6η εβδομάδα “Καλαθιού του Νοικοκυριού” – Έρχεται και το “Καλάθι” για παιχνίδια

6η εβδομάδα “Καλαθιού του Νοικοκυριού” – Έρχεται και το “Καλάθι” για παιχνίδια
Κατάστημα παιχνιδιών EUROKINISSI/ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ

Παρουσιάζεται και το “καλάθι” για τα παιχνίδια με τη συνεργασία των δυο μεγάλων αλυσίδων.

Με μια ανάρτησή του στο twitter ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης κάνει λόγο για συνέχεια των μειώσεων τιμών στο “καλάθι του νοικοκυριού”. Όπως αναφέρει “από τα 816 προϊόντα σε 16 αλυσίδες, 70 είχαν αύξηση (9%), 154 μείωση (19%) και τα υπόλοιπα παραμένουν ίδια (72%).

Σε σύνολο αξίας καλαθιού έχουμε σημειώσει νέα χαμηλότερα ρεκόρ!”

Να σημειωθεί ότι με βάση έρευνα πραγματοποίησε η Pulse RC για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών για την κατάσταση στην αγορά, το σύνολο των κατοίκων της Αττικής πάνω από τους μισούς (54%), αξιολογούν προς τη σωστή κατεύθυνση και τα μέτρα για το «καλάθι του νοικοκυρίου»! Και εδώ οι περισσότεροι από αυτούς, κρίνουν ότι χρειάζονται κι άλλα μέτρα – κάτι που ήδη επιδιώκεται. Το 44% τα βρίσκει προς λανθασμένη κατεύθυνση.

Με βάση την έρευνα, σημαντική αποδοχή καταγράφουν τα προϊόντα «ιδιωτικής ετικέτας» (τα προϊόντα δηλαδή που έχουν σαν μάρκα το όνομα του σούπερ μάρκετ από όπου πωλούνται). Σχεδόν επτά στους δέκα (67%) απαντούν ότι τα καταναλώνουν ή σκοπεύουν να τα καταναλώσουν, έναντι 23% που απαντούν αρνητικά.

Πάντως εκτός “καλαθιού” οι πιέσεις στις τιμές συνεχίζονται καθώς όπως έχει παραδεχτεί και ο ίδιος ο κ. Γεωργιάδης έρχονται τιμοκατάλογοι με ανατιμήσεις. Σε ότι αφορά στο εορταστικό «Καλάθι του νοικοκυριού», την περασμένη Κυριακή στον Αντ1, ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι «στις γιορτές υπάρχει διαφορά στις καταναλωτικές συνήθειες που συνδέονται με το εορταστικό τραπέζι, καθώς το καλάθι ακολουθεί τις καταναλωτικές συνήθειες. Σκοπός του είναι να εξυπηρετεί τους καταναλωτές, οι οποίοι προτιμώντας το καλάθι πιέζουν τις αλυσίδες και τον ανταγωνισμό ώστε να πέσουν οι τιμές. Δεν θέλουμε να ξεχειλώσει πάρα πολύ το καλάθι, διότι τότε θα δημιουργηθούν δύο προβλήματα: θέλουμε να ελέγχουμε από εβδομάδα σε εβδομάδα για να πιέζουμε τα σούπερ μάρκετ να μειώνουν τις τιμές και δεύτερον εάν είναι πολλά τα προϊόντα, δεν θα μπορούν οι αλυσίδες να κάνουν μειωμένες τιμές για όλα».

Παραδέχτηκε, δε, ότι «το «καλάθι δεν μπορεί να «χτυπήσει» τον πληθωρισμό. Σκοπός του καλαθιού είναι το κόστος για το γιορτινό τραπέζι, που σε κάθε περίπτωση θα είναι υψηλότερο από πέρσι, να είναι χαμηλότερο από όσο ήταν για αγορά των ίδιων προϊόντων πριν από έναν μήνα», είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Παιχνίδια

Στο μεταξύ παρουσιάζεται και το “καλάθι” για τα παιχνίδια με τη συνεργασία των δυο μεγάλων αλυσίδων. Γίνεται βέβαια προσπάθεια για την ένταξή στην πρωτοβουλία και άλλων μικρότερων. Στις εξελίξεις της τελευταίας στιγμής είναι η ένταξη ηλεκτρονικών παιχνιδιών στο καλάθι, στη θέση των ποδηλάτων.

«Όπως υπάρχει το «καλάθι» στα σούπερ μάρκετ, θα υπάρχει «καλάθι» για τα παιχνίδια».

Ο υπουργός είπε ακόμη πως το «καλάθι του νοικοκυριού» έχει αποδοχή, καθώς σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ τουλάχιστον 4 στους 10 καταναλωτές αγοράζουν προϊόντα από αυτό αν και στην αρχή αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό» ανέφερε την περασμένη Κυριακή ο κ. Γεωργιάδης.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα