Πακιστάν: “Το Ιράν έχει δικαίωμα να κατέχει βαλλιστικά όπλα”

Διαβάζεται σε 1'
Πακιστάν: “Το Ιράν έχει δικαίωμα να κατέχει βαλλιστικά όπλα”
Ο πρωθυπουργός του Πακιστάν (Hasnoor Hussain/Pool Photo via AP)

Ο πρωθυπουργός του Πακιστάν Σεχμπάζ Σαρίφ δήλωσε πως “το Ιράν έχει δικαίωμα να κατέχει βαλλιστικά όπλα”.

Ο πρωθυπουργός του Πακιστάν Σεχμπάζ Σαρίφ είπε σήμερα ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν «δύο μέτρα και δύο σταθμά» σε ό,τι αφορά τους βαλλιστικούς πυραύλους της Τεχεράνης, υποστηρίζοντας ότι το Ιράν έχει τα ίδια δικαιώματα με τις άλλες χώρες να κατέχει τέτοιου είδους όπλα.

Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο Σαρίφ είπε επίσης ότι δεν υπάρχει καμία αναφορά στους βαλλιστικούς πυραύλους στο μνημόνιο συνεννόησης μεταξύ του Ιράν και των ΗΠΑ επειδή το θέμα αυτό ουδέποτε τέθηκε στο τραπέζι των συνομιλιών.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα