία του αρμόδιου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη.

Τα βαγόνια του πρώτο συρμού του μετρό Θεσσαλονίκης Eurokinissi

Μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο πρόεδρος του Δ.Σ. της «Αττικό Μετρό» δήλωσε ότι «θα γίνουν δοκιμές και πάνω στις σιδηροτροχιές στο αμαξοστάσιο, ενώ τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού ή τις αρχές του φθινοπώρου, πιθανότατα προς το τέλος του Σεπτεμβρίου».

Τα βαγόνια του πρώτο συρμού του μετρό Θεσσαλονίκης Eurokinissi

Όταν έρθει η ώρα να δρομολογηθεί κανονικά στις γραμμές του μετρό Θεσσαλονίκης, ο συρμός θα μπορεί -με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μέσου σταθερής τροχιάς και την απόσταση των σταθμών μεταξύ τους- να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ. ανά ώρα και υπολογίζεται ότι θα έχει μέση εμπορική ταχύτητα 30 χλμ./ώρα.

Τα βαγόνια του πρώτο συρμού του μετρό Θεσσαλονίκης Eurokinissi

Η δε χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, «κάτι που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών (περίπου 100 καθήμενων) ανά συρμό (σ.σ. συνολικά οι συρμοί θα είναι 18), το μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση» επισήμανε ο κ. Μυλόπουλος.

Τα βαγόνια του πρώτο συρμού του μετρό Θεσσαλονίκης Eurokinissi

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα