Μήνυση κατέθεσε επιβάτης στην British Airways αφού βρέθηκε στη Γρενάδα αντί για τη Γρανάδα

Μήνυση κατέθεσε επιβάτης στην British Airways αφού βρέθηκε στη Γρενάδα αντί για τη Γρανάδα

Η απίστευτη περιπέτεια ενός ταξιδιώτη που από έναν αναγραμματισμό βρέθηκε σε λάθος περιοχή

Μήνυση αποφάσισε να καταθέσει ένας οδοντίατρος από το Μέριλαντ των ΗΠΑ στην αεροπορική εταιρεία British Airways, όταν έφτασε στη Γρενάδα της Καραϊβικής αντί για τη Γρανάδα της Ισπανίας, μετά από ένα λάθος στην κράτησή του.

Ο Edward Gamson, ο οποίος δεν έχει πάει διακοπές για δύο χρόνια, ισχυρίζεται ότι είπε στον υπάλληλο της British Airways ότι ήθελε να πάει στην Ισπανία. Αναφέρει, μάλιστα, ότι δεν πρόσεξε το λάθος στο εισιτήριό του, γιατί δεν ήταν τυπωμένα σ' αυτό ούτε ο κωδικός αεροδρομίου ούτε η διάρκεια της πτήσης. Ο ίδιος μάλιστα συνειδητοποίησε ότι κατευθυνόταν στη μικρή νησιωτική χώρα, αφού βρισκόταν ήδη στην πτήση ανταπόκρισης από το Λονδίνο και αφού είδε στο χάρτη πτήσης το αεροπλάνο να κατευθύνεται δυτικά.

Ο οδοντίατρος δήλωσε ότι, ενώ ξόδεψε 375.000 μίλια τακτικών επιβατών για το ταξίδι,η εταιρεία πρόσφερε σ' αυτόν και τη σύντροφό του μόνο 376 δολάρια και 50.000 μίλια για την ταλαιπωρία τους. Έτσι, ο Gamson μηνύει την αεροπορική εταιρεία για 34.000 δολάρια, προκειμένου να καλύψει το κόστος για “τα ήδη κρατημένα ξενοδοχεία, τρένα και άλλες εκδρομές” που είχε σχεδιάσει με τη σύντροφό του. Ο οδοντίατρος δήλωσε ότι “είναι λυπηρό. Ένα ταξίδι, για το οποίο ανυπομονούσαμε καταστράφηκε” και ότι η British Airways δεν ανταποκρίνεται με αξιοπρεπή τρόπο, αφού η εταιρεία αρνήθηκε να προβεί σε οποιοδήποτε σχόλιο.

SHARE:

24Media Network