Τελικά, πόσο έχει αλλάξει η ζωή μας τα τελευταία 40 χρόνια;

Τελικά, πόσο έχει αλλάξει η ζωή μας τα τελευταία 40 χρόνια;

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Αmita ξυπνάει μνήμες από το παρελθόν και μας θυμίζει ότι όσο κι αν αλλάζει η ζωή, η γεύση της παραμένει… φυσικά μοναδική.

Έτος 1983. Για τους millennials, φαντάζει τόσο κοντά. Φέτος όμως συμπληρώνονται 40 χρόνια από τότε (ναι, καλά διαβάσατε) και φυσικά, μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα έχουν αλλάξει πολλά.

Μπορεί οι περισσότεροι από εμάς να αδυνατούμε πλέον να φανταστούμε τη ζωή μας χωρίς την τεχνολογία, όμως εκείνη την εποχή, το ίντερνετ με τη σημερινή του μορφή έμοιαζε να είναι βγαλμένο από κάποια ταινία επιστημονικής φαντασίας. Και όσο οι τεχνολογικές εξελίξεις προχωρούν με αυξανόμενο ρυθμό, οι μνήμες από το παρελθόν εξαλείφονται.

Πόσο καλά θυμάστε άραγε τις ταινίες εκείνης της εποχής; Τα βινύλια που άλλαζαν χέρια και τις βόλτες με τους φίλους στη γειτονιά; Η δεκαετία του ’80 είχε τα δικά της stories, τους δικούς της influencers και τις δικές της συνήθειες, μακριά από τις οθόνες και κοντά στους ανθρώπους. Ιστορίες που πήγαιναν από στόμα σε στόμα, συνήθειες που μεταφέρονταν από γενιά σε γενιά. Μήπως τελικά δεν έχουν αλλάξει και τόσο πολύ τα πράγματα;

Υπάρχουν όμως και κάποιες αξίες που παραμένουν αναλλοίωτες στον χρόνο. Ένας απογευματινός περίπατος στο βουνό, μια βραδιά με φίλους και το κυριακάτικο πρωινό στο τραπέζι, μαζί με ένα ποτήρι απ’ την αγαπημένη μας Amita που φέτος γιορτάζει τα 40 της χρόνια και μας θυμίζει ότι κάποιες συνήθειες δεν αλλάζουν όσα χρόνια κι αν περάσουν.

Από το 1983 έως σήμερα, ο πρώτος χυμός που συσκευάστηκε στην Ελλάδα, με έμπνευση τη φύση και επίκεντρο την αγάπη και τη φροντίδα, βρίσκεται μέσα σε κάθε σπίτι και σε κάθε οικογένεια. Η Amita διατηρεί σταθερά αυτά τα 40 χρόνια τα στοιχεία που την κάνουν «Φυσικά Μοναδική»: Την εξαιρετική πρώτη ύλη από φρούτα υψηλής ποιότητας, χωρίς συντηρητικά και την ασύγκριτη γεύση.

Η γκάμα των προϊόντων της διαθέτει μεγάλη ποικιλία γεύσεων και πολύτιμων θρεπτικών συστατικών, ενώ περιλαμβάνει 100% φυσικούς χυμούς, νέκταρ και φρουτοποτά. Ταυτόχρονα, η Amita έχει καταφέρει εδώ και 40 χρόνια να ανανεώνεται διαρκώς, να καινοτομεί και να δημιουργεί καινούριες γευστικές προτάσεις, προσφέροντας στους καταναλωτές κάθε ηλικίας, μοναδικές εμπειρίες. Ο πολυβιταμινούχος χυμός Amita Motion, οι παιδικοί χυμοί Amita Fun, καθώς και οι χυμοί Amita Free, χωρίς προσθήκη ζάχαρης με γλυκαντικά από το φυτό stevia, είναι μόνο κάποιες από τις καινοτόμες προτάσεις που έχει προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια στην ελληνική αγορά.

Είναι αξιοσημείωτο ότι η Amita έχει δείξει εμπράκτως την αγάπη της και για το περιβάλλον, καθώς διαθέτει 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες σε όλο το χαρτοφυλάκιο της. Παράλληλα το 2022 παρουσίασε πρώτη στον κλάδο των συσκευασμένων χυμών στην Ελλάδα συσκευασίες με μη αποσπώμενο καπάκι που διευκολύνει τη συλλογή και ανακύκλωση ολόκληρης της συσκευασίας, συμβάλλοντας στη μείωση των απορριμμάτων που δεν καταλήγουν στην ανακύκλωση. Τα νέα καπάκια είναι πρακτικά και εύκολα στη χρήση, ενώ συμβάλλουν στην ανακύκλωση 193 τόνων πλαστικού.

H Amita αποτελεί μέρος της ευρύτερης αλυσίδας αξίας της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μίας αλυσίδας από προμηθευτές, συνεργάτες και πελάτες που επιδρούν θετικά στην εγχώρια δραστηριότητα και οικονομία. Όλα τα προϊόντα Amita παράγονται στο εργοστάσιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον στο Σχηματάρι MegaPlant, το μεγαλύτερο ελληνικό εργοστάσιο αναψυκτικών και χυμών. Από εκεί φτάνουν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, σε περισσότερα από 113 χιλιάδες σημεία πώλησης της Coca-Cola Τρία Έψιλον, με όλη την αγάπη, το πάθος και το μεράκι των ανθρώπων της που φροντίζουν καθημερινά να εξασφαλίζουν άριστη ποιότητα σε κάθε χυμό.

Με αφορμή λοιπόν τα 40 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά, η Amita παρουσίασε τη νέα της επετειακή, τηλεοπτική καμπάνια. Σε αυτή ξεδιπλώνεται η σχέση αγάπης και φροντίδας που έχει αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια με τον Έλληνα καταναλωτή και μας θυμίζει ότι όσο κι αν αλλάζει η ζωή, η γεύση της παραμένει για μια ζωή… φυσικά μοναδική!

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα