Eurovision 2024 - Μαρίνα Σάττι Fotinos Bakrisioris

Η ΜΑΡΙΝΑ ΣΑΤΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΑ ΖΑΡΙΑ ΤΗ EUROVISION – ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ;

Ακούσαμε και σχολιάζουμε το “Ζάρι” της Μαρίνας Σάττι. Μπορεί η Ελλάδα να κερδίσει τη φετινή Eurovision;

Δόθηκε στη δημοσιότητα το “Ζάρι”, το τραγούδι με το οποίο η Ελλάδα θα διαγωνιστεί στη Eurovision 2024, τον ερχόμενο Μάιο, στο Μάλμε της Σουηδίας.

Σε μια έκτακτη βραδινή εκπομπή που μεταδόθηκε την Πέμπτη 7 Μαρτίου στην ΕΡΤ1 με παρουσιαστές τον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Τζένη Μελιτά, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του τραγουδιού της Μαρίνας Σάττι.

To “Ζάρι” θα πετάξει για το Μάλμε της Σουηδίας, με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην τελική κατάταξη. Το τραγούδι είναι στην ελληνική γλώσσα, υπάρχουν λίγες φράσεις στα αγγλικά και αποτελεί ένα mix διάφορων μουσικών στυλ, όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει η Μαρίνα Σάττι στα τραγούδια της.

EUROVISION 2024: ΤΟ “ΖΑΡΙ” ΤΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΣΑΤΤΙ

Με φόντο τοποθεσίες της Αθήνας, όπως η Ακρόπολη, η Πλάκα, το Μοναστηράκι και το Ωδείο Ηρώδου Αττικού, πραγματοποιήθηκαν τα γυρίσματα για το video clip του τραγουδιού που θα ερμηνεύσει η Μαρίνα Σάττι στη σκηνή του Μάλμε.

Για τις ανάγκες των γυρισμάτων, ο φακός εστίασε και σε άλλες χαρακτηριστικές περιοχές της Αττικής, ανάμεσα στις οποίες η Ομόνοια, ο Λυκαβηττός, η Ραφήνα, το Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Υπό τις οδηγίες του Αυστραλού σκηνοθέτη Zac Wiesel, ο οποίος ανέλαβε την επιμέλεια του video clip, αναδεικνύονται η πολιτισμική κληρονομιά, η ιστορία και σύγχρονα τοπόσημα της χώρας.

Την καλλιτεχνική διεύθυνση της εμφάνισης της Μαρίνας Σάττι στη σκηνή της Eurovision έχει αναλάβει ο Φωκάς Ευαγγελινός, τη χορογραφία και το movement direction ο Mecnun Giasar (Majnoon), ενώ το art direction οι NMR.

Τέσσερις χορευτές θα πλαισιώνουν την Μαρίνα Σάττι κατά τη διάρκεια της εμφάνισής της, στη σκηνή της Malmö Arena.

EUROVISION 2024: ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟ “ΖΑΡΙ”;

H Μαρίνα Σάττι και η ομάδα της παρουσιάζουν στους ευρωπαίους κάτι πρωτότυπο, πολυπολιτισμικό και σίγουρα κάτι που δεν είναι καθόλου safe επιλογή.

Το κομμάτι, με το οποίο η Μαρίνα Σάττι θα δοκιμάσει την τύχη της στη φετινή Eurovision, είναι κομμένο και ραμμένο πάνω στο στυλ και την κουλτούρα της τραγουδίστριας, συνδυάζοντας πολλά, διαφορετικά στυλ μουσικής.

Παράλληλα, το “Ζάρι” θυμίζει Ελλάδα σε μεγάλο βαθμό, κάτι που αποτελεί… πάγιο αίτημα των eurofans, οι οποίοι εδώ και χρόνια ζητούν από την Ελλάδα να στέλνει στον διαγωνισμό τραγούδια με έθνικ στοιχεία.

Η ποικιλία της μουσικής της Μαρίνας Σάττι, που αντλεί έμπνευση από παραδοσιακές, βαλκανικές και αραβικές επιρροές, δημιουργεί γέφυρες μεταξύ διαφορετικών χωρών και πολιτισμών. Κι αυτό είναι υπέροχο.

Η καλλιτέχνιδα αρνείται να περιοριστεί σε στενά μουσικά πλαίσια, στοχεύοντας να προσφέρει στους Ευρωπαίους μια εμφάνιση που θα διαπνέεται από διαφορετικές καλλιτεχνικές επιρροές.

Η Ελλάδα δεν στέλνει για ακόμη μια χρονιά ένα άνευρο, πλαστικό τραγούδι, αλλά αντιθέτως συμμετέχει στον διαγωνισμό με ένα κομμάτι που έχει ταυτότητα και ξεχωρίζει από το πρώτο άκουσμα, κάτι πολύ σημαντικό για τον διαγωνισμό, μιας και ο κάθε καλλιτέχνης έχει μόλις 3 λεπτά στη διάθεσή του για να εντυπωσιάσει τους τηλεθεατές.

Το “Ζάρι” δεν μοιάζει με κανένα τραγούδι απ’ όσα θα διαγωνιστούν στη φετινή Eurovision κι αυτό είναι ένα μεγάλο συν για τη συμμετοχή μας. 

Η τελειομανής και επαγγελματίας Μαρίνα Σάττι θα κάνει τα πάντα ώστε να παρουσιάσει ένα άρτιο αποτέλεσμα σε μια τόσο μεγάλη σκηνή, με στόχο το καλύτερο πλασάρισμα στην τελική κατάταξη.

Τέλος, το αν η Ελλάδα μπορεί να μπει στην 5αδα ή στην 3αδα, θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το πόσο μπορεί η εμφάνιση της Μαρίνας Σάττι να ξεχωρίσει τόσο στις επιτροπές, όσο και στο τηλεοπτικό κοινό. Το τελευταίο μοιάζει πιο πιθανό.

Η ποιότητα υπάρχει, το πιασάρικο στοιχείο που θα κεντρίσει την προσοχή των ξένων τηλεθεατών υπάρχει, το παραδοσιακό, έθνικ στοιχείο υπάρχει, η φωνή, το ταλέντο και το star quality της Μαρίνας Σάττι υπάρχουν.

Μένει να δούμε αν ο συνδυασμός αυτός μπορεί να κερδίσει το ενδιαφέρον των θεατών, κι αν φυσικά αυτό το ενδιαφέρον θα μεταφραστεί σε 12αρια.

EUROVISION 2024: ΟΙ 9 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟ “ΖΑΡΙ”

Το “Ζάρι” αποτελεί δημιουργία της Μαρίνας Σάττι, σε συνεργασία με 8 ακόμη καλλιτέχνες.

Πιο συγκεκριμένα, ανάμεσά τους βρίσκεται ο Gino the Ghost, ο οποίος έχει στο ενεργητικό του δύο βραβεία Grammy, αλλά και ο Stolar Jay Lewit, ο οποίος έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως η Carly Rae Jepsen και η Demi Lovato.

Στη σύνθεση του κομματιού συμμετέχει και ο Palmer Jordan Richard, ο οποίος έχει επίσης συνεργαστεί με την Carly Rae Jepsen, αλλά και τον Duncan Laurence, τον νικητή της Eurovision του 2019.

Ανάμεσά τους βρίσκονται και Έλληνες καλλιτέχνες όπως οι OGE, Vlospa, Nick Kodonas αλλά και ο Solmeister, ο οποίος είναι γνωστός για τις συνεργασίες του με τη Marseaux.

Αναλυτικά, οι 9 συνθέτες της ελληνικής συμμετοχής είναι οι ακόλουθοι:

  • Palmer Jordan Richard
  • Stolar Jay Lewit
  • Μαρίνα Σάττι
  • OGE
  • Beshkov Konstantin Plamenov
  • Nick Kodonas
  • Gino the Ghost
  • Vlospa
  • Solmeister

Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΛΕΙΝΕΙ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ EUROVISION

Δύο μήνες μας χωρίζουν από τον 68ο διαγωνισμό της Eurovision, ο οποίος θα διεξαχθεί στις 7, 9 και 11 Μαΐου στο Μάλμε της Σουηδίας.

Συνολικά 37 κράτη θα ανέβουν στη σκηνή του Μάλμε, διεκδικώντας το πολυπόθητο τρόπαιο της διοργάνωσης.

Φέτος, η ΕΡΤ μοιάζει αποφασισμένη να αφήσει πίσω το περσινό “ναυάγιο” με τον αποκλεισμό της Ελλάδας, με στόχο μια μεγάλη επιτυχία στην Ευρώπη.

Σε αυτή την προσπάθεια, το μεγάλο “ατού” του πρότζεκτ δεν είναι άλλο από τη Μαρίνα Σάττι, η οποία έχει αγαπηθεί ήδη από τους eurofans.

Η ίδια είχε αρνηθεί να εκπροσωπήσει την Ελλάδα τουλάχιστον 3 φορές στο παρελθόν, ωστόσο φέτος είπε το “ναι”, θέλοντας να δοκιμάσει την τύχη της σε κάτι πολύ μεγαλύτερο, το οποίο -όπως έχει παραδεχθεί- μέχρι πρότινος την τρόμαζε.

Η ερμηνεύτρια και δημιουργός αποδέχθηκε την πρόταση της ΕΡΤ να εκπροσωπήσει τη χώρα σε μια συμβολική χρονιά, καθώς φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από την πρώτη παρουσία της Ελλάδας στη Eurovision, το 1974 με τη Μαρινέλλα.

EUROVISION 2024: ΣΤΙΣ 9 ΜΑΪΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΣΑΤΤΙ

Αλλαγή φρουράς φέτος στον σχολιασμό της Eurovision, καθώς δύο νέα πρόσωπα αναλαμβάνουν ρόλο σχολιαστών του Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού Τραγουδιού.

Φέτος, πίσω από τα μικρόφωνα του σχολιασμού, στις βραδιές του Α’ και του Β’ Ημιτελικού (7 και 9 Μαΐου αντίστοιχα) αλλά και στον Μεγάλο Τελικό που θα πραγματοποιηθεί στις 11 Μαΐου στο Μάλμε της Σουηδίας, θα βρίσκονται ο Θανάσης Αλευράς και ο Ζερόμ Καλούτα.

Οι δύο καλλιτέχνες θα παρουσιάσουν στο ελληνικό κοινό, με τον δικό τους μοναδικό τρόπο, τα 37 τραγούδια και τους καλλιτέχνες που θα τα ερμηνεύσουν στο Malmö Arena της Σουηδίας, στους δύο Ημιτελικούς και στον Μεγάλο Τελικό.

Σημειώνεται ότι η Μαρίνα Σάττι θα εμφανιστεί στο πρώτο μισό του Β’ Ημιτελικού, ενώ η Κύπρος με τη Σήλια Καψή στο πρώτο μισό του Α’ Ημιτελικού.

Η ακριβής σειρά εμφάνισης θα ανακοινωθεί από τους διοργανωτές σε μεταγενέστερο χρόνο.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Eurovision Song Contest (@eurovision)

ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΣΑΤΤΙ

Πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική.

Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει σε στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.

Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή.

Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη.

Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί πουλί μ’».

Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση –ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα.

Τον Μάιο του 2022, κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ YENNA, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα